اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980725413708296

اولین دوشنبه بازار پاییزی فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال 98

نوزدهمین دوره از دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980725413708296

http://bit.ly/2MSHisC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از پر استقبال‌ترین روزها در فروشگاه بزرگ ایرانیان، دوشنبه‌های آخر هر ماه است. از دلایل استقبال مشتریان از این روز، تخفیف‌های 10 درصدی و کیفیت مناسب پوشاک عرضه شده است.

نوزدهمین دوره از دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان
نوزدهمین دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

نوزدهیمن دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان در 29 مهر ماه سال98 برگزار می‌شود.

این فروشگاه با بیش از 20 غرفه و فضایی بیش از 7000 متر مربع، تمامی پوشاک مورد نیاز بانوان، آقایان، کودکان و نوجوانان را عرضه می‌کند. 

مزیت‌های خرید از فروشگاه ایرانیان

تمامی پوشاک مورد نیاز خانواده زیر یک سقف موجود است و هر شخصی با هر سلیقه‌ای دست خالی از این فروشگاه بیرون نمی‌رود.

راه‌های دسترسی از طریق مترو، اتوبوس و BRT و خودرو شخصی است. فروشگاه فاقد پارکینگ است اما می‌توان از پارکینگ‌های اطراف آن برای پارک کردن خودروهای خود استفاده کرد.

تمامی پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسد. تخفیف‌های ارائه شدن در جشنواره بهار، تابستان، زمستان و دوشنبه بازار از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه است.

دوشنبه بازار 

واژه دوشنبه بازار در ایران به سالیان دور باز می‌گردد که ایرانیان در این بازار محصولات و مایحتاج زندگی خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری می‌کردند. دوشنبه بازار از گذشته تا به حال در ایران و همچنین در کشورهای پارسی زبان دیگر رواج داشته و این بار دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان با تخفیف 10 درصدی بر روی تمامی کالاها، ویژه مشترکان در 29 مهر برگزار می‌شود.

فصل پاییز و پوشاک پاییزه 

شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، دلیلی است برای خرید لباس‌های گرم و نوزدهمین دوره از دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان بهانه‌ای است برای انجام خریدی پر از شور و نشاط.

توصیه‌هایی برای خرید دوشنبه بازار

  • برای استفاده از تخفیف دوشنبه بازار، عضویت در باشگاه مشتریان ضروری است. 
  • برای عضویت در این باشگاه، یک یا دو روز قبل از دوشنبه بازار، باید با مراجعه به فروشگاه و انجام خریدی هر چند کوچک، فرم عضویت در این باشگاه را پر کرد.
  • لطفا هنگام خرید، شماره موبایل عضویت خود را به صندوقدار ارائه کرد.
  • کد ملی خود را همراه داشت.
  • در صورت نداشتن اشتراک، خرید به عنوان امتیاز ثبت خواهد شد.
  • با رسیدن امتیاز به حد نصاب هدیه دریافت خواهید شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.iraniansc.com و یا سایر شبکه‌های اجتماعی شامل پیج اینستاگرمی iraniansc1 و کانال تلگرامی iranisc@ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]