اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961114279715886

مجموعه کیف های سفری فیلیپ استارک طراحی برای تمام زمان ها

کد: 13961114279715886

https://goo.gl/6w42Rt

، تهران , (اخبار رسمی): این طراح با ارائه مجموعه‌ی کیف‌های مسافرتی خود با نام  Sturcktrip نهایت کمینه‌ی گرائی و کاربردی بودن یک شی را جلوه بخشیده و با همکاری یکی از متخصصین تولید کیف‌های مسافرتی به نام شرکت دلسی آن را تولید کرده است.

مجموعه کیف های سفری فیلیپ استارک طراحی برای تمام زمان ها
مجموعه کیف های سفری فیلیپ استارک طراحی برای تمام زمان ها

طراحی : فیلیپ استارک/اسپانسر تولید: شرکت دلسی

فیلیپ استارک؛ طراح صنعتی مشهور فرانسوی این مجموعه از کیف‌های مسافرتی که شهرت خود را مدیون طراحی آپارتمان خصوصی فرانسوا میتران، رئیس جمهور سابق فرانسه می‌داند.

او یکی از بزرگان شیوه کمینه گرائی است که راز موفقیت خود را در خلاقیت بی حد و مرز و کاربرد محصول تولید شده می‌داند. استارک با روحیه شوخ طبع خود در طراحی‌ها همواره تفسیرتازه‌ای از اشیاء را ارائه کرده است و در جایی که همه اشیائ را معمولی می‌بینند وی با دید متفاوت خود ترجمانی تازه از آن شی ارائه می‌کند.

این طراح با ارائه مجموعه کیف‌های مسافرتی خود با نام  Sturcktrip نهایت کمینه گرائی و کاربردی بودن یک شی را جلوه بخشیده و با همکاری یکی از متخصصین تولید کیف‌های مسافرتی به نام شرکت دلسی آن را تولید کرده است. این کالکشن که در تمام نمایندگی‌های این شرکت در تمام دنیا در دسترس همگان قرار گرفته است شامل 16 مدل مدرن و بی نظیر است این محصول رویارویی فلسفه ذهنی استارک را با راهکار‌های تکنولوژیک و مدرن به نمایش می‌گذارد. استفاده از متریال‌های با کیفیت و کنترل کیفی سختگیرانه‌ای که نسبت به این محصول انجام گرفته باعث شده شرکت دلسی گارانتی مادام العمر خود را برای این طرح ارائه کند. این خط تولید که با چمدان‌های چرخ دار آن با نام "la habanack" شناخته می‌شود با طراحی خارق‌العاده و ساختار منحصر به فرد خود فضایی بیشتر را برای وسایل شخصی در اختیار شما گذاشته و جابجایی آن را به شکلی هوشمندانه با انتخاب چرخ مناسب آسان‌تر کرده است. به همین ترتیب استفاده از پلاستیک‌های آنتی باکتریال با خاصیت ضد آب و ضد لک بودن خود حس آرامبخشی را برای شما به همراه خواهد داشت و حرکت راحت آن حسی از سیالیت را در شما ایجاد خواهد کرد.

این طرح تمام محدودیت‌های پیشین را در سفر و جابجایی به عقب رانده و با طراحی خلاقانه خود انتخابی هوشمندانه را در اختیار افراد مشتاق سفر قرار داده است.

همانند چمدان‌های این مجموعه، ساک‌های مسافرتی چرخ دار آن نیز با نام "sao paulock " دارای امکاناتی منحصر به فرد از جمله حفاظت امنیتی بالا در مقابل سرقت و اطلاعات شخصی است و شما به شکلی هوشمند از این آسیب‌ها محافظت می‌کند. کیف‌های قابل حمل این کالکشن به نحوی طراحی شده‌اند که امکان حمل دستی و همچنین حمل روی شانه را داشته باشند. ساک‌های چرخ دار romack tote و کیف‌های دستی miamick به همراه کیف‌های حمل تبلت به استایل شما ظاهری اغوا کننده می‌بخشد. علاوه بر تمام مدل‌های ذکر شده در این مجموعه کیف حمل لپتاپ با ابعاد 13 اینچ و کوله پشتی نیز دیده می‌شود. این محصول با ترکیب سبک طراحی فیلیپ استارک در کنار اجرای تخصصی برند دلسی با مجموعه بی نظیر و کاربری خود در  سفر‌های حرفه‌ای و فصلی با شما همراه خواهد بود وآرامشی مثال زدنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | مد و لباس