اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280425886

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت معماری آکسیوم (Axiom)

کد: 13961116280425886

https://goo.gl/whEVwb

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت طراحی و معماری آکسیوم متخصص طراحی تبدیل فضاهای معمولی به مکان هایی جذاب و خلاقانه است که در آینده‌ای نزدیک تمرکز خود را بر روی ارتقاء فضای اداری برای رشد راندمان کاری می‌گذارد.

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت معماری آکسیوم (Axiom)
طراحی داخلی دفتر اداری شرکت معماری آکسیوم (Axiom)

این کمپانی با توجه به ماموریتی که برای خود تعیین کرده دفتر مرکزی جدید خود در شهر سیدنی تاسیس کرده و از این فرصت طلایی برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها و ایده‌های ناب خود استفاده کرده است.

گروه طراحی آکسیوم طراحی دفتر خود را با استفاده از حداقل متریال‌های معماری و با هزینه پایین به اجرا رسانده است. رویکرد آنها مانند نقاشی بر بوم سفیدی بوده که طرحی تمیز و استاندارد را ارائه می کند. تقسیم بندی فضا و عرصه‌بندی هر بخش این طبقه بر اساس پلانی گسترده و باز انجام شده تا متریال‌های اضافی کمترین دخالت را در فضا داشته باشند. سقف مجموعه اکسپوز بوده و پس از تعبیه لوله‌های تاسیستات مکانیکی و الکتریکی از پوشش بتن سفید برای تزئین استفاده شده است. 

چون این مکان فقط به عنوان دفتر اداری مورد استفاده قرار می گیرد و آتلیه‌های طراحی این شرکت در ساختمانی دیگر واقع شده، دست طراحان برای ایجاد المان‌های ذهنی خود باز بوده است. طراحی و دکوراسیون اتاق‌های جلسه مختص کارفرما و کارمندان داخلی، اتاق کنفرانس، کافه تریا و اتاقک‌های یونیت شکل برای انجام برخی کارهای طراحی سَبُک از مهم‌ترین بخش‌های این ساختمان است. تفکیک فضای طراحی و دفتر اداری باعث شد تا طراحان از هر فرم و رنگ مد نظرشان برای هر اتاق بهره ببرند.‌ هارمونی نور و رنگ بین فضاهای عمومی و خصوصی بی‌نظیر بوده و این در شرایطی است که اجرای تمام این فضاها با هزینه‌ای کم به اجرا رسیده است. اگر دنبال نمونه طراحی از دفتر اداری یک شرکت طراحی و معماری هستید، به احتمال زیاد دفتر اداری شرکت آکسیوم از نمونه‌های عالی به شمار برود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل