اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961116280455886

10 طراحی و دکوراسیون داخلی با سبک چند دهه گذشته

کد: 13961116280455886

https://goo.gl/2PAfiF

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه مجازی پینترست، طراحی فضاهای داخلی مربوط به چند دهه گذشته و مبلمان‌های دهه 70 میلادی را به عنوان یکی از پربازدیدترین بردهای خود در زمینه طراحی داخلی در انگلستان معرفی کرده است که مخاطبان آن نیز هر روز بیشتر می‌شوند.

10 طراحی و دکوراسیون داخلی با سبک چند دهه گذشته
10 طراحی و دکوراسیون داخلی با سبک چند دهه گذشته

 بنابراین وبسایت معماری آرل مجموعه‌ای از ده طرح برتر را در ادامه معرفی می‌کند که به سبک مربوط به دهه 70 میلادی طراحی شده‌اند.

نوسازی آپارتمان، پرتقال، اثر آتلیه vitro

استودیو معماری Vitro در این طرح قصد داشته است که کاراکتر این بلوک آپارتمانی مربوط به دهه 40 را با پارکت‌های قدیمی‌ بازسازی شده، کف‌سازی از جنس مرمر و همین طور استفاده از مبلمان‌های مربوط به میانه قرن 20، احیا کند.

آپارتمان Olivier در ایالت باربیکن، انگلستان

این خانه با ویژگی استفاده از فرش‌های پرمو، رنگ‌های نارنجی و مبلمان مربوط به میانه قرن بیستم، در کتابی از  Anton Rodriguez  که 22 خانه شاخص ایالت باربیکون در انگلستان را به تصویر کشیده، معرفی شده است.

Casa AB، اسپانیا، اثر گروه معماری Built

کاشی‌های کف این خانه با طرح هندس‌ شان حس چند دهه گذشته را به این آپارتمان قرن نوزدهمی‌ بارسلونا برمی‌گردانند. استودیو معماری Built به علاوه این طرح را با استفاده از کابینت‌هایی از جنس بلوط و کفسازی متناسب با آن تکمیل کرده است. 

نمایشگاه Via Solferino، ایتالیا، اثر استودیو  Dimore

در سال جاری، استودیوDimore طراحی نمایشگاه خود را در هفته طراحی میلان، بر مبنای سبک آرت دکو و متاثر از سبک طراحی داخلی در دهه 70 به اجرا رسانده است. در این طراحی از یک فرش ضخیم، گیاهان متعدد و نشیمن‌های بزرگ مجسمه گونه استفاده شده است.

خانه Padival، هند، اثر Anahata

Anahata، برای طراحی این فضای مسکونی که پلانی آزاد دارد، از رویکرد رجوع به سبک‌های گذشته استفاده کرده است. در این طراحی فضاها پیرامون حیاط مرکزی طراحی شده و از کاشی‌های کف با طرح‌های هندسی استفاده شده است.

خانهTin، انگلستان، اثر Hennig Stummel

این خانه که Hennig Stunnel آن را برای خود طراحی کرده است، مشخصا از رنگی که همیشه در طراحی‌های دهه ۷۰ به چشم می‌خورد، یعنی نارنجی، استفاده کرده است. رنگ زنده و پرطراوت دیوارها و کابینت‌ها، مکمل کفسازی فولادی رنگ کهنه کاری شده است.

خانه باغ (Garden House)، کانادا، اثر شرکت معماری LGA

رنگ‌های گرم استفاده شده به عنوان نقطه تاکید، در تضاد با دیوارهای سفید داخل این خانه ذوزنقه‌ای شکل، بوده و باعث شده است طرح شرکت معماری LGA،  فضا را برای قاب کردن مجموعه آثار هنری صاحب این خانه فراهم کند.

آپارتمان Oscar Freire، برزیل، اثر Claudia Bresciani و Júlia Risi

ترکیبی التقاطی از مبلمان و گیاهان، وجه شاخص این خانه و استودیو پلان آزاد است که برای یک هنرمند تصویرگر سائوپائولویی طراحی شده است. کف‌سازی اورجینال این خانه توسط Claudia Bresciani و  Júlia Risi بازسازی شده است.

Casa Flora، ایتالیا، اثر Diego Paccagnella

این خانه ییلاقی اثر Diego Paccagnella، مبلمان معاصر را با المان‌هایی از خانه Venetian  ترکیب کرده و از چوب تیره، تزئینات طلایی رنگ و گیاهان استوایی استفاده کرده است.

کافه Jackie، فنلاند، اثر استودیو Joanna Laajisto

این بار فنلاندی طراحی شده توسط Joanna Laajisto، از طراحی بار Milanese در دهه 70 میلادی الهام گرفته است. ویژگی‌های آن استفاده از رنگ سبزتیره، مبلمان چرم قهوه ای سوخته و چوب‌های تیره و مرمر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل