اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280745886

آپارتمان های سلولی Szuflandia در لهستان

کد: 13961117280745886

https://goo.gl/cUjBpz

، تهران , (اخبار رسمی): این مجموعه آپارتمانی روی شیب تپه "Mount Kiczera" ساخته شده است. سایت پروژه از سه طرف با رشته کوه و جنگل های زیبای "Beskidy" احاطه شده است و فاصله سایت از مرکز منطقه ویستا حدود 4 کیلومتر است.

آپارتمان های سلولی Szuflandia در لهستان
آپارتمان های سلولی Szuflandia در لهستان

حجم این مجموعه آپارتمانی منحصرا از چوب ترمو ساخته شده و سعی بر این بوده فضای داخلی نیز از دکور طبیعی برخوردار باشد. بنابراین چوب، متریال‌های طبیعی و پارچه‌های لطیف بر فضا غالب شده‌اند.

هر یک از آپارتمان‌ها پنجره‌های عظیمی دارد که دید شگفت انگیزی به سایت پروژه فراهم می کند و حجم مکعبی آنها باعث شده است که اکثر آپارتمان‌ها از یک تراس بزرگ برخوردار باشند.

مساحت هر واحد تقریبا بزرگ است و تلاش زیادی شده تا به شکل کنونی در در قالب‌های مکعبی شکل طراحی شود. مسیرهای تردد از شیب‌های سنگی ساخته شده و متریال مورد استفاده برای پلکان بلوک‌های صخره‌ای بزرگ هستند تا گذر بر روی آنها در فصل سرما و یخبندان راحت‌تر صورت گیرد. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان