اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961117280765886

تقسیم فضا با دیوارهای جدا کننده براگ (Bruag)

کد: 13961117280765886

https://goo.gl/LhZFrE

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی لیزری این محصول بیشترین انعطاف را در مقابل ذهن خلاق طراحان از خود نشان داده است. شرکت براگ فرصتی فراهم کرده تا چنین تولید منحصربه فردی را با کاربرد های فراوان آن به شما معرفی کند.

تقسیم فضا با دیوار های جدا کننده براگ( Bruag )
تقسیم فضا با دیوارهای جدا کننده براگ (Bruag)

کاربرد این محصول که از جمله مصالح  پوششی در طراحی داخلی محسوب می‌شود مانند اشکال و شکل پذیری متنوع است. متریال آن با پایه چوب و از جنس MDF، لمینت فشرده (CELLON) و یا تهیه شده با روکش چوب بلوط است. طرفداران این محصول عمدتاً از مشاهده میزان پرداخت جزئیات در ایجاد طرح مورد نظرشان و مقایسه آن با تکنیک‌های تولید گذشته مانند آنچه با ماشین‌های CNC تهیه می‌شد به شگفت می‌آیند.

این محصول تفسیری جدید از الگوهای تاریخی و یا شیوه ای کاملاً نو در آرایش محیط داخل محسوب می‌شود که پیش از این هرگز دیده نشده است؛ چنان که در هر ابعادی و با استفاده از فایل‌های دیجیتالی همچون DXF و DWG قابل اجرا است. به علاوه اینکه برای ایجاد انعطاف بیشتر در استفاده از این پانل‌ها این شرکت طیف رنگی متنوعی را در اختیار شما قرار داده است که امکان انتخاب رنگ را از میان بیش از 3000 طیف مختلف (شامل سیستم رنگ طبیعی NCS و سیستم رنگ استاندار اروپا RAL و سیستم رنگی لکوربوزیه) برای کارفرمایان وجود دارد. این شرکت با وجود توانائی‌های خود می‌تواند قطعات اتصال دهنده پانل‌ها را نیز با استفاده از لاک‌های حرارتی به رنگ خود پانل‌ها رنگ آمیزی کند و ظاهری منسجم‌تر به محصول نهائی ببخشد.

سیستم رنگ لکوربوزیه با نام تجاری Les Couleurs®

معمار بنام سوئیسی، لکوربوزیه کسی است که نه تنها به خاطر میراث معماری خود شناخته شده است؛ بلکه سیستم رنگ ابداعی او نیز از شهرت جهانی برخوردار است. این سیستم که شامل 63 رنگ متناسب با فضاهای معمارانه او استدارای هماهنگی در بنیان طبیعی خود هستند که قابلیت ترکیب شدن و همنشینی بی‌نظیری دارند. شما نیز می‌توانید از این استاد معماری پیروی کرده و پانل سفارشی خود را در این سیستم رنگ انتخاب کنید.

ویژگی‌ها و فواید

1-امکان اجرای فرم‌های کاملاً شخصی و انتخابی (هم در طرح‌ها و هم در انواع تزئینات)؛

2- مقاومت بالا؛

3-طیف رنگی گسترده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دیوار‌های جدا کننده داخلی می‌توانید به سایت  www.bruag.ch مراجعه کنید.

کاربردها: دیوار، استفاده دکوراتیو، داخلی و خارجی

نوع متریال: پایه چوب

شکل و قالب: ورقه/صفحات با اندازه مشخص/پانل با اندازه مشخص

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل