اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961123281958296

فروش فوق العاده جشنواره زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان تا 11 اسفند ماه تمدید شد

فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)

کد: 13961123281958296

https://goo.gl/TZx68a

، تهران , (اخبار رسمی): در جشنواره فروش فوق العاده زمستانی، همراه فروشگاه بزرگ ایرانیان باشید و علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های 25 الی 45 درصدی؛ در قرعه کشی یک دستگاه خودروی ام وی ام 315 لاکچری شرکت کنید. برای شرکت در قرعه کشی کافی است تنها یک مرتبه از فروشگاه بزرگ ایرانیان بازدید و خرید کنید.

فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)
فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)
فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)
فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)
فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)
فروش فوق العاده جشنواره زمستانی 96 (تمدید شد)

به درخواست مشتریان جشنواره فروش فوق العاده زمستانی 96 فروشگاه بزرگ ایرانیان تا یازدهم (11) اسفند ماه تمدید شد

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی، 96 تا یازدهم اسفندماه تمدید شد

به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان هر سال، سه مرحله جشنواره فروش فوق العاده برگزار می‌شود. این جشنواره‌ها شامل فروش فوق العاده‌ی بهاری، تابستانه و زمستانی است که هر کدام از آن‌ها بنا به خواست مشتریان، بیش از یک ماه به طول می‌انجامد. در این مقاله شما با جشنواره زمستانی 1396، تخفیفات، مسابقات و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شوید. با مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان همراه باشید.

تخفیف‌های 25 تا 45 درصد در جشنواره زمستانی سال 96

در فروش فوق العاده ی جشنواره زمستانی، اکثر  کالاهای موجود در فروشگاه شامل تخفیف‌های جشنواره می‌شوند. این تخفیف‌ها حداقل25 درصد و حداکثر 45 درصد خواهد بود. همچنین مشتریانی که عضو باشگاه هستند، فرصت مناسبی خواهند داشت تا علاوه بر تخفیف‌های جشنواره، از تخفیف‌های مربوط به روز تولد و سالگرد ازدواج بهره مند شوند.

نوع کالاهایی که در این جشنواره به فروش می‌رسد

فروشگاه بزرگ ایرانیان از سه طبقه، به علاوه‌ی دو طبقه‌ی زیر زمین تشکیل شده است که هرکدام از آنها از شامل غرفه‌هایی متنوع است.

طبقات زیر زمین: این طبقات با وسعتی بیش از 1000 متر، مخصوص انواع مانتو، پالتو، کاپشن و بارانی‌های بانوان است.

طبقه‌ی همکف: شامل غرفه‌های مانتو، پالتو، کاپشن و شال و روسری (مخصوص بانوان) و در انتهای سالن همکف:  انواع کاپشن، سویشرت، هودی، پیراهن، شلوار، کت و شلوار، لباس‌های زیر مردانه وشال و کلاه (مخصوص آقایان) و همچنین غرفه ی عینک و اسباب بازی است.

طبقه‌ی اول (طبقه بالای همکف): انواع لباس‌های مجلسی دخترانه و زنانه، بافت‌های بلند و کوتاه، بلوز، لباس زیر زنانه، شومیز، جوراب، شال و کلاه زنانه، کفش و پوتین، روسری و شال و شلوار به فروش می‌رسد.

طبقه‌ی دوم: شامل غرفه‌های مربوط به انواع لباس مجلسی، کت و دامن، کت و شلوار، لباس‌های مجلسی مخصوص کودکان، لباس‌های راحتی و بیرون مخصوص نوزادان و کودکان، اسباب بازی  و لباس‌های ترک است.

تخفیف‌های ویژه، مخصوص مشترکین

یکی از امتیاز‌های ویژه‌ای که فروشگاه بزرگ ایرانیان برای مشتریان خود در نظر گرفته است، عضویت در باشگاه مشتریان است. شما می‌توانید با پر کردن فرم اشتراک، در روزهای تولد و سالگرد ازدواج و همچنین دو روز قبل و بعد آن از تخفیف‌های 10 درصدی بهره‌مند شوید، همچنین در سایر روزهای ماه تولد و ازدواج مشمول تخفیف 5 درصدی خواهید شد. برای روزهای عادی هم که تخفیف دریافت نکرده‌اید، برای شما امتیاز ثبت می‌شود و در صورت رسیدن امتیاز به 600، کارت‌های هدیه دریافت خواهید کرد. لطفا افرادی که کارت اشتراک دارند  به هنگام خرید، کارت‌های اشتراک را به صندوق تحویل دهند و یا شماره موبایل عضویت خود را اعلام کنند.

قابل توجه سازمان‌ها و ارگان‌ها (دارای تعاونی مصرف کارکنان و یا اداره رفاه پرسنل)

 فروشگاه بزرگ ایرانیان، با در نظر گرفتن موقعیت تجاری خود، در کنار فروش عادی اقدام به سرویس دهی و پذیرش حواله و همچنین آماده‌ی عقد قراردار با سازمان‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و شرکت‌ها در اقصی نقاط تهران است. جهت عقد قرارداد با  مظاهر عیسی نژاد، مدیر واحد حواله و شرکت‌ها 09125763783  و یا شماره 02166658320 و 02155767348 تماس حاصل کنید.

جوایز و جشن‌ها:

پایان هر جشنواره فروش فوق‌العاده یک مراسم با شکوه و جشن برای مشتریان عضو باشگاه مشتریان که بالاترین خرید‌ها را در کارت عضویت خود ثبت کرده باشند، انجام می‌شود. برای فروش فوق‌العاده زمستان 96 یک دستگاه خودرو ام وی ام 315 مشکی لاکچری به عنوان جایزه ویژه و صدها کارت خرید در نظر گرفته شده است.

نشانی و کروکی فروشگاه بزرگ ایرانیان:

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امامزاده حسن(ع) (امین الملک)، نبش خیابان لقمان حکیم

فروشگاه بزرگ ایرانیان خارج از منطقه طرح ترافیک و زوج و فرد است.

نشانی شبکه‌های اجتماعی و سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان:

آدرس وبسایتhttp://www.iraniansc.ir
کانال تلگرام فروشگاه ایرانیانhttps://t.me/iraniansc
پیج اینستاگرام فروشگاه ایرانیانhttp://www.instagram.com/iraniansc1
شماره‌های تلفن تماس02166622145 – 02166658320

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس