اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282145886

پلی گلاس چیست؟

آشنایی با متریال ساختمانی

کد: 13961124282145886

https://goo.gl/JQJ8Ln

، تهران , (اخبار رسمی): پلی گلاس نوعی ‌ام‌دی‌اف است با این تفاوت که روکش آن به غیر از ملامینه با یک لایه پلی استر پوشانده می‌شود.

آشنایی با متریال
آشنایی با متریال ساختمانی

ورق پلی گلاس نوعی ورق با مغزی MDF بوده که بر روی سطح یک طرف ورق ‌ام‌دی‌اف که دو رو ملامین شده، یک لایه ۷۵ میکرونی از پلی استر که ظاهری شبیه شیشه دارد؛ اما نسبت به شیشه سبک‌تر و محکم‌تر است، پرس شده است و رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی از پلی استر دارد، تعیین می‌شود و به مرور زمان نیز هیچ تغییر رنگی در ورق‌های ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی‌شود. مقاومت سطح این ورق‌ها در برابر خراش به اندازه‌ای بالا است که به شما اجازه می‌دهد با یک اسفنج سطوح را بدون ایجاد خراش تمیز کنید.

ویژگی پلی گلاس

  • براقیت : در حالت کلی پلی گلاس در میزان براقی، شفافیت و سطح بسیار صیقلی، حائز اهمیت است.
  • خط و خش: اما پلی گلاس مقاومت زیادی در برابر خط و خش داشته یعنی اگر آن را با اسکاچ (نه سیم) تمیز کنیم آسیب نمی‌بیند وهمچنین در مقابل اسیدهای آشپزخانه (مثل وایتکس و اسپری‌های تمیز کننده همه کاره…) مقاومت قابل قبولی و زمان طولانی‌تری کیفیت و جذابیت خود را حفظ می‌کند.
  • دو آبجکت مات و براق: در ورق‌های پلی گلاس (مانند نیمن آلمان طرح فلش) ما روی یک ورق به طور همزمان حالت مات و براق را در کنار هم داریم که خود باعث زیبایی می‌شود.

انواع ‌ام‌دی‌اف پلی گلاس

ام‌دی‌اف پلی گلاس آلویک، ضد خش و شفافیت بی‌نظیر با ضخامت 18 میلیمتر است .الویک یکی از بهترین انواع ‌ام‌دی‌اف پلی گلاس اسپانیا است.

‌ام‌دی‌اف لوکس آلویک یک محصول با تکنولوژی پیشرفته است که تحت پروسه‌های مختلف صنعتی به شکل یک پانل تزئینی پلی گلاس ارائه می‌شود، در حالی که سطوح دیگر با کاغذ تزئینی در همان طراحی را پوشش داده است. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات جایگزین، دارای پاسخ‌های فیزیکی–مکانیکی بسیار عالی با تاکید بر مقاومت بالا در برابر خراش، کیفیت سطح و درخشش بالا است.

‌ام‌دی‌اف پلی گلاس نیمن آلمان توسط پرس یک لایه شفاف 75 میکرونی از پلی استر بر روی یک سطح ‌ام‌دی‌اف دو رو ملامین (در مقایسه با ‌ام‌دی‌اف‌های ترک که یک رو ملامین است) ساخته شده است.

ضخامت نهایی ‌ام‌دی‌اف پلی گلاس نیمن 19 میلیمتر است که کار کردن با آن را در مقایسه با دیگر ‌ام‌دی‌اف‌ها راحت‌تر و ایمن‌تر می‌سازد (ضمنا نوارهای مناسب آن با عرض22میلی‌متر در کلیه رنگ‌ها موجود است).

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل