اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961128282708303

در حاشیه نمایشگاه بزرگ تجارت خرده فروشی NRF 2018 نیویورک

معرفی فناوری های پرداخت شرکت اینجنیکو

کد: 13961128282708303

https://goo.gl/E3aA6B

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خرده فروشی در جهان، نمایشگاه بزرگ NRF نیویورک است که هرساله در این نمایشگاه شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه Retail آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای خود و آخرین متدها و روش‌های فروش، ارتباط با مشتریان، زنجیره عرضه و همچنین سیستم‌های پرداخت را ارائه می‌دهند.

معرفی فناوری های پرداخت شرکت اینجنیکو
معرفی فناوری های پرداخت شرکت اینجنیکو

هر ساله در این نمایشگاه شرکت‌ها و خرده فروشی‌های مطرح از سراسر جهان با هدف ارائه و معرفی راه‌حل‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید در صنعت Retail و همچنین به اشتراک گذاری توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها گرد هم می‌آیند.

در ماه گذشته 500 غرفه دار در NRF 2018 در 125 جلسه نقد و بررسی به همراه 300 سخنران، میزبان بیش از 27هزارنفر بازدیدکننده از 80 کشور جهان بودند. 

به نقل از روابط عمومی شتابدهنده نوتاش، در نمایشگاه امسال گروه شرکت‌های Ingenico فرانسه که یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه تجهیزات و راهکارهای پرداخت و خدمات دولت الکترونیک در جهان است، با ارائه راهکارهای نوآورانه خود برای پرداخت جزو پربازدیدترین غرفه‌های این نمایشگاه بود. این شرکت با معرفی نسل‌های بعدی از راه حل‌های پرداخت آنلاین، تلفن همراه، پرداخت بدون نظارت در فروشگاه و راه‌حل‌های پرداخت برای موسسات مبارزه با سرطان و کمک‌های خیریه، همچنان جایگاه خود را در بین شرکت‌های برتر جهان در حوزه ارائه خدمات پرداخت حفظ کرده است.

گزارش تصویری در کانال آپارات شتابدهنده نوتاش:

https://www.aparat.com/v/SvHa4

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده نوتاش

شرکت شتابدهنده فناوری نوتاش از سال 1395 توسط جمعی از متخصصان و مدیران با تجربه فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت از استارتاپ‌های ناب مبتنی بر فناوری‌های نوین آغاز کرد. نوتاش در این مدت کوتاه توانست زیرساخت‌های مورد نیاز برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه‌های FinTech, AR, VR, Games, IoT, ICT,... را فراهم نماید و در ابتدای سال 1396 به عنوان یک شرکت شتابدهنده مستقل و خصوصی فعالیت رسمی خود را آغاز نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش