اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961216286408303

مدرسه استانداردهای وب برگزار می‌کند

همایش آینده وب و موبایل

کد: 13961216286408303

https://goo.gl/s6PqpZ

، تهران , (اخبار رسمی): به نقل از روابط‌عمومی شتابدهنده نوتاش؛ سومین همایش آینده وب و موبایل با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۷ و ۱۸ اسفند ۹۶ در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

همایش آینده وب و موبایل
همایش آینده وب و موبایل

در همایش دو روزه امسال ۱۷ ارائه و ۲ پنل به همراه ۲ گیک‌تاک برگزار خواهد شد

همایش آینده وب و موبایل، یک رویداد دو روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ی وب و موبایل در جهان و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.

فرصت‌هایی که FOWM# خلق خواهد کرد:

آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی درباره وب و موبایل، ارتباط و شبکه‌سازی با "قله‌های وب و موبایل"، موقعیت‌های کاری، هم‌تیمی‌های جدید، دریافت گواهی‌شرکت در همایش و دو روز به‌یادماندنی سرشار از شگفتی!

علاقه‌مندان جهت آشنایی با سخنرانان و برنامه برگزاری می‌توانند به وب‌سایت همایش آینده وب و موبایل ایران به آدرس https://conf.wsschool.org/fowm مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده نوتاش

شرکت شتابدهنده فناوری نوتاش از سال 1395 توسط جمعی از متخصصان و مدیران با تجربه فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت از استارتاپ‌های ناب مبتنی بر فناوری‌های نوین آغاز کرد. نوتاش در این مدت کوتاه توانست زیرساخت‌های مورد نیاز برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه‌های FinTech, AR, VR, Games, IoT, ICT,... را فراهم نماید و در ابتدای سال 1396 به عنوان یک شرکت شتابدهنده مستقل و خصوصی فعالیت رسمی خود را آغاز نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]