اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286268303

با حضور متخصصان و فعالان صنعت فین‌تک ایران

رویداد ویژه فیناپ (FinUp)

کد: 13961215286268303

https://goo.gl/U9LALA

، تهران , (اخبار رسمی): فیناپ یک رویداد استارتاپی، فینتکی است اما نه شبیه همه رویدادها! هدف این رویداد، جمع کردن تک تک افراد این حوزه کنار هم است، برای یکی شدن و رسیدن به هدف و نگاه مشترک. همچنین قرار است فیناپ به هر استان و شهری از ایران که افرادی در آن دغدغه فین‌تک و نوآوری دارند برود.

رویداد ویژه فیناپ (FinUp)
رویداد ویژه فیناپ (FinUp)

هدف ما جمع کردن تک تک افراد این حوزه کنار هم است، برای یکی شدن و رسیدن به هدف و نگاهی مشترک

به نقل از روابط عمومی شتابدهنده نوتاش؛ فیناپ، نخستین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی (فین‌تک) با هدف آموزش و توسعه فین‌تک است که نخستین جلسه آن شهریور ماه و دومین جلسه آن آبان‌ ماه ۱۳۹۶ برگزار شد.
سومین دوره رویداد تعاملی آموزشی فیناپ پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در محل دانشگاه خاتم برگزار می‌شود. در روزهای پایانی سال، فیناپ با هدف جمع‌بندی اتفاقات فین‌تک در سال ۱۳۹۶ فعالان، علاقه‌مندان و تصمیم‌گیران این حوزه را در کنار هم جمع خواهد کرد.

این رویداد که بر خلاف دو رویداد گذشته با وسعت بیشتر و بخش‌های متنوع‌تری برگزار خواهد شد، در دو پنل تخصصی به دو موضوع فین‌تک در سالی که گذشت و چالش‌های پرداخت خرد تاکسی‌ها می‌پردازد. همچنین چند سخنران موضوعات متنوع و جدیدی در ارتباط با صنعت فین‌تک را در سومین رویداد فیناپ مطرح خواهند کرد. با توجه به رویکرد آموزشی فیناپ، مثل دو جلسه پیشین بخش آموزشی نیز با موضوع مدل‌های درآمدی استارتاپ‌های فین‌تک برقرار خواهد بود.

لازم به ذکر است رویداد سال فیناپ پنجشنبه ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در دانشگاه خاتم به نشانی ملاصدارا، خیابان شیرازشمالی، خیابان حکیم اعظم، پلاک 30 برگزار خواهد شد.

جهت ثبت‌نام و حضور در رویداد به لینک فیناپ در ایوند https://evand.com/events/finupday مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده نوتاش

شرکت شتابدهنده فناوری نوتاش از سال 1395 توسط جمعی از متخصصان و مدیران با تجربه فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت از استارتاپ‌های ناب مبتنی بر فناوری‌های نوین آغاز کرد. نوتاش در این مدت کوتاه توانست زیرساخت‌های مورد نیاز برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه‌های FinTech, AR, VR, Games, IoT, ICT,... را فراهم نماید و در ابتدای سال 1396 به عنوان یک شرکت شتابدهنده مستقل و خصوصی فعالیت رسمی خود را آغاز نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]