اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282837781

مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف برگزار می کند

جشن بزرگ ارمغان شریف

کد: 13961129282837781

https://goo.gl/vwv28Q

، تهران , (اخبار رسمی): دومین رویداد سالانه دیدار مؤسسه نیکوکاران شریف به همراه جشنواره غذا، شیرینی و محصولات تولیدی کارگاه های توانمندسازی مددجویان این نهاد مردمی روز 5 شنبه سوم اسفندماه در محل سالن شماره یک مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ ارمغان شریف
جشن بزرگ ارمغان شریف

محمدرضا شهیدی فر ، علی درستکار ، نیما کرمی ، محمدرضا حیاتی ، آزیتا حاجیان ، شهرزاد کمال زاده ، مرجانه گلچین ، سیامک انصاری، مریم سعادت و الهام پاوه نژاد از میهمانان مدعو به این رویداد هستند .

به گزارش روابط عمومی نیکوکاران شریف؛ این جشنواره علاوه بر حمایت عملی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش، دیدار حامیان با کودکان مددجو را نیز در دستور کار خود خواهد داشت. همچنین جمعی از هنرمندان حامی کودکان این مؤسسه نیز در طول این برنامه یک روزه و در ساعات مختلف در کنار خیرین و مددجویان حاضر و از نزدیک در جریان فعالیت‌های جاری قرار خواهند گرفت.

در این جشن بزرگ، کودکان بخشی از زمان خود را به دیدار با حامیان، بازی در غرفه اسباب بازی، عکاسی، استفاده از برنامه‌های تفریحی و شاد و در نهایت پذیرایی با خوراکی‌های مختلف می‌گذرانند و میهمانان و بازدیدکنندگان نیز به خرید از غرفه‌های تولیدات مددجویان مشغول خواهند بود.

ابازدید عموم از ین رویداد از ساعت 13 الی 22 آزاد خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره 66571552-021 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]