اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961130283228036

چگونه با استفاده از تبلیغات در تلگرام کسب و کار خود را رونق ببخشیم

بهترین راه تبلیغات در تلگرام چیست؟

کد: 13961130283228036

https://goo.gl/oE2uDa

، تهران , (اخبار رسمی): برای تبلیغات در تلگرام روش‌های مشخصی وجود دارد که هر کدام هزینه و دستاوردهای متفاوتی دارند. اما این به آن معنا نیست که هر چقدر بیشتر هزینه کنید نتیجه بهتری می‌گیرید؛ بلکه بهتر است روش‌های مختلف تبلیغات در تلگرام را به خوبی بشناسید و بعد از آن با توجه به نیازهای خود اقدام به تبلیغات کنید.

بهترین راه تبلیغات در تلگرام چیست؟
بهترین راه تبلیغات در تلگرام چیست؟

واقعیت این است که انتخاب کانال‌ تلگرامی که قصد تبلیغ در آن را دارید، نیاز به تجربه دارد. تجربه‌ای که در آن صداقت مدیر کانال ثابت شده باشد. برای راه اندازی کمپین می‌خواهید چقدر آزمایش وخطا انجام دهید؟

آموزش تبلیغات در تلگرام با معرفی انواع روش‌های تبلیغ در تلگرام:

ساخت یک کانال تلگرامی وقت چندانی از شما نمی‌گیرد؛ اما بعد از سپری کردن این چند دقیقه راه جدیدی برای بازاریابی و توسعه کسب و کار شما شروع می‌شود. راهی که می‌تواند به یک تجربه تلخ یا شیرین تبدیل شود. علاوه بر رعایت راهکارهای اصولی مدیریت کانال تلگرام، تبلیغات هم نقش اساسی در رشد کانال تلگرامی شما دارد.

اما سوال اینجا است که برای تبلیغات در تلگرام چه راه و روشی را به کار ببریم؟ ما در این مطلب سعی می‌کنیم انواع روش‌های تبلیغ در تلگرام را توضیح دهیم و مزیت‌های هر کدام را بررسی کنیم. در نهایت با مطالعه این مطلب این شما هستید که با توجه به نیاز و شرایط کسب و کار خود راهکار مناسب برای تبلیغات در تلگرام را انتخاب می‌کنید.

تبلیغات بر حسب تعداد بازدید پست (View)

وقتی اسم تبلیغات گسترده یا تبلیغات بازدیدی در تلگرام می‌آید یعنی شما هزینه تبلیغات را بر اساس عددی که در پایین پست به عنوان شمارشگر تعداد بازدید به نمایش در می‌آید پرداخت خواهید کرد. در این نوع از تبلیغ، کانال‌های انتشار پست به طور دقیق مشخص نمی‌شود. برای بهبود تاثیر این نوع تبلیغات بهتر است با توجه به نوع محصول یا خدمات خود، موضوعیت و سبک کانال‌های تبلیغ کننده را تعیین کنید.

تبلیغات بازدیدی در تلگرام یکی محبوب‌ترین نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. کارشناسان ما در ادسنسور سعی می‌کنند کانال‌های انتشار پست را به بهینه‌ترین شکل ممکن تنظیم کنند تا تبلیغ‌دهندگان بیشترین بازده را از کمپین تلگرامی خود داشته باشند.

تبلیغ گسترده یا بازدیدی به دلیل آنکه یک پست می‌تواند در چندین کانال منتشر شود. محاسن و معایب خاص خود را دارد. از جمله محاسن این سبک از کمپین تبلیغاتی در تلگرام این است که برای راه اندازی آن نیاز به صرف هزینه‌های سنگین نیست. کافیست در ادسنسور ثبت نام کرده، وارد داشبورد خود شوید و در منوی کمپین‌ها بر روی دکمه سبز رنگ کمپین جدید کلیک کنید.

تبلیغات در ساعات اوج توجه(engagment)

انتشار پست تبلیغاتی شما در حدود ساعت ۲۱ تا ۲۳ می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر به محتوای پست شما شود. علاوه بر ساعت انتشار پست، اگر تبلیغ شما به عنوان آخرین پست‌هاکانال برای مدتی باقی بماند میزان جلب توجه و نرخ جذب پست به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

این دو مزیت، یعنی ساعت انتشار پست و آخرین پست بودن باعث می‌شود نرخ جذب پست شما بالا برود در صورتی که این موضوع الزاما بر تعداد بازدیدکنندگان پست تاثیری ندارد. همین موضوع باعث می‌شود رعایت این موارد باعث افزایش نرخ تبلیغات شود.

این نوع از کمپین‌های تبلیغات در تلگرام برای کسب و کارهایی مناسب است که قصد افزایش اعضای کانال خود را دارند و یا می‌خواهند تعداد نصب اپلیکیشن خود و یا تعداد کلیک بر روی بنر را افزایش دهند.

تبلیغ در کانال‌های معروف و پربازدید (pay per choise)

کانال‌های معروف تلگرام بیشترین ضریب نفوذ را در بین اعضای این پیام رسان محبوب دارند. وقتی نگاهی به لیست کانال‌های هر اکانت تلگرامی می‌اندازیم، تقریباً اسامی ثابتی از کانال‌های معروف را مشاهده خواهید کرد. وقتی قصد برندینگ و تبلیغات در سطح وسیع را داشته باشید. بهترین راه این است که محتوای تبلیغاتی خود را به دست این کانال‌ها بدهید.

وقتی اسم از کانال‌های معروف تلگرام می‌آوریم، منظورمان یک یا دو کانال خاص نیست؛ بلکه منظور ما کانال‌هایی که است که تعداد ممبر، نرخ جذب یا بازدید بالایی دارند. این دستاوردها می‌تواند به خاطر موضوع تخصصی، محتوای با کیفیت، تمرکز بر روی یک جغرافیا و محبوبیت رسانه ای یک کانال باشد.

به هر حال اگر قصد تمرکز بر روی برندینگ و دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی را دارید. pay per choise یا تبلیغات بر روی کانال‌های انتخابی می‌تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. برای مشاهده لیست کانال‌های انتخابی می‌توانید از طریق داشبورد وارد صفحه‌ی تبلیغات سفارشی شوید. برای انتخاب سکوهای انتشار خود می‌توانید مدتی فعالیت کانال‌های مد نظر خود را زیر نظر بگیرید و مخاطب نهایی کانال را با مخاطبان هدف برند خود تطبیق دهید.

چرا از پنل ادسنسور برای تبلیغات در تلگرام استفاده کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که با وجود آنکه می‌توانیم با ادمین‌های کانال‌های تلگرامی ارتباط برقرار کرد، چرا باید از یک سیستم آنلاین برای راه اندازی کمپین‌های تبلیغات در تلگرام استفاده کرد.

گزارشات شفاف و پیشرفته از آمار کمپین

وقتی کمپین خود را در داشبورد ادسنسور راه اندازی کنید، از لحظه ثبت سفارش تا طول زمان برگزاری کمپین و حتی پس از اتمام آن آمار دقیقی از کمیت و کیفیت کمپین تبلیغاتی خود می‌توانید داشته باشید. آماری که علاوه تضمین کیفیت و شفافیت در اجرای کمپین، باعث افزایش آگاهی شما از تاثیر روش‌های تبلیغاتی هم می‌شود. این آگاهی شما را در مسیر کمپین‌های آتی نیز یاری خواهد کرد.

صرفه جویی در وقت و هزینه

برای راه اندازی کمپین تبلیغات در تلگرام چه کانال‌های ارتباطی در نطر دارید؟ با چه تعداد از این کانال‌ها ارتباط برقرار کرده اید؟ از هزینه نهایی که تبلیغات برای شما در بر خواهد داشت اطلاع دارید؟

واقعیت این است که انتخاب کانال‌های تلگرامی که قصد تبلیغ در آن را دارید نیاز به تجربه دارد. تجربه‌ای که در آن اصالت یک کانال تلگرامی در آن درک شده، صداقت مدیر کانال ثابت شده و تاثیرات مثبت و منفی تبلیغ در حد کانال تلگرامی شناخته شده باشد. واقعا برای راه اندازی یک کمپین می‌خواهید چقدر آزمایش و خطا انجام دهید؟ مجموعه ادسنسور مدت‌ها است که مجری تبلیغات در تلگرام است و کارشناسان ادسنسورتمام دانش و تجربه خود را بهبود تاثیرات کمپین تبلیغاتی شما به کار خواهند بست.

ارتباط برقرار کردن با مدیران کانال‌های تلگرامی کاری وقت گیر است. در صورتی که با ورود به داشبورد ادسنسور در کمتر از چند دقیقه کمپین تبلیغاتی شما ثبت خواهد شد و سامانه ادسنسور به طور اتوماتیک تمام مراحل اجرای کمیپین را به پیش خواهد برد.

انتخاب با شماست! ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اولین کمپین خود را در سامانه ادسنسور ثبت کنید و لذت توسعه کسب و کار بر بستر شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادسنسور

AdSensor ® ادسنسور از۱۳۹۴ Social Media Agency شش تست آنلاین در زمینه اینفلوئنسر شدن و آزمون سلبریتی مشاوره برند تبلیغات کریپتو و NFT تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ انواع تست تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران مهم ترین کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران می باشند . ادسنسور تنها برند معتبری است که در ایران به طور موثر و معتبر اقدام به تبلیغات سیستماتیک در شبکه های اجتماعی می نماید.کاربر داشبورد پیشرفته ای دارد که گزارش کامل کمپین تبلیغاتی خود را خواهد دید. اجرای ۳۰۰۰ کمپین با ۵۰۰ برند و ۸۰۰۰ ناشر ، کارنامه ادسنسور است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]