اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961130283285886

طراحی سالن اپرا و کنسرت کره ای شکل با قابلیت نمایش 360 درجه

کد: 13961130283285886

https://goo.gl/SMn67h

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مدیسون اسکوئر گاردن (Madison Square Garden) یکی از بزرگ‌ترین برگزارکننده‌های رویدادهای فرهنگی هنری در دنیا است که به برگزاری کنسرت‌های بزرگ و اپراهای چشم نواز در نیویورک شهرت دارد.

طراحی سالن اپرا و کنسرت کره ای شکل با قابلیت نمایش 360 درجه
طراحی سالن اپرا و کنسرت کره ای شکل با قابلیت نمایش 360 درجه

این گروه برنامه‌های جاه طلبانه‌ای از ساخت دو فضای اجرایی عظیم در دو نقطه دیگر دنیا با عنوان کره‌های جهان نما ارائه کرده است. پروژه جدید این گروه شامل دو کره بزرگ است که فضایی بسیار متفاوت و استثنایی را از مکانی برای نمایش کنسرت یا نمایش ارائه داده است. 

این فضاهای کره‌ای شکل توسط شرکت پیمانکاری Populous واقع در کانزاس سیتی آمریکا طراحی و اجرای می‌شود و برنامه‌ای منظم برای ساخت آنها پس از شهرهای لندن و لاس وگاس وجود دارد. طبق برنامه این کمپانی شهرهای بزرگی که از برنامه‌های فرهنگی هنری استقبال می‌کنند برای ساخت این سازه بزرگ کره‌ای شکل در نظر گرفته شده‌اند. طبق اعلامیه مطبوعاتی، کره‌های MSG دارای قابلیت‌های تغییرپذیری مانند: نامحدود بودن در ارائه تصویر نمایش، آکوستیک و امکانات محتوایی، و پخش تصاویر سه بعدی در ابعادی بزرگ است.

نشریه مطبوعاتی لاس وگاس رندرهای اولیه این پروژه را ارائه کرد که دارای پوسته‌ای دو طرفه است که هر دو سمت کره می‌تواند تصاویر متفاوتی را به نمایش بگذارد. به طور کلی این فضا دارای 18 هزار صندلی و فضایی 5 هزار نفره با ایستادن است که در مجموع گنجایش آن را به 23 هزار صندلی رسانده است. کره لندن قرار است که نزدیک دهکده المپیک استراتفورد قرار بگیرد که از فضای لازم برای ساخت چنین پروژه‌ای برخوردار است. جزئیات بیشتر ساخت این پروژه اواخر امسال منتشر خواهد شد. 


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان