اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283557395

اسباب بازی لگو یا سرگرمی اعتیاد آور؟

کد: 13961202283557395

https://goo.gl/Cc81xq

، (اخبار رسمی): یکی از مهیج‌ترین سرگرمی‌هایی که تقریبا همه تجربه‌ی استفاده از آن را در کودکی و حتی سنین بالاتر دارند، لگوها هستند.

اسباب بازی لگو یا سرگرمی اعتیاد آور؟
اسباب بازی لگو یا سرگرمی اعتیاد آور؟

فروشگاه اینترنتی تهران تویز مرجعی غنی و کامل از انواع و اقسام محصولات لگو در طرح‌های مختلف با قیمت های متفاوت و به صرفه است

لگوها مجموعه قطعات آجرک شکلی هستند که به کمک آن‌ها می‌شود سازه‌هایی را ایجاد کرد. در سال‌های گذشته دنیای لگوها کمی محدودتر بود، به نحوی که مجموعه آجرک‌هایی با ابعاد مختلف را به خریداران ارائه می‌کردند تا با قرار دادن آنها کنار و روی‌هم سازه‌هایی را طراحی کنند. وزن پایین و جنس پلاستیکی دو مزیت طراحی این محصولات بود. به نحوی آن‌ها بهترین گزینه نه تنها برای سرگرمی، بلکه برای آموزش کودکان بودند. افزایش خلاقیت و بهره‌وری بیشتر هوشی دو نتجیه مطلوب و مهمی است که لگوها برای کودکان به ارمغان می‌آورند.

اکنون لگوها کمی پیشرفته‌تر و هدفمندتر شده‌اند. دیگر قرار نیست که شما یک جعبه پر از آجرک بخرید و بدون هیچ راهنمایی شروع به ساخت هر چه که در ذهن دارید بکنید. اکنون لگوها با طرح‌های مختلف از ماشین، خانه و... در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. فرضا ماشین بتمن از تعداد بسیار زیادی قطعه کوچک و بزرگ لگو می‌تواند درست شود تا کاربران با سرهم کردن آن‌ها ساعت‌ها سرگرم شوند. این کار دقیقا مانند این است که شما یک پازل سه بعدی را سرهم می‌کنید.

پیچیدگی سرهم کردن قطعات لگو و آزمون و خطاهایی که به صورت پیوسته در آن‌ها صورت می‌گیرد باعث درگیر شدن ذهن کاربران می‌شود! این دقیقا عاملی است که اعتیاد افراد را به این بازی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا آن‌ها ساعت‌ها بدون خستگی به سرهم کردن قطعات لگو بپردازند. این کار دقیقا مانند یک ماجراجویی مهیج می‌ماند. استفاده از لگوها باعث فعالیت مغز شده و بسیار مفیدتر از بازی‌های ویدیویی برای کودکان و حتی بزرگسالان هستند.

شما برای خرید لگو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران تویز که مرجعی غنی از انواع اسباب‌‌بازی‌ها به ویژه محصولات لگو است، مراجعه کنید تا با مقایسه و مشاهده انواع و اقسام محصولات بهترین گزینه ممکن را برای خرید انتخاب کنید. این سرگرمی‌ها گزینه بسیار مناسبی برای هدیه نیز محسوب می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]