اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283628296

مانتو دامن دار

چند مدل مانتو دامن دار

کد: 13961202283628296

https://goo.gl/33vArq

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش مجله‌ی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، پوشیدن مانتو دامن دار، برای شما یک استایل کلاسیک درست می‌کند. این مدل از مانتو چند سالی است که وارد عرصه‌ی مد شده و یک سبک کاملا ایرانی است.

چند مدل مانتو دامن دار
چند مدل مانتو دامن دار

این مانتو که دارای دامنی بلند و کلوش است به رنگ زرشکی می باشد. این مانتو دارای کتی با طرح کاملا ایرانی و کوتاه است .

کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان در این مقاله قصد دارند که چند مدل مانتو دامن‌دار را برای شما معرفی کنند که می‌توانید با توجه به استایل بدنتان آن‌ها را انتخاب کنید.

مانتو دامن دار با کت

این مانتو که دارای دامنی بلند و کلوش است به رنگ زرشکی است. این مانتو دارای کتی با طرح کاملا ایرانی و کوتاه است که آستین آن نیز تا زیر آرنج می‌رسد. شما می‌توانید این مانتو دامن دار را با یک کفش پاشنه بلند و شال چروک زرشکی رنگ ست کنید. حتی می‌توانید از شال موهری که طرحی شبیه طرح کت این مانتو داشته باشد، استفاده کنید.

مانتو دامن دار بنفش

بنفش رنگ اقتدار و اعتماد به نفس بالا است. کسانی که قدرت تصمیم گیری بالایی دارند این رنگ را برای لباس‌شان انتخاب می‌کنند. این مانتو نیز از دامنی با طرح کاملا ایرانی و دارای چین، با پس زمینه‌ی بنفش دوخته شده است. مانتو این لباس هم به رنگ بنفش و کاملا ساده است.  شما می‌توانید این مانتو را با کفش و شال قهوه‌ای رنگ ست کنید.

ست کردن مانتو دامن دار

استفاده از دامن یا مانتو دامن‌دار و کت بلند، یک استایل کلاسیک و همیشگی برای پاییز است که برای خانم‌های جوان و میان‌سال مناسب است . سبک خاص این استایل، به دلیل استفاده از دامن بلند به جای شلوار است. یک مانتو دامنی با بوت، شال و کت هم‌رنگ با آن، یک تیپ زیبا درست می‌کند. اما اگر می‌خواهید از بلوز و دامن استفاده کنید. حتما آن را با یک پالتو و یا کت بلند بپوشید. سبک مجلسی تر استفاده از مانتو‌های دامن دار، همراه با کفش پاشنه بلند و جوراب شلواری به جای چکمه است.

مانتو دامن دار برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو دامن دار بیشتر برای افراد لاغر اندام مناسب است؛ زیرا این مانتو معمولا از دولایه تشکیل می‌شود که می‌تواند اندام  شما را هم متناسب‌تر نشان دهد و بر عکس خانم‌هایی که درشت اندام هستند، به خصوص پایین تنه‌ی بزرگی دارند نباید این مانتو را استفاده نکنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس