اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283638296

پارچه پرادا

پارچه پرادا مانتویی چیست؟

کد: 13961202283638296

https://goo.gl/iuRpTd

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از منتخب‌ترین پارچه‌های مانتویی پارچه‌های پرادا هستند که در میان مشتریان و خریداران به اسم پرادو نیز شناخته شده هستند و به این اسم نام برده می‌شود.

پارچه پرادا مانتویی چیست؟
پارچه پرادا

انواع پارچه مانند فیونا و پرادا جزء اصلی‌ترین تولیدات در بخش مانتو‌های اداری است

یکی از منتخب‌ترین پارچه‌های مانتویی پارچه‌های پرادا است که در میان مشتریان و خریداران به اسم پرادو نیز شناخته شده هستند و به این اسم  خوانده می‌شود.

آیا می‌دانید بیشترین کاربرد‌های پارچه پرادا چیست؟

انواع پارچه مانند فیونا و پرادا جزء اصلی‌ترین تولیدات در بخش مانتو‌های اداری است و در بسیاری از ارگان‌ها و موسسات جهت فرم اداری کارکنان خود از پارچه‌های مرغوبی مانند پرادا استفاده می‌‌شود.

انواع پرادا نیز همانند سایر پارچه‌های مشهور در رنگ‌های پر طرفدار مانند مشکی، سرمه ای، زرشکی و … در بازار‌های هر شهر موجود بوده و طرفداران پروپا قرصی دارند. پارچه‌های پرادا و فیونا معمولا از کشور‌های دیگر وارد می‌شود بدین جهت مانند دیگر پارچه‌های وارداتی بر حسب واحد اندازه گیری یارد داد و ستد می‌شوند. طاقه‌های این دو نوع پارچه معمولا ۵۰ یاردی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس