اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283648296

ست کردن شلوار جین با کفش

کد: 13961202283648296

https://goo.gl/A8p6hw

، تهران , (اخبار رسمی): جین‌ها انواع و طرح‌های مختلفی دارند. جالب است بدانید که حتی رنگ‌هایی از شلوار جین وجود دارد که شاید تا به حال ندیده باشید. از این رو برای ست کردن با هر طرح آن همیشه کفش‌هایی وجود خواهند داشت.

ست کردن شلوار جین با کفش
شلوار جین

جین‌ها انواع مختلف و طرح های مختلفی دارند. جالب است بدانید که حتی رنگ‌هایی از شلوار جین وجود دارد که شاید تا به حال ندیده باشید

جین‌ها انواع مختلف و طرح‌های مختلفی دارند. جالب است بدانید که حتی رنگ‌هایی از شلوار جین وجود دارد که شاید تا به حال ندیده باشید. از این رو برای ست کردن با هر طرح آن همیشه کفش‌هایی وجود خواهند داشت.   در این قسمت از مقاله در مورد ست کردن شلوارجین با کفش برای شما توضیح داده می‌شود. پس با ما همراه باشید.

رنگ کفش

رنگ کفشی که به همراه شلوار جین می‌پوشید به مقدار زیادی به رنگ بالاپوش و خود جین شما بستگی دارد. اگر از جین‌های سنگ شور و با رنگ‌های روشن مایل به سفید استفاده می‌کنید، پوشیدن کفش‌های رنگ پوستی یا قهوه‌ای روشن چرمی‌ مانعی ندارد. به دلیل رسمیت کمتری که این کفش‌ها نسبت به کفش چرم مشکی دارند با غیر رسمی‌ بودن شلوارجین ست می‌شوند.

کفش‌های مشکی هم در صورتی که از جنس‌های چرم جیر یا کرباسی باشند پوشیدنشان مناسب خواهد بود و تیپ شما را هوشمندانه می‌کنند.

اگر شلوار جین سفید می‌پوشید، کفشتان را قهوه ای انتخاب کنید. تنها استثنا زمانی است که شما تی‌شرت مشکی به تن کرده‌اید. در این زمان پوشیدن کفش مشکی برای ساختن تیپی مونوکرومتیک بلامانع است.

ست کردن شلوار جین با کفش

ازپوشیدن کفش‌هایی که سطح بالایی بلندی دارند و یا سطح آن‌ها درخشنده است (مانند کفش چرم) به همراه شلوار جین خودداری کنید. این گونه کفش‌ها به درد تیپ‌های رسمی‌ می‌خورند. در عوض به دنبال کفش‌هایی باشید که از جنس‌های کرباسی یا چرم جیر درست شده‌اند.

چگونه شلوار جین را در مدل طبقه بندی شده بپوشیم؟

راه‌های زیادی برای ست کردن شلوار جین وجود دارد. یکی از این راه‌ها طبقه‌بندی کردن پاچه‌ی شلوار است. برای این کار به آسانی می‌توانید پاچه شلوار را روی کفش قرار داده و بالا را به صورت تا خورده در آورید. این کار برای شلوارهای تنگ و چسبان و کفش‌های ساق دار و بوت‌ها مثل بوت چلسی یا چوکا و همچنین با رنگ قهوه‌ای خوب جواب می‌دهد.

 چگونه پاچه شلوار جین را اندازه کنیم؟

جین‌های لوله تفنگی مدلی است که بر خلاف مدل‌های راسته که پاچه‌‌شان در پایین گشاد‌تر می‌شود، دارای پاچه‌های تنگ‌تر در قسمت انتهایی و نزدیک به کفش هستند. این پاچه را در خانه هم می‌توانید برای شلوار جین‌تان بسازید. روش زیر را دنبال کنید:

  1. با استفاده از خط کش یک خط در جهت افقی پاچه‌ها درست کنید؛
  2. سپس قسمت جدید اضافه شده را یکبار دیگر بدوزید؛
  3. پارچه اضافه روی قسمت قوزک را جدا کنید؛
  4. قسمت اضافه را خارج کرده و اتو بکشید؛
  5. ابتدا سطح پاچه را صاف کنید
  6. خط جدید را دوباره بدوزید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس