اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283668296

تیپ‌های رسمی برای پسر کوچولوها

کد: 13961202283668296

https://goo.gl/iizYBL

، تهران , (اخبار رسمی): تیپ‌های رسمی پسران کوچک را بسیار زیبا و جذاب نشان می‌دهد زیرا قیافه‌ی مردانه‌ی کوچکی برای آن‌ها درست می‌کند و شبیه مردان کوچک دیده می‌شوند.

تیپ های رسمی برای پسر کوچولوها
لباس پسرانه

بنا به گزارش مجله ی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، تیپهای رسمی برای کودکان شامل شلوار بلوز، کاپشن و حتی جلیقه و کت است

بنا به گزارش مجلهی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، تیپ‌های رسمی برای کودکان، شامل شلوار، بلوز، کاپشن و حتی جلیقه و کت است. یعنی با این لباسها می‌توانید یک تیپ رسمی و شیک برای پسرتان ایجاد کنید. در این مقاله در مورد تیپ‌های رسمی برای پسر کوچولوها برای‌تان توضیحاتی ارائه می‌شود.

کت و شلوار 

تیپ‌های رسمی پسران کوچک را بسیار زیبا و جذاب نشان می‌دهد زیرا قیافه‌ی مردانه‌ی کوچکی برای آنها درست می‌کند و باعث می‌شود شبیه مردان کوچک دیده شوند. یکی از رسمی‌ترین تیپ‌ها برای پسران کوچک استفاده کردن از کت و شلوار است که این کت و شلوار هم می‌تواند ست باشد و هم این‌که کت تکی باشد که چند مدل از آن‌ها در تصویر قابل مشاهده است. علاوه بر استفاده از کت و شلوار، استفاده کردن اکسسوری‌هایی مثل کراوات، پاپیون و پوشت (دستمال جیبی)  نیز آنها را شیک نشان می‌دهد.

استفاده از پولوشرت و تیشرت

اگر پسر بچه‌ی شما شلوغ است و آرام و قرار ندارد به جای کت و شلوار می‌توانید از پولوشرت یا تیشرت استفاده کنید. این لباس‌ها راحت هستند و به هنگام بازی کردن کودک، او را اذیت نمی‌کنند. برای مثال استفاده کردن از یک لباس سه‌تکه، شامل پیراهن چهارخانه ، تیشرت یقه هفت و خاکستری رنگ با یک شلوار جین و یا کتان مشکی یا خاکستری و کفش‌های کالج برای پسر بچه‌های کوچک واقعا زیبا و شیک است. علاوه بر این شما می‌توانید با یک پولوشرت آبی‌رنگ و شلوار جین سرمه‌ای با کفش کتانی و اسپرت زرد رنگ، ست جالبی را برای کودکان ایجاد کنید.

ژاکت بافتنی

یکی از لباس‌های زیبایی که برای آقا کوچولوهای شلوغ در فصل‌های سرد سال مناسب است، ژاکت بافتنی است که بهتر است در زیر ژاکت حتما پیراهن به تن کند. متاسفانه پسران کوچک حواس‌شان فقط گرم بازی است و سردی هوا برای آنها مهم نیست. شما می‌توانید با این ژاکت‌ها آنها را از سرما محافظت کنید. برای مثال می‌توانید از سه تکه لباس شامل ژاکت یقه هفت خاکستری رنگ و دکمه‌دار، پیراهن سفید و شلوار کتان مشکی رنگ استفاده کرده و تیپی جالب برای آنها درست کنید. پوشاندن یک چکمه‌ی مشکی رنگ میتواند تیپ پسر کوچولویتان را زیبا جلوه دهد.

پالتو و کاپشن‌های مناسب برای کودکان

پالتو و کاپشن یکی از لباس‌های ضروری است که در فصل زمستان حتما باید به کودکان پوشاند. نوع کاپشن و پالتوهای انتخابی بستگی به سلیقه‌ی شخصی دارد. اما اگر می‌خواهید فرزندتان تیپی جذاب داشته باشد. می‌توانید از یک پالتوی تقریبا بلند به رنگ قرمز، تیشرت آستین بلند و راه راه مشکی و خاکستری، شلوار جین مشکی و کفش کتانی و اسپرت قرمز رنگ استفاده کنید. برای جذابیت بیشتر، استفاده کردن از کلاه‌های کج انگلیسی نیز بسیار جالب خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس