اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283688296

شال و روسری را با توجه به فرم صورت انتخاب کنید

کد: 13961202283688296

https://goo.gl/Pn619v

، تهران , (اخبار رسمی): شال و روسری را باید با توجه به فرم صورت انتخاب کرد.

شال و روسری
شال و روسری

بنا به گزارش مجله ی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، صورت‌ها فرم های مختلفی دارند که باید شال و روسری را متناسب آن انتخاب کرد

بنا به گزارش مجله‌ی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، صورت‌ها فرم‌های مختلفی دارند که باید شال و روسری را متناسب آن انتخاب کرد. فرم‌های صورت عبارتند از بیضی، دایره و گرد، مثلث، مستطیل و مربع و ذوزنقه  که در مورد هر کدام از آن‌ها توضیح داده خواهد شد. با مطالعه این مطلب می‌توانید بهترین شال و روسری را انتخاب کنید.

صورت بیضی شکل

افرادی که صورت بیضی دارند، بیشتر مدل‌ها برایشان مناسب است. این افراد می‌توانند شال و روسری خود را به دلخواه ببندند. اما اگر فکر  صورت‌ کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال پوشیده شود و کناره‌های شال و روسری را تا زد تا گونه‌ها مشخص‌تر شوند.

صورت دایره و گرد

در صورت‌های گرد، پیشانی عریض و کوتاه است. این اشخاص باید روسری و شال عریض را به گونه‌ای ببندند که پیشانی را مقداری بلندتر نشان دهند و موهای‌شان را رو به بالا حالت دهند. برای بلندتر نشان دادن پیشانی از تل‌های پارچه‌ای که رنگ روشن دارند می‌توان استفاده کرد و روسری و شال را تیره‌تر و به صورت مستطیلی سر کرد. این افراد باید شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنند.

صورت مثلثی شکل

در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است، چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، باید عرض پیشانی را کم کرد تا با چانه متناسب شود. برای این کار موها باید به حالت کج به یک طرف صورت ریخته شوند در این حالت می‌شود در طرف دیگر روسری و شال را طوری سر کرد که گوشه‌های پیشانی‌ پوشیده شود.

صورت مستطیل شکل

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض صورت بزرگتر است. پیشانی و فک هم اندازه و لبه‌های تیز دارند. در این حالت باید طوری روسری و شال پوشید که طول صورت را کوتاه‌تر کند و لبه‌های تیز صورت گرد شوند. شال‌‌ها بهترین گزینه برای صورت‌های مستطیلی شکل است. می‌توان با شال گوشه‌های صورت را گرد کرد. این افراد نباید شال و روسری‌هایی که طرح‌های چهارگوش دارند را انتخاب کنند. این افراد همچنین می‌توانند با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری، صورت خود را کوتاه تر کنند.

افرادی که صورت مستطیلی دارند می‌توانند از هدبند یا دستمال سرهای تیره استفاده کنید و روسری و شال را به صورت گرد ببندند. برای این کار حتما کناره‌های روسری و شال را تو بزنند تا گونه‌هایشان مشخص شود.  ضمنا از مدل‌هایی که از پشت بسته می‌شوند نباید  استفاده کنند.

 صورت مربع شکل

چون در این صورت چانه و فک حالت چهارگوش دارد. باید این لبه ‌ها را با روسری و شال گرد نشان داد.

شال‌‌ها بهترین گزینه برای صورت‌های مربعی شکل هستند. این افراد می‌توانند با شال، گوشه‌های مربعی صورت‌شان را گرد کنند. بهتر است شال و روسری‌هایی که طرح‌های چهارگوش دارند انتخاب نکنند و از مدل‌هایی که از پشت بسته می شوند نیز استفاده نشود. همچنین شال با جنس‌‌های نرم و لخت مناسب این فرم صورت است.

صورت ذوزنقه شکل

در این فرم صورت، عرض پیشانی از عرض چانه کوچک‌تراست و باید روسری و شال را طوری بست که لبه‌های فک پوشیده شوند. این افراد نباید از هدبند استفاده کنند چون پیشانی‌شان را کوچک‌تر می کند. اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارند می‌توانند از رنگ‌های روشن انتخاب داشته باشند و روسری و شال‌شان را تیره بپوشند و کناره‌های آن را در قسمت شقیقه تو بزنند تا عرض پیشانی بزرگ‌تر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس