اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961203283808296

رنگ بادمجانی را چگونه ست کنیم؟

کد: 13961203283808296

https://goo.gl/CdVpqE

، تهران , (اخبار رسمی): رنگ بنفش بادمجانی از رنگ‌های محبوب میان خانم‌ها است به ویژه خانم‌هایی که عاشق رنگ بنفش هستند.

ست کردن رنگ بادمجانی
رنگ بادمجانی

رنگ بنفش بادمجانی از رنگ‌های محبوب میان خانم‌ها است به ویژه خانم‌هایی که عاشق رنگ بنفش هستند.

رنگ بنفش بادمجانی از رنگ‌های محبوب میان خانم‌ها است به ویژه خانم‌هایی که عاشق رنگ بنفش هستند اما معمولا تن‌های روشن و تند آن را خانم‌ها به راحتی نمی‌توانند بپوشند در نتیجه تن‌های تیره‌تر را برای لباس‌های خود انتخاب می‌کنند. این رنگ زیبا می‌تواند انتخاب مناسبی برای لباس‌های مجلسی و بیشتر لباس‌های بیرون مثل مانتو، پالتو و اکسسوری‌ها باشد. اما ست کردن  این رنگ با رنگ‌های دیگر مساله‌ای است که باید به آن توجه کرد. این مطلب را بخوانید تا بدانید با رنگ بادمجانی چه رنگ‌هایی بپوشیم؟

لباس های مجلسی بادمجانی

هنگام انتخاب لباس‌های مجلسی بادمجانی، برای این که لباس شما جلوه بیشتری داشته باشد می‌توانید از اکسسوری‌ها و جواهراتی با رنگ‌های طلایی استفاده کنید که هماهنگی جالبی با رنگ بنفش تیره دارد چون طلایی و زرد و طیف‌های مختلف آن در نقطه مقابل رنگ بادمجانی قرار می‌گیرند و با آن تضاد دارند.

ست کردن اکسسوری

لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با طرح پلنگی نیز از جهت تضاد رنگی هماهنگی خوبی را رنگ بادمجانی دارند بنابراین می‌توانید لباس مجلسی بادمجانی خود را با بوت پلنگی استفاده کنید. برای آرایش مناسب با این لباس نیز تن‌های تیره بنفش و زرشکی برای سایه و رژ لب می‌تواند انتخاب مناسب و جذابی باشد که با همه رنگ پوست همخوانی دارد.

گفتیم که در لباس‌های بیرون هم می‌توان از بنفش بادمجانی استفاده کرد. اما برای هماهنگی رنگی بهتر است به جای رنگ متضاد سراغ رنگ‌های هم خانواده بنفش برویم تا بیش از حد جلب توجه نکنیم. پوشیدن یک پالتوی صورتی با شلوار بادمجانی و کیف و شال بنفش می‌تواند ترکیب جالبی برای عاشقان بنفش ایجاد کند. رنگ‌های خنثی از جمله سفید هم ترکیب جذابی با رنگ بنفش بادمجانی خواهد داشت مثلا کیف سفید با مانتوی بادمجانی و شال بنفش.

آدرس سایت: www.iraniansc.ir
آدرس تلگرامی: https://t.me/iranisc

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس