اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961204283918296

جدیدترین کالکشن لباس‌های بهاره در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13961204283918296

https://goo.gl/3iZ7kv

، تهران , (اخبار رسمی): با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن فصل بهار، بازار خرید برای عید نوروز سال 97، داغ‌تر شده و از اوایل اسفند جدیدترین کالکشن از لباس‌های بهاره در فروشگاه بزرگ ایرانیان موجود است.

جدیدترین کالکشن لباس‌های بهاره در فروشگاه بزرگ ایرانیان
جدیدترین کالکشن از لباس های بهاره

با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن فصل بهار، بازار خرید برای عید نوروز سال 97، داغ‌تر شده و از اوایل اسفند جدیدترین کالکشن از لباس‌های بهاره در فروشگاه بزرگ ایرانیان موجود است

بنا به گزارش مجله‌ی خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، فروش فوق‌العاده زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از 5 دی ماه آغاز شده و بنا به درخواست مشتریان تا 11 اسفند ماه تمدید شده است. ضمن این‌که با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن فصل بهار، بازار خرید برای عید نوروز سال 97 داغ‌تر شده و از اوایل اسفند جدیدترین کالکشن از لباس‌های بهاره شامل پوشاک مردانه: کت و شلوار، کت تک، شلوار تک جین و کتان، سوئیشرت، لباس زیر ، لباس‌های اداری مجلسی و ... قابل عرضه است.

پوشاک بانوان که شامل مانتو، شال و روسری، لباس شب، لباس نامزدی، انواع کت دامن و کت شلوار زنانه، انواع دامن، تاپ، جوراب، لباس زیر  و... و همچنین لباس کودک، انواع کیف و کفش و اسباب بازی نیز در این فروشگاه قابل عرضه هستند.

تخفیف ده درصدی به اعضای باشگاه مشتریان

کسانی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌باشند و روز تولد یا سالگرد ازدواجشان است، دو روز قبل و بعد از آن، تخفیف 10 درصدی و در ماه مربوطه به مناسبت‌های اعلم شده می‌توانند از تخفیف 5 درصدی بهره‌مند شوند. برای روزهای عادی که تخفیفی دریافت نمی‌کنند، برای آن‌ها امتیاز ثبت خواهد شد که در صورت رسیدن آن به 600 ، کارت‌های هدیه‌ی 20 یا 30 هزار تومانی دریافت خواهند کرد.

با افتتاح فود کورت فروشگاه بزرگ ایرانیان اعضای باشگاه مشتریان می‌توانند با ارائه‌ی کارت اشتراک خود در تمامی سفارشات فست‌فودی خود تخفیف‌های ده درصدی داشته باشند.

ضمنا اشخاصی که خریدشان بالای چهارصد هزارتومان باشد از یک سرویس رایگان بهره‌مند خواهند شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | حراج و تخفیف