اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284218296

جدیدترین مدل‌های اسباب بازی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13961206284218296

https://goo.gl/pzvUwp

، تهران , (اخبار رسمی): بازی کردن برای کودکان نه تنها لذت‌بخش است بلکه آن‌ها با بازی کردن زندگی می‌کنند. در واقع بازی و اسباب‌بازی مهارت‌های تفکر، یادگیری، مهارت‌های زندگی و ارتباطی را به کودکان یاد می‌دهد.

جدید ترین مدل اسباب بازی
جدیدترین مدل اسباب بازی

بازی کردن برای کودکان نه تنها لذت‌بخش است بلکه آن‌ها با بازی کردن زندگی می‌کنند.

جدیدترین مدل اسباب‌بازی

بنا به گزارش کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان، بازی کردن برای کودکان نه تنها لذت‌بخش است بلکه آن‌ها با بازی کردن زندگی می‌کنند. در واقع بازی و اسباب‌بازی مهارت‌های تفکر، یادگیری، مهارت‌های زندگی و ارتباطی را به کودکان یاد می‌دهد. در این قسمت از مقاله در مورد جدیدترین مدل اسباب‌بازی‌هایی که در فروشگاه بزرگ ایرانیان موجود است برای شما توضیحاتی خواهیم داد. 

لگو

این اسباب‌بازی با اسم لگو، نوعی سازه‌های ساختنی است که در آن کودک می‌تواند آدم آهنی‌های کوچکی که قسمت‌های مختلف آن از هم جدا هستند را به هم وصل کند. این اسباب‌بازی باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می‌شود. به خاطر اینکه کودک با درست کردن این آدم آهنی احساس بزرگ شدن می‌کند. این اسباب‌بازی مخصوص کودکان 3 سال به بالا است.

بازی‌های فکری برج هیجان

بازی برج هیجان یا جنگا از 54 بلوک چوبی ساخته شده است. برای شروع بازی باید این بلوک‌های چوبی را به صورت افقی و عمودی روی هم بچینید تا برج 18 طبقه‌ی چوبی ساخته شود. در هر طبقه 3 بلوک قرار می‌گیرد. این بلوک‌ها باید به صورت یک ردیف افقی و یک ردیف عمودی چیده شود. بعد از چیده شدن برج، همان بازیکنی که برج را چیده، بازی را شروع می‌کند.  به این صورت که هر بازیکن به نوبت یک بلوک چوبی را از جایی غیر از ردیف اول بر‌می‌دارند. هر کدام از بازیکن‌ها که برج را خراب کند، بازی را باخته است. این بازی باعث افزایش مهارت جسمی، تمرکز و روحیهی تیمی می‌شود. این بازی مناسب رده‌ی سنی 3 سال به بالا است.

هزار سازه

این وسایل بازی از چند‌صد سازه‌ی کوچک تشکیل شده که کودک باید آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهد و شکل‌های مختلف درست کند. بازی هزار سازه به این شکل است که تصویر محیط مورد نظر روی جعبه‌ی بازی قرار گرفته است. کودک باید این سازه‌ها را مثل تصویر مورد نظر درست کند. این مجموعه‌ی منحصر به فرد جهت خلق تخیلات و تجسم ایده‌های متنوع کودکان‌مان است. با توجه به تنوع و تعداد قطعات امکان ساخت انواع وسایل و اشیا کاربردی و یا تخیلات کودکان‌مان وجود دارد. این مجموعه مهارت‌های عصبی، عضلانی، دقت و خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد. همچنین این محصول در بسته‌بندی‌های مختلف جهت ساخت شکل‌های متنوع‌تر و تقویت کارگروهی جهت توسعه روابط کودکان‌مان تولید شده است. 

شما می‌توانید همه‌ی این وسایل بازی را از طبقه‌ی اول فروشگاه بزرگ ایرانیان، خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه