اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284715886

طراحی آپارتمان آجری با بالکن‌های حصیری توسط امین طاها

کد: 13961207284715886

https://goo.gl/dDw1q9

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی آپارتمان جدید توسط گروه معماری امین طاها در شمال لندن بسیار متفاوت بوده و از تکنیک‌های ساخت ساده و اقتصادی بهره برده است.

طراحی آپارتمان آجری با بالکن های حصیری توسط امین طاها
طراحی آپارتمان آجری با بالکن‌های حصیری توسط امین طاها

در طراحی این آپارتمان 6 واحده از نمای آجری سنتی و بالکن‌های کوچک از جنس حصیر به کار رفته است. یکی از ویژگی‌های مهم ساخت این مجتمع آپارتمانی، به کارگیری شیوه CLT یا همان چوب روکش شده است. 
مهم‌ترین ویژگی ساختارهای CLT بکارگیری لای‌های چوب روکش شده به جای بتن و فولاد در اسکلت ساختمان است. این روش باعث می‌شود تا سرعت ساخت و اجرا افزایش یابد و نیازی به استفاده از سازه فلزی و بتنی نباشد. همانطور که در تصاویر مشخص است ما هیچگونه ستونه یا پوتر فلزی یا بنتی مشاهده نمی‌کنیم و اکثر فضای کف، سقف و دیوارهای از مصالح سبک یا چوب روکش شده ساخته شده‌اند. 
عقب‌نشینی ساختمان در این منطقه یک امر ضروری و اجباری محسوب می‌شود. به دلیل قوانینی که شهرداری وضع کرده هر ساختمان (یا آپارتمان) باید فضایی به عنوان پیش‌خوان برای بنا در نظر بگیرند. امین طاها از همان حصیر و چوب برای ساخت نرده‌های حیاط بهره برده تا هارمونی فضا از بالا تا پایین آپارتمان امتداد یابد. این مجموعه مسکونی کوچک دارای سه آپارتمان دو خوابه، دو آپارتمان سه خوابه و یک استودیو آپارتمان کوچک است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان