اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961221287537395

خرید اسکوتر برقی ۶۳۳۴ اسمارت بالانس

کد: 13961221287537395

https://goo.gl/4BZSiu

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی ۶۳۳۴ را می‌توانی در دسته اسکوترهای متوسط و به صرفه بازار قرار داد. این اسکوتر که قابلیت‌هایی کافی و کارآمد برای اسکوترسواری مهیج را به کاربران ارائه کرده، توسط برند اسمارت بالانس طراحی و به بازار رسیده است. این خانواده از اسکوترهای اسمارت بالانس محبوبیت زیادی دارند.

خرید اسکوتر برقی ۶۳۳۴ اسمارت بالانس
خرید اسکوتر برقی ۶۳۳۴ اسمارت بالانس

اسکوتر برقی ۶۳۳۴، یکی دیگر از اسکوترهای برقی موفق برند اسمارت بالانس است. وزن پایین در کنار بدنه‌ای پلاستیکی با پشتیبانی شاسی آلومینیومی، به این اسکوتر برقی کمک کرده است تا وزن 110 کیلوگرمی را پشتیبانی کند.

ابعاد 10 اینچی و بزرگ این اسکوتر به نحوی طراحی شده است که به کاربران کمک می‌کند تا اسکوتر سواری راحت و آسانی را تجربه کنند. تمام افراد از سنین کودک تا بزرگسالان می‌توانند با اسکوتر برقی ۶۳۳۴ مشغول اسکوتر سواری شوند و حس لذت‌بخش این سرگرمی را با ایمنی و کیفیت بالا بچشند.

وجود دو موتور قدرتمند در طرفین این محصول، به اسکوتر برقی کمک کرده تا سرعتی معادل 15 کیلومتر در ساعت را ارائه دهد. چنین خروجی تا شیب 15 درجه مناسب است و پس از آن خروجی محصول کمتر می‌شود.

اسمارت بالانس در این اسکوتر از سری باتری های لیتیوم یونی بهره گرفته است. این باتری‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صورت استفاده صحیح تا مدت ها کارآمد خواهند بود. باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی اسکوتر برقی ۶۳۳۴ حدود 3 ساعت زمان برای پر شدن کامل نیاز دارد و با هر بار شارژ کامل بین 15 تا 20 کیلومتر تردد را برای اسکوتر مهیا می‌کند.

وجود ریموت کنترل، اسپیکر و بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. لازم به ذکر است که از طریق ریموت کنترل این محصول، می‌توان آن را قفل کرده تا ایمنی آن به خوبی حفظ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح