اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288118496

سفر به بزرگترین جزیره ایران

تور قشم از اصفهان با همای سعادت

کد: 13961226288118496

https://goo.gl/ZHB2JN

، (اخبار رسمی): فرصتی که تور قشم از اصفهان در اختیار ما قرار می‌دهد، فرصتی برای گشت‌و‌گذار در طبیعت زیبای خداوند است. فرصتی که شاید کمتر به دست آید. به همین علت در هنگام خرید تور قشم از اصفهان سعی کنید با دقت اقدام به خرید کنید و تمامی جوانب را بسنجید.

تور قشم از اصفهان
تور قشم از اصفهان

همان‌طور که می‌دانید، ایران سرزمین چهارفصل محسوب می‌شود. علاوه بر این‌که در تمام مدت سال، هر نقطه از این کشور دارای تنوع آب‌وهوای مخصوص به خود است، همچنین در یک‌زمان، می‌توان چندین نوع اقلیم و تنوع آب و هوایی را در هر گوشه از این کشور پیدا کرد. گردشگران خارجی به همین دلیل گاهی دچار شگفتی می‌شوند و این موضوع را یکی از جذابیت‌های سفر به ایران می‌دانند.
دقت کنید که قشم در جنوب کشور واقع‌شده و آب‌وهوای گرم و مرطوب دارد. شما در قشم به‌سادگی اصفهان یا تهران نمی‌توانید در طول روز بیرون بیایید و به هر نقطه که خواستید سفر کنید. در تور قشم از اصفهان به‌سلامتی خود اهمیت دهید تا شیرینی سفر تلخ نشود و یکی از مهم‌ترین این موارد این است که در طول روز مخصوصاً در تابستان تا آنجا که ممکن است بیرون نروید. اگر هم می‌خواهید به زیر آفتاب بروید حتماً از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی استاندارد استفاده کنید. بیشترین مراجعات شما به شهر باید در شب و یا زمان‌هایی که هوا ابری است باشد تا مشکلی برای سلامتی‌تان پیش نیاید. یادتان باشد سلامتی آن‌هم در تور قشم از اصفهان بسیار مهم است و شما باید همواره در طول سفر به آن دقت کنید.
بدون شک این تنوع و تضادهای سرتاسری، برای برخی از هم‌وطنان ایرانی و اهالی بومی مناطق جلب‌توجه چندانی ندارد، اما از نگاه گردشگر خارجی، شگفت‌انگیز و سرشار از زیبایی است.

جذابیت‌های وسوسه‌انگیز مناطق دور و نزدیک کشور که به لطف شبکه‌های مجازی بیش‌ازپیش شناخته‌شده و مورد استقبال قرارگرفته‌اند. همین استقبال، مقدمات افزایش تعداد تورهای گردشگری را به وجود آورده است. در طول چند دهه، خانواده‌ها و گروه‌های مسافرتی متوجه شده‌اند که مسافرت با تور، مقرون‌به‌صرفه‌تر از مسافرت به‌صورت شخصی و با خودروی سواری است. لذا انواع آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی مختلف، باهدف تأمین خدمات و احتیاجات و برگزاری این تورها، دایر شده‌اند. برای سفرهایی ازجمله تور قشم از تهران و یا مبدأ شهرهای گوناگون ایران، مانند سایر تورهای مسافرتی نیز، انواع و اقسام برنامه‌ها با چیدمان‌ها و قیمت‌های متنوع، تعریف و اجرا می‌گردند.
با توجه به تفاوت‌های هم‌زمان آب‌وهوا و اقلیم در هر نقطه از ایران، تور قشم یکی از برنامه‌هایی است که به‌خوبی این تفاوت را نشان می‌دهد. در ماه‌های آبان تا فروردین که بیشتر نواحی مرکزی و شمال ایران، تحت تأثیر سرما و بارندگی و یخبندان هستند و بادهای بسیار سرد موسمی در شهرها و استان‌های خشک نمودی از جهنم سرد به‌حساب می‌آید، کرانه‌های جنوبی وضع دیگری دارند. استان‌هایی نظیر بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و همچنین بندرها و جزایر پراکنده در آب‌های جنوبی ایران، در فصل‌های پاییز و زمستان، آب‌وهوا و اقلیمی کاملاً متفاوت دارند.
هم‌زمان با سرمای استان‌های مرکزی و شمالی ایران، اگر به مقصد جزایر خلیج‌فارس و به‌عنوان‌مثال با تور قشم و کیش سفرکرده باشید، از آب‌وهوای گرم و مطلوب بهره خواهید برد. این آب‌وهوای بسیار دلپسند، ناشی از اقلیم خاص این جزایر است. در جزایر جنوب ایران، دو اقلیم گرمسیری و دریایی در زمان واحد حکم‌فرما هستند. این دو اقلیم، سبب می‌شود تا شرایط مساعدی برای گردشگر پذیری جزایر فراهم شود. علاوه بر دمای هوا که نسبت به دیگر شهرها و نواحی کشور گرم‌تر و معتدل‌تر است، رطوبت هوا نیز بسیار مطلوب خواهد بود و احساس خوشایندی ایجاد خواهد کرد. به‌خصوص برای اهالی شهرهایی مانند اصفهان و شیراز که سرمای زمستان را در حالت خشک و شکننده تجربه می‌کنند. با این حساب، تور قشم از اصفهان و تور قشم از شیراز فرصتی برای اهالی چنین شهرهایی است تاکمی از شرایط نامساعد و سخت جوی آسوده باشند. مسلماً برای اهالی شهرهای بزرگ دیگر همچون تهران و تبریز و …، دلیل شرکت در تور قشم از تهران و یا تور قشم از اصفهان، این است که چند روز به‌جای دود آغشته به سرب و گوگرد در شهر خود، بتوانند در هوای پاک تنفس کنند. به عبارت بهتر، برای هر گروه از مشتریان تور قشم، انگیزه حضور در این برنامه متفاوت است. به‌طورکلی، می‌توان ادعا کرد که شهروندان کلان‌شهرهای ایران، علاوه بر نیاز به برخورداری از هوایی با دما و رطوبت موردپسند خود، قصد دارند در محیطی با کمترین میزان آلاینده‌های جوی سیاحت داشته باشند.
گاهی دیده می‌شود که اهالی شهرهایی مانند تهران و اصفهان و مشهد، شرکت در تور قشم را فقط باهدف نفس کشیدن و دوری از آلودگی‌های شهری جزو برنامه‌های خود قرار می‌دهند. به اعتقاد این افراد، چند روز فاصله گرفتن از انواع تنش‌ها و شلوغی‌های معمول روزمره درجایی با کمترین آلودگی، می‌تواند دلیلی کافی برای سفر باشد. ضمن این‌که تور قشم با چنین انگیزه‌ای، باعث تخلیه اثرات منفی زندگی شهری و دریافت انرژی مضاعف برای ادامه کارها و مشغله روزمره خواهد بود.
تور قشم را می‌توان یک مسکن و آرام‌بخش غیر دارویی نامید که قادر است بخش قابل‌توجهی از بار خستگی و کدورت‌های روزمره‌های کلان‌شهرها را از بین ببرد.
تور قشم از اصفهان و تور قشم از تهران از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در کشور عزیزمان ایران است که همشهری‌های عزیز اصفهانی در ایام زمستان و تابستان برای تجربه حالت و شرایط زیبای تابستان چند روزی از سال را در قشم به سر می‌برند. قشم جزیره‌ای با آب‌وهوای معتدل و ساحلی بسیار زیبا است که دارای مکان‌های گردشگری عالی ازنظر هم‌وطنان به‌خصوص همشهری‌های عزیز اصفهان است. درواقع جزیره زیبای قشم با جمعیت زیاد بزرگ‌ترین جزیره کشور عزیزمان در خلیج همیشه فارس است.
قشم یکی از جزایر زیبای ایران است. جاذبه‌های فراوانی که در جزیره زیبای قشم جا خوش کرده‌اند، مهم‌ترین دلیل برای هجوم گردشگران به این جزیره بوده‌اند. البته خرید نیز جزء همیشگی جزیره قشم بوده و بازارهای خوبی در اینجا حضور دارند. به همین علت است که تور قشم از اصفهان همیشه با استقبال مواجه است. همان‌طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره قشم که مسافران تور قشم از اصفهان علاقه بسیار زیادی به آن دارند، خرید است. از مدت‌ها پیش این جزیره به مکانی امن برای واردات تبدیل‌شده و اجناس لوکس و غیر لوکس خارجی به این جزیره می‌آیند. شما در جزیره قشم می‌توانید تنوع بسیار بالای محصولات به‌خصوص محصولات پوشاک را حس کنید. شاید به جرت بتوان گفت که اکثر پوشاک خارجی موجود در بازار از این منطقه به‌کل کشور گسیل می‌شود.

جالب است بدانید که خرید ارزان در قشم از رواج بالایی برخوردار است. شما اگر مسافر تور قشم از اصفهان باشید می‌توانید به بازارهای این جزیره سرزده و از تنوع بالا و قیمت پایین این محصولات استفاده کنید. البته باید دقت داشته باشید که جنس‌های بی‌کیفیت نیز در این بازارها به‌وفور یافت می‌شود. اگر جنس شناس نیستید حتماً قبل از اینکه با تور قشم از اصفهان به این جزیره سفر کنید، حتماً پاساژها و بازارهای معتبر را شناسایی کنید تا سرتان کلاه نرود.
عمده خریدها در تور قشم از اصفهان در منطقه‌ای به نام درگهان قشم اتفاق می‌افتد. در این منطقه پاساژها و بازارهای تجاری فراوانی وجود دارد که می‌تواند محل مناسبی برای خرید باشد. حتی شما می‌توانید مایحتاج خود را به‌صورت عمده در اینجا خرید کنید؛ البته مراقب اضافه‌بار خود نیز باشید که ممکن است هزینه‌هایی را به شما تحمیل کند. همان‌طور که گفته شد کیفیت محصولات در این منطقه متنوع است و شما باید بتوانید از بین جنس‌های مختلف، کالایی مرغوب و باقیمت را بیابید و خرید کنید. اگر دقت کافی را به خرج نبرید مطمئن باشید خیلی زود و پس از برگشت از سفری که با تور قشم از اصفهان رفته بوده‌اید، پشیمان خواهید شد.
علاوه بر آب‌وهوا، محیط‌زیست و طبیعت منطقه نیز بخش دیگری از ارزش‌های تور قشم را تشکیل می‌دهد. زمانی که به‌قصد تفریح و استراحت به‌جایی سفر می‌کنید، غیر از هوای خوب، انتظار آرامش و چشم‌اندازهایی فرح‌بخش رادارید. ازجمله چنین فعالیت‌هایی، پیاده‌روی و سر و سیاحت در سواحل، دشت‌ها و پستی‌وبلندی‌های جزیره قشم است.

در سفر به قشم البته با جاذبه‌های فراوانی نیز مواجه هستید. جذاب‌ترین جاذبه برای همه مردم خوراکی‌های خوشمزه و رنگارنگی است که توسط افراد محلی این منطقه پخته‌شده و در معرض فروش قرار می‌گیرد. مشخصاً قوت غالب در این شهر و دیار ماهی است و شما می‌توانید انواع غذای پخته‌شده با ماهی را امتحان کنید و از طعم و عطر آن لذت ببرید. مسافران تور قشم از اصفهان عموماً وعده ناهار و شام را با استفاده از غذاهای محلی سپری می‌کنند.

از لحاظ مواهب خدادادی، جزیره قشم از غنای فراوانی بهره‌مند شده است و این موضوع یکی از بهانه‌های بسیار بجا برای شرکت در تور قشم است؛ اما جاذبه مهم دیگری که در قشم با آن مواجه هستید، طبیعت بکر است. شما با بیکران پهنای آبی خلیج همیشه فارس مواجه هستید و همین مهم‌ترین و زیباترین جاذبه است. شما می‌توانید در جای‌جای جزیره از این منظره زیبا لذت ببرید. مردم اصفهان، در سفر خود به جزیره با تور قشم از اصفهان، اکثر وقت خود را در مواقعی که گرمای آفتاب اجازه می‌دهد، در کنار آب و دریا هستند. تماشای زیبای ساحل به‌ویژه در هنگام طلوع و غروب خورشید فوق‌العاده عالی است و به شما حس فوق‌العاده‌ای از آرامش و نشاط می‌بخشد که قابل وصف و توصیف نیست.

علاوه بر خود ساحل که جاذبه‌ای فوق‌العاده عالی به‌حساب می‌آید، تفریحات آبی تور قشم نیز بسیار جذاب و مفرح هستند.

چتر پاراسل و جت اسکی از مفرح‌ترین و هیجان‌انگیزترین این جاذبه‌ها است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تور می‌توانند به آژانس هواپیمایی همای سعادت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]