اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327338496

باغ پرندگان کیش، تماشای زیبایی‌های خلقت

کد: 13970821327338496

https://goo.gl/RfpMZz

، (اخبار رسمی): گردشگران تور کیش از تهران نباید دیدن از باغ پرندگان جزیره کیش که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده و شامل 57 گونه از پرندگان است را از دست بدهند.

باغ پرندگان کیش، تماشای زیبایی های خلقت
باغ پرندگان کیش

بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین اقداماتی که در سفر به جزیره کیش با تور کیش از تهران می‌توان انجام داد، بازدید از باغ پرندگان حیرت‌انگیز این جزیره توریستی و زیبا است. این باغ از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حدود ۳۰ هزار متر (۳ هکتار) وسعت دارد؛ دارای ۵۷ گونه از پرندگان است که تماشای آن‌ها، تنها با سفر به دل جنگل‌های آسیا، آفریقا و آمریکا امکان‌پذیر خواهد بود.

توصیه می‌شود علاقه‌مندان طبیعت و دنیای وحش اگر در حال برنامه‌ریزی یک سفر مهیج و به یادماندنی به جزیره کیش هستند، باغ پرندگان را از دست ندهند. یکی از زیبایی‌های باغ پرندگان کیش این است که مسئولان و دست‌اندر‌کاران آن تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند که حس قدم زدن در دل طبیعت بکر را با پرواز انواع پرنده‌ها، برای گردشگران تداعی کنند، چرا که حدود دو هکتار از این باغ، منطقه‌ای است که پرندگان بی‌خطر آزادانه در سرتاسر قلمرو خود به پرواز در می‌آیند و گویی خبری از حس مایوسانه قفس، برای نگهداری از آن‌ها نیست و همه پرندگان در این باغ بزرگ به پرواز در می‌آیند و آواز سر می‌دهند.

بسیاری از حیوانات و پرنده‌ها را نمی‌توان آزادانه در معرض ارتباط با گردشگران قرار داد، بنابراین در یک هکتار ابتدایی باغ، قفس‌هایی وجود دارد که در جاده‌های سرسبز و زیبای این مکان قرار گرفته‌اند. همچنین تابلویی از اطلاعات مربوط به هر دسته در ابتدای قلمرو آن‌ها نصب شده که اطلاعات مفیدی از نام گونه، زیستگاه، نژاد، نوع تغذیه و برخی دیگر از اطلاعات مفید و جذابی که می‌توان در مورد این پرندگان دانست، در اختیار گردشگران تور کیش از تهران قرار می‌دهد.

رنگ‌های بی‌نظیر خداوندی بر پرهای این پرندگان، حس خوبی را برای بازدیدکننده به وجود می‌آورد که توانایی وصف آن از عهده قلم و نگارش خارج است. از قدم زدن‌ها و حرکات فخر‌فروشانه و در عین حال شگفت‌انگیز طاووس‌های رنگارنگ گرفته تا کاکادوآلباهایی که شاهانه تاج خود را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند، از پرهای رنگارنگ خارق‌العاده و چشم‌نواز انواع طوطی‌های ماکائو گرفته تا وجود همان ترکیب رنگ در منقارهای بزرگ طوطی توکان، همگی از دیدنی‌های باغ پرندگان کیش است که نمی‌توان از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

از دیگر پرندگان این باغ به انواع دیگری از طوطی‌ها، مرغ‌ها، پنگوئن‌ها، قرقاول و بسیاری دیگر می‌توان اشاره کرد، همینطور برکه زیبایی نیز در وسط باغ قرار گرفته است که محل زندگی فلامینگوها، لک لک‌ها، قوها و پلیکان‌ها است.

تا به اینجای کار صرفا از زیبایی‌های دوست‌داشتنی و آرامش بخش باغ پرندگان گفته شد، شاید بد نباشد کمی ترس و هیجان نیز چاشنی سفر گردشگران تور کیش از تهران شود و سری به برکه‌هایی که محل زندگی تمساح‌ها است زده شود، چرا که  هورمون آدرنالین، حس خستگی را از تن و وجود شخص بیرون می‌کند و او را سرحال و گوش به زنگ نسبت به عکس العمل‌های این حیوانات عظیم‌الجثه و خطرناک نگه می‌دارد. به غیر از تمساح‌های گاندو، آهو و میمون‌های بازیگوش نیز در این باغ زندگی می‌کنند که همگی در کنار هم حس جالبی از یک حیات وحش ایمن را برای گردشگران تور کیش از تهران فراهم می‌آورد.

برای بازدید از باغ زیبای پرندگان کیش کافی است به پارک تفریحی دلفین رجوع شود و آنجا به بازید از دیدنی‌های مختلف این مجموعه پرداخته شود.

نکته‌ای که گردشگران تور کیش از تهران باید مد نظر قرار دهند این است که در اکثر هتل‌های جزیره کیش کانترهای مخصوص برای خرید بلیط جاذبه‌های کیش محیا است و به سادگی می‌توان از داخل هتل اقدام به خرید کرد و از تخفیف ویژه نیز برخودار شد.

همچنین ساعات کاری باغ پرندگان کیش همه روزه از ۱۸ الی ۲۰ است و در این ساعات می‌توان از دیدنی‌های دنیای پرندگان دیدن کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی