اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970705318808496

شب گردی در جزیره کیش

کد: 13970705318808496

https://goo.gl/8zCnC7

، (اخبار رسمی): اسکله تفریحی، قدم زدن کنار ساحل، برنامه های شاد شبانه و لذت صرف شام برروی آب های آزاد خلیج فارس از دسته اوقات خوشی است که مسافران تور کیش می توانند آن ها را در سفر خود تجربه کنند.

شب گردی در جزیره کیش
شب گردی در جزیره کیش

قرار گرفتن جزیره زیبای کیش در میان آب های نیلگون خلیج فارس، همه چیز را برای گذران اوقاتی خوش در فصل های پاییز و زمستان، برای گردشگران تور کیش فراهم می کند

قرار گرفتن جزیره زیبای کیش در میان آب های نیلگون خلیج فارس، همه چیز را برای گذران اوقاتی خوش در فصل های پاییز و زمستان، برای گردشگران تور کیش فراهم می کند. این جزیره که حدود ۹۵ کیلومتر مربع وسعت دارد دارای اماکن تجاری فراوان، دریای مرجانی زیبا، رستوران های شیک و زبانزد با انواع و اقسام غذاهای دریایی، شهربازی و اماکن تفریحی مهیج است که همه معیارهای مناسب یک مسافرت به یاد ماندنی را برای مسافران مهیا ساخته است. پس از سپری کردن یک روز پر هیجان نوبت به آرام گرفتن در دل این جزیره رویایی می رسد. حس ناب غروب و شب های کیش جز یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی است. انعکاس نور ماه، چراغ های رنگارنگ کشتی های تفریحی و مجتمع های تجاری لوکس، جلوه خاصی به این جزیره پرطرفدار بخشیده است و می توان با آسودگی خاطر، پس از گذران یک روز پر مشغله به استقبال آرامش عمیق شب های کیش رفت. آفتاب که رو به غروب می گذارد بخش تازه ای از سفر مسافران تور کیش از اصفهان آغاز می شود که این آغاز را از جمعیتی که به سمت کشتی یونانی سرازیر هستند تا غروب با شکوه جزیره کیش را از دست ندهند می توان دریافت. با خیال راحت و آسوده، آکنده از دل مشغولی های روزمره، می توان با پای برهنه بر روی ماسه های نرم ساحل خلیج فارس ایستاد و نوازش بادهای خنک را در چشم انداز کشتی به گِل نشسته یونانی، لمس کرد. همچنان که هوا بیشتر و بیشتر رو به تاریکی می گذارد، کشتی یونانی نیز تنها و تنها تر می شود اما شروع شب، پایان خنده و خوش گذرانی نیست؛ چرا که شهر و اماکن مهیجش انتظار مسافران را می کشد. 

  • اسکله تفریحی:

بدون شک در ساعات شبانگاهی، اسکله تفریحی کیش که در شرق جزیره واقع شده است، می تواند مکان بسیار خوبی برای گردشگران باشد. مسافران می توانند برروی نیمکت های چوبی دور تا دور اسکله بنشینند و همچنان که صدای موج های نه چندان خروشان خلیج فارس، نوازشگر گوش های آن هاست، شهر زیبای کیش را نظاره گر باشند و خستگی از تن و بدن خود برهانند.

  • قدم زدن کنار ساحل:

وجود رستوران های ساحلی و صدای موسیقی زنده که از دور دست به گوش می رسد، صدای موج های خلیج همیشگی فارس که در یک قدمی همراهان را صدا می زنند و مهمتر از همه، ماه پر فروغ که شبی مهتابی خلق کرده است، تمام مقدمات یک قدم زدن پر شور و حال را فراهم کرده است. قدم زدنی که هیچ کجای دیگر مثالش یافت نخواهد شد.

  • لذت صرف شام برروی آب های آزاد خلیج فارس:

در نزدیکی اسکله تفریحی، کشتی هایی وجود دارند که می توان تجربه یک کشتی سواری سراسر خاطره خوش را از آن خود کرد. می توان سوار کشتی شده و از عرشه آن، کوچک و کوچک تر شدن جزیره را شاهد بود. طولینمی کشد که در میان آب های آزاد خیلج فارس بوده و گویی در این نقطه از کره زمین همه چیز در آرامش محض دریای بی کران غرق شده است. بعد از اندکی آرامش باز نوبت به شور و هیجان می رسد. تجربه صرف یک شام رویایی بر روی کشتی تفریحی، همراه با موسیقی دلنواز و زنده، یکی از ناب ترین لحظاتی است که می توان در دفترچه خاطرات به رشته تحریر در آورد.

  • برنامه های شاد شبانه:

بدون شک جزیره کیش، به دلیل اینکه جزء مناطق آزاد کشورمان و مناطق گردشگری مهیج به حساب می آید، دارای بهترین برنامه های شاد شبانه است. این برنامه ها که معمولا از ساعت ۹ شب به بعد شروع می شوند، شامل انواع موسیقی های زنده، برنامه های تقلید صدا، اجرای نمایش نامه های طنز و کمدی برای میهمانان جزیره و بسیاری برنامه های شاد و مفرح دیگر می شود. یکی از این تفریحات که قطعا از نظر گردشگران باز نخواهد ماند، سیرک و پارک دلفین هاست که با نمایشی تماشایی، حیرت و هیجان را برایتان به ارمغان می آورند.

جزیره کیش که از قدمت بسیار زیادی برخوردار بوده و روزگاران فراوان به چشم دیده است و امروز یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور عزیزمان به شمار می آید که هرساله میزبان شمار زیادی از مسافران، چه از داخل و چه از خارج ایران است. بسیاری از افراد، بهترین زمان برای مسافرت به این جزیره با شکوه را اواسط پاییز تا اواخر زمستان می دانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی