اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970716320618496

آسان‌تر به روسیه سفر کنید

کد: 13970716320618496

https://goo.gl/f83Aau

، (اخبار رسمی): سفر به روسیه نیازمند دریافت ویزا است که با اخذ آن به معنای موافقت دولت روسیه با ورود افراد به کشور است. جذابیت بازدید این کشور با دیدن جاذبه های گردشگری آن چند برابر خواهد شد.

آسان تر به روسیه سفر کنید
آسان‌تر به روسیه سفر کنید

سیر و سیاحت در کشور روسیه مثل این است که نیمی از جهان را دیده باشید

چرا روسیه؟

سیر و سیاحت در کشور روسیه مثل این است که نیمی از جهان را دیده باشید. این کشور پهناور به تنهایی تاریخ و جغرافیایی به اندازه یک قاره را در خود جای داده و تنوع زیبایی های فرهنگی و جاذبه های تماشایی، باعث شده است تا آن هایی که با گردشگری آشنا هستند، نتوانند از سفر به روسیه چشم پوشی کنند. به همین علت اخذ ویزای روسیه برای بسیاری از گردشگران چه آن ها که برای تفریح به دنبال مقاصد جدید می گردند و چه کسانی که برای تحصیل در روسیه، صادرات یا تجارت بین الملل فرصت های تازه می سازند، حائز اهمیت است.

قبل از آن که به ویزای روسیه بپردازیم، بد نیست بدانید که نزدیکی مرز های ایران با شوری سابق و همچنین روابط پر فراز و نشیب تاریخی، باعث شده است تا این کشور به گزینه ای خاص برای سفر تبدیل شود. این کشور تا قبل از جنگ سرد پهناور تر و سایر سرزمین های اطراف دریای خزر را نیز دربر گرفته بود. یکی از مهم ترین دلایل هیجان و غافلگیری مسافران کشور روسیه، این است که روحیات کمونیستی مردم و دولتمردان، اجازه خروج اطلاعات چندانی از این کشور نمی داده است. در نتیجه بسیاری از مسافران تا قبل از آن که به مسکو یا سایر شهر های روسیه سفر نکنند، از زیبایی و شکوه آثار آن خبر ندارند.

اجازه ورود به قلب بلوک شرق

برای سفر به روسیه نیز مانند بسیاری دیگر از کشور ها، نیازمند دریافت روادید یا ویزا هستید که از طرف دولت میزبان برای شما صادر می شود. در حقیقت اخذ ویزای روسیه به معنای موافقت دولت مسکو با ورود شما به آن کشور است. مهم ترین مدرک مورد نیاز برای این موافقت نیز پاسپورت یا گذرنامه معتبر شما خواهد بود. هر چند انواع ویزای روسیه به منظور گردشگری و تفریح، تحصیل، تجارت بین الملل و … وجود دارد، با این حال قبل از همه این ها باید گذرنامه معتبر شما با تاریخ اعتبار کافی در دستتان باشد تا دولت روسیه برایتان ویزا صادر کند.
دریافت ویزای روسیه از طریق سفارت یا کنسولگری این کشور مقدور است و به دلیل روابط نسبتا مناسب میان دو دولت ایران و روسیه، مراحل آن چندان دشوار نیست. علاوه بر این که غیر از سفارت، روسیه دو کنسولگری در رشت و اصفهان نیز دارد و به همین دلیل مراحل دریافت ویزای روسیه برای ساکنان شهر های مختلف کمی آسان تر از مراجعه به سفارت در تهران طی می شود. 
عموم مسافران روسیه با هدف گردش و تفریح عازم آن جا می شوند و به همین دلیل نیاز به اخذ ویزای توریستی روسیه دارند. در این حالت علاوه بر تکمیل فرم های درخواست و معرفی نامه های مربوط، باید بلیط رفت و برگشت، گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و عکس و بیمه مسافرتی خود را ارائه دهند. علاوه بر این، باید تائید اقامت در هتل نیز مشخص باشد. لازم است بلیط رفت و برگشت قطعی شده باشد. ویزای توریستی روسیه عناوین متفاوتی دارد که به طور کلی عادی یا فوری هستند، همچنین هر کدام از این ویزا ها با تقسیم بندی یکبار ورود یا دو یا چند بار ورود، مراحل متفاوتی برای دریافت دارند.
نکته مهم در اینجاست که ویزای توریستی برای کسانی صادر می شود که فقط قصد تفریح و گردش در این کشور را دارند و درصورتی که افراد قصد سر زدن به اقوام یا دوستان را دارند، نوع ویزای آن ها متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این، برای کسانی که به دنبال کار به کشور روسیه سفر می کنند، پس از دریافت موافقت نامه های لازم از شرکت یا ارگان مربوط، ویزای کار یک ساله یا بیشتر (بر اساس شناخت و سابقه حضور) صادر می شود. غیر از ویزای کار، ویزای تجارت یا بیزینس نیز برای کسانی که به دلایل مختلف شغلی در این کشور حضور پیدا می کنند، صادر می شود. موضوع مشترک در مراحل دریافت انواع ویزای روسیه، این است که با مسئولین و کارمندان مربوط صادقانه رفتار شود و تناقضی در پاسخ به سوالات احتمالی آن ها وجود نداشته باشد. اخذ ویزای روسیه برای بازدید از نمایشگاه های دوره ای این کشور نیز از طریق جزو مراحل ویزای بیزینس یا کسب و کار قرار دارد.
پس از اخذ ویزای روسیه، بد نیست همگان در مورد جاذبه های دیدنی مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشند. هر چند در سفر با تور روسیه، مکان های خاص بازدید می شوند، با این حال مطالعه و آشنایی با هر یک از نقاط خاص آن کشور، جذابیت بازدید را چند برابر خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی