اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970915331908496

برای داشتن بهترین تور کیش از تهران چه عواملی موثر است؟

کد: 13970915331908496

https://goo.gl/B6hTK6

، (اخبار رسمی): طبیعت زیبای کیش، تماشای لباس‌های محلی بومیان کیش و آرامش وصف‌ناپذیر ساحل آن از جمله جذابیت‌های تور کیش به حساب می‌آید.

برای داشتن بهترین تور کیش از تهران چه عواملی موثر است؟!
برای داشتن بهترین تور کیش از تهران چه عواملی موثر است؟

غذاهای مختلفی که توسط بومیان کیش طبخ می‌شود طعم و عطر فوق‌العاده‌ای دارند

کیش یکی از جزیره‌های زیبایی است که ایرانیان بسیار زیادی را همواره به سمت خود جذب کرده است. به جرات می‌توان گفت که جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از مهمترین هدف‌های گردشگری در ایران شناخته می‌شود. این جزیره زیبا پر است از جاذبه‌هایی که رفتن و گشت زدن در جزیره را لذت بخش می‌کند. در ادامه به جذابیت‌های تور کیش اشاره خواهد شد.

طبیعت زیبای کیش

اولین و مهمترین عامل جاذبه در کیش، طبیعت زیبای این جزیره است. طبیعت زیبای کیش است که در درجه اول باعث شده بسیاری از امکانات دیگر در آن ایجاد شود. طبیعت بکر و فوق‌العاده کیش توانسته طبیعت گردان زیادی را به سمت خود بکشاند و به همین علت مهمترین جاذبه در کیش نیز همین طبیعت محسوب می‌شود.

یکی از بارزترین جاذبه‌های طبیعت کیش، ساحل مرجانی این جزیره است. این ساحل فوق‌العاده زیبا است و شما در سراسر ساحل جزیره به جز زیبایی نخواهید یافت. هر قسمت از این ساحل زیبایی خاص خود را دارد و به همین علت نمی‌توان گفت که دقیقا در کجای ساحل لذت بیشتری از طبیعت خواهید برد. در تور کیش از تهران و یا هر نقطه از ایران که به این جزیره سفر کنید حتما از تماشا و بودن در ساحل آن لذت خواهید برد.

علاوه بر ساحل زیبا در جزیره زیبای کیش، ارتفاعات این جزیره نیز همگی زیبا و چشم نواز هستند. زیبایی طبیعت جزیره در ارتفاعات آن نیز وجود دارد. شما با بالا رفتن از این ارتفاعات می‌توانید پهنای خلیج فارس را از بالا نظاره کنید و همین موضوع خود لذت بخش و به یاد ماندنی است.

در این میان یکی دیگر از جاذبه‌های جزیره کیش، جزیره هندورابی است. این جزیره به عنوان یکی از جزایر کیش شناخته می‌شود و بسیار بکرتر از کیش است. این جزیره تقریبا خالی از سکنه است و فقط افراد بومی کمی در آن زندگی می‌کنند. تخته سنگ‌ها و ساحل شنی این منطقه باعث شده تا به عنوان یک جاذبه گردشگری در کیش شناخته شود.

جاذبه‌ای که در زمره بهترین‌های جاذبه‌های کیش قرار می‌گیرد. البته در زمان‌های گذشته این جزیره به عنوان پایگاه نظامی پرتغالی‌ها شناخته می‌شده است و به همین علت آثاری از آن زمان نیز هنوز باقی مانده است. در تور کیش از تهران می‌توانید به سادگی و با صرف هزینه کمی به هندورابی بروید و از زیبایی‌های طبیعت آن نقطه نیز لذت ببرید.

بومیان کیش

یکی دیگر از جاذبه‌هایی که در کیش کمتر به آن توجه شده است، مردم بومی این جزیره هستند. بومیان کیش خود جاذبه‌ای دیدنی هستند. اینکه به تماشای آن‌ها بپردازید و محو لباس‌های زیبای آن‌ها بشوید و پای حرف‌های آن‌ها بنشینید خود لذتی وصف ناپذیر دارد. اگر بخواهید در کنار همه این‌ها از غذای محلی مردم بومی کیش نیز میل کنید که سفری فوق‌العاده به ارمغان آمده است.

سعی کنید حتما بخشی از زمانی که در تور کیش از تهران دارید را برای گذراندن با بومیان کیش بگذرانید. اگر فکر می‌کنید این کار لذت خاصی ندارد حداقل غذای محلی کیش را فراموش نکنید. غذاهای مختلفی که توسط بومیان کیش طبخ می‌شود طعم و عطر فوق العاده‌ای دارند و می‌توانند به عنوان یک ناهار و یا شام فوق العاده در سفر با تور کیش از تهران به حساب آیند.

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌ها، خرید در کیش

اما شاید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جنبه‌های تور کیش از تهران و اصفهان و شیراز و …، خرید باشد.

خرید در کیش از مهمترین جاذبه‌ها در این جزیره محسوب می‌شود. شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشیم که به کیش سفر کند و بدون خرید آن هم خریدهای زیاد به شهر خود بازگردد. پاساژهای مختلفی که در کیش واقع شده‌اند خود گویای استقبال بالای مردم در خرید از این مجتمع‌های تجاری در جزیره دارد.

البته باید توجه داشت که به ویژه برای مسافران تور کیش از تهران، برخی از اقلام صرفه اقتصادی برای خرید ندارند. در واقع برخی از کالاهایی که در کیش به فروش می‌رسند در خود تهران و در نمایندگی‌ها به همان قیمت و یا حتی کمتر به فروش می‌رسد. به همین علت است که برای خرید در کیش باید حتما دقت کافی به عمل آید.

نکته بعدی در مورد خرید در کیش این است که با بازارهای متفاوتی مواجه هستید که انتخاب برای خرید از آن‌ها می تواند شما را دچار مشکل کند. بهتر است قبل از خرید و قبل از مسافرت قیمت تور کیش را به دست آورده باشید. همچنین باید تحقیقات لازم را برای اینکه کدام بازارها قیمت‌ها و کالاهای مناسبی دارند را به دست آورده باشید تا از سردرگمی خارج شوید. متاسفانه در جزیره کیش کالاهای تقلبی بسیاری در قالب کالای اصلی و با همان قیمت کالا اورجینال یا کمی کمتر از آن به فروش می‌رسد.

آرامش وصف ناپذیر

در کمتر نقطه‌ای از ایران می‌توانید آرامشی را که در تور کیش تجربه می‌کنید، به دست بیاورید.

به ویژه شهروندان تهرانی که همواره با آلودگی و ترافیک سر و کار دارند، در جزیره کیش به آرامش وصف ناپذیری دست پیدا می‌کنند. شاید یکی از مهمترین جاذبه‌های کیش که آن‌هایی که یکبار رفته‌اند را به مسافرت بیشتر به جزیره کیش تشویق می‌کند، همین آرامشی باشد که با قدم زدن در ساحل و گشت‌زنی در جزیره به دست می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی