اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961227288458496

سفر نوروزی با ضامن آهو

تور مشهد از اصفهان با «ای‌تور»

کد: 13961227288458496

https://goo.gl/pcW1yu

، (اخبار رسمی): زمانی که صحبت از تور لحظه آخری می شود، به یاد قیمت‌های شکسته شده تور می‌افتید اما باید توجه کنید که تور لحظه آخری مشهد از اصفهان همیشه هم ارزان نیست. اگر قصد دارید در قالب یک تور از اصفهان به مشهد مقدس سفر کنید باید با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

تور مشهد از اصفهان
تور مشهد از اصفهان

تور لحظه آخری مشهد از اصفهان و به صورت کلی تورهای مشهد مقدس در همه فصول مسافران خود را دارد. این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا همیشه مسافران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. مشهد مقدس یک مقصد گردشگری ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می‌شود. شهر مشهد نه تنها برای گردشگران داخلی بلکه برای گردشگران خارجی نیز جذابیت بسیاری دارد. زیرا شهری است که دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار است. به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) به آن پایتخت معنوی ایران می‌گویند.

از جاذبه‌های گردشگری تور مشهد مقدس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرم امام رضا (ع)
  • مسجد گوهر شاد
  • پارک سنگی
  • باغ پرندگان مشهد
  • پارک و باغ وحش وکیل آباد
  • پارک ملت
  • موزه نادری
  • کلیسای حضرت مریم
  • سرزمین موج‌های آبی
  • آبشار ارتکند
  • و …

خدمات تور مشهد از اصفهان

تور مشهد مقدس از همه شهرهای ایران را در همه زمان‌ها می‌توان با قیمت مناسب یافت. به عنوان مثال در ایام سرد و یا ایام مدرسه مشهد مسافران کمتری خواهد داشت و ازدحام جمعیت کاسته می‌شود، در این زمان تور مشهد با قیمت مناسب را راحت می‌توان یافت. ولی بر عکس آن زمان‌هایی مانند جشن مذهبی و یا ایام سوگواری و ایام گناه جمعیت بیشتری برای ادای این مراسم در کنار امام رضا به این شهر سفر می‌کنند.

تور لحظه آخری مشهد

البته همیشه تورهای مشهد آژانس‌های متفاوت پر نخواهند شد در این صورت برای پر کردن تور خود در لحظه آخر مجبور خواهند شد که با قیمت پایین‌تری آن را به مسافران ارائه دهند.

پس تور مشهد لحظه آخری در آژانس‌های مسافرتی به آسانی پیدا خواهد شد. فقط باید زمان مناسب خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید بلیط کنید. هر زمان که به سفر می‌روید بی شک مایلید برای عزیزانتان از آن شهر سوغاتی خریداری کنید. خرید سوغاتی و به ویژه برای عزیزانی که از آن‌ها دور هستید از لذت بخش‌ترین بخش سفر است.

خرید سوغات مخصوص هر شهر هم به اقتصاد آن شهر از کشورمان کمک خواهد کرد و هم باعث آشنا شدن با سوغات آن شهر خواهد شد و هم باعث شادی افرادی که برای آن‌ها سوغاتی خریدید می‌شود.

از سوغات مشهد می‌توان به زعفران، آلو، زرشک، نخودچی، کشمش و … اشاره کرد. که این سوغات رنگارنگ و با قیمت‌های مناسب و متنوع را می‌توان در بازارهای شهر یافت.

شهر مشهد مراکز خرید بسیاری دارد که از این مراکز می‌توان به الماس شرق، پروما، بازار فردوسی، بازار رضا، مرکز آسمان، مجتمع زیست خاور، خرید کاسپین اشاره کرد.

قبل از سفر سعی کنید همه جاذبه، مکان‌های گردشگری آن را پیدا کنید و برای گشت و گذار خود برنامه‌ریزی کنید تا هم بتوانید به زیارت خود برسید و هم سیاحت کنید.

آژانس‌های مسافرتی تور مشهد مقدس را به صورت زمینی، با قطار و به صورت هوایی به مسافران عرضه می‌کنند. که با توجه به نوع آن قیمت‌ها متفاوت است. البته با توجه به انتخاب شما کیفیت آن نیز متفاوت خواهد بود.

هر آژانس مسافرتی اصولا هتل‌هایی با کیفیت‌های متفاوتی در مشهد ارائه می‌دهد. می‌توانید با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید برای این کار صرف کنید هتل خود را انتخاب کنید.

بعضی از هتل‌ها فاصله کمتری تا حرم امام رضا دارد. شما باید با توجه به اولویت‌های خود هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • خدمات تور مشهد
  • باید ببینید اولویت شما چیست؟
  • فاصله
  • خدمات تور مشهد
  • امکانات هتل
  • تمیزی هتل
  • غذای هتل
  • و …

باید در هنگاه انتخاب تور، خدمات آن تور را نیز در نظر بگیرید. خدمات تور لحظه آخری مشهد از اصفهان شامل بلیط رفت و برگشت، انتقال از فرودگاه به هتل، صبحانه ناهار شام و … است.

که این خدمات متناسب با پکیج انتخابی متفاوت است. «آژانس مسافرتی ای‌تور» تور مشهد با قیمت و کیفیت های مختلف ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای انتخاب تور مشهد می‌توانند با مسئولان فروش این آژانس تماس بگیرند. مسئولان ای‌تور سعی می‌کنند شما را راهنمایی کنند.

تور مشهد از اصفهان و یا تور مشهد از تهران بیشتر روزهای هفته انجام می‌شود. اصولا مدت زمان اقامت در مشهد سه شب و چهار روز است ولی در صورت تمایل با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید برای مدت زمان بیشتر در مشهد بمانید.

در صورتی که که با قطار یا اتوبوس قصد سفر به مشهد را داشته باشید زمان سفر شش شب و هفت روز می‌شود زیرا دو شب و دو روز رفت و برگشت شما طول خواهد کشید. انتخاب هتل‌های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره با صبحانه، ناهار و شام به میل مسافران انجام می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی