کد: 13961227288488540

زندگی در کیش یا سفر با تور کیش؟

کد: 13961227288488540

https://goo.gl/2D6XKi

، اصفهان , (اخبار رسمی): فکر زندگی دائمی در کیش زمانی به سر ساکنین تهران می‌افتد که با تور کیش از تهران به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند و آب و هوا، خلوتی، نبود چراغ خطر و ... را تجربه کرده و دلداده کیش می‌شوند. البته زندگی در کیش خوب است اما مزایای آن باید در کنار معایبش که در تور کیش از تهران دیده نمی‌شود، بررسی شود‌

تور کیش از تهران
تور کیش از تهران

یکی از جذاب ترین تورهای داخلی را می‌توان تور کیش از تهران دانست. این تور از پرطرفدارترین تورهایی است که از تهران پرواز می‌کند. وجود ویژگی‌های خاص در کیش باعث شده تا این تور تا این اندازه جذابیت داشته باشد. تفریحات آبی و از همه مهمتر خود ساحل زیبای کیش اولین جاذبه برای این جزیره جنوبی کشور هستند. ناگفته نماند که خرید از پاساژها و مراکز خرید جزیره نیز از دلایل اصلی جذابیت کیش به شمار می‌رود که همگی با هم به شلوغ شدن تور کیش از تهران کمک می‌کنند.

موضوعی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد، زندگی در کیش و مقایسه آن با تور کیش از تهران است. برخی افراد گمان می‌کنند که زندگی در کیش هم مثل تور کیش جذاب و فوق العاده است و همواره مثل اوقاتی که در تور کیش از تهران گذرانده خوش می‌گذرد. البته همین‌طور است و کیش ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود زندگی در یک محیط مدرن و در عین حال خلوت و بدون آلودگی را تجربه کنید؛ اما زندگی در کیش مشکلات خاص خود را نیز دارد که باید قبل از تصمیم به اقامت در کیش مورد توجه قرار گیرد.

یکی از ویژگی‌های مشترک بین تور کیش از تهران و زندگی در کیش، استنشاق هوای پاک است. در کیش می‌توان کیلو کیلو هوای سالم را به ریه‌ها تزریق کرد و از این بابت خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی شما را تهدید نمی‌کند. این ویژگی مشترکی است که برای ساکنین کیش یا همان کیشوندان و همچنین مسافرانی که با استفاده از تور کیش از تهران به جزیره می‌آیند یکسان است. البته کیشوندان همیشه از این هوای پاک بهره‌مند هستند و مسافران در حد چند روز. در تور کیش باید تا می توانید از این هوای فوق‌العاده استفاده کنید و فرصت را مغتنم بشمارید. ساکنین کیش اما به مرور زمان به این هوای پاک عادت می‌کنند و تا به تهران یا شهرهای بزرگ دیگر سفر نکنند، قدر هوای کیش را نمی‌دانند؛ اما مهم این است که می‌توانند به صورت دائمی از این هوای خوب و پاک استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تور کیش از تهران که عموما برای ساکنین کیش عادی است، تفریحات موجود در کیش است. مشخص است که افرادی که در کیش ساکن هستند یا برای تحصیل و یا برای کار و زندگی در این منطقه اقامت گزیده‌اند. این افراد عموما بعد از مدتی شرایط ویژه کیش را فراموش می‌کنند. یکی از این شر ایط همان تفریحات آبی است. تفریحاتی که در کنار ساحل‌های مختلف در جزیره کیش ایجاد شده است همگی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای تفریح باشند. افرادی که با تور کیش از تهران به این منطقه می‌آیند با توجه به زمان محدود و با در نظر گرفتن این موضوع که آن‌ها بیشتر برای تفریح به جزیره آمده‌اند، سعی می‌کنند از وقت خود برای استفاده از این جاذبه‌ها استفاده کنند.

استفاده از تفریحات آبی مثل جت اسکی ، پاراسل، بنانا و ... می‌تواند روحیه مسافران تور کیش از تهران را شاد کند. برخی از مسافران گمان می‌کنند که اگر شهر و دیار خود یعنی تهران را رها کنند و به کیش بیایند همواره در حال استفاده از این تفریحات هستند، اما زندگی روزمره در کیش اجازه این همه تفریح را به شما نخواهد داد و همانطور که بیان شد همه این تفریحات برای فرد عادی می‌شود. پس اگر یکی از گزینه‌هایی که شما را برای اقامت در کیش ترغیب می‌کند این نوع تفریحات و خوش‌گذرانی است، حتما بی‌خیال شوید چون طبق تجربه افراد این موضوع امکان پذیر نیست. مطمئن باشید با سفرهای مداوم در طول سال با استفاده از تور کیش از تهران، اوقات بهتری را سپری خواهید کرد.

یکی دیگر از تفریحات فوق العاده در کیش ساحل زیبا و طلوع و غروب فوق العاده‌ای است که می‌تواند چشمان شما را به خود خیره کند. به نظر می‌رسد این زیبایی از جمله مواردی است که هم کیشوندان و ساکنان کیش و هم مسافران تور کیش از تهران و یا تور کیش از اصفهان از آن استفاده می‌کنند. لذت قدم زدن در ساحل و یا نشستن در کنار اسکله‌ها و نگریستن به پهنای زیبای خلیج فارس می‌تواند رویایی‌ترین قسمت از تور کیش از تهران باشد که برای ساکنین کیش نیز هر روز در دسترس است. استفاده از این جاذبه زیبا هم به کسانی که زندگی در کیش را برگزیده‌اند انرژی مثبت تزریق می‌کند و هم مسافران تور کیش و این فوق‌العاده است.

ماشین سواری در کیش نیز تجربه‌ای فراموش نشدنی است. شما در کیش با آژانس‌هایی مواجه هستید که به شما ماشین‌های لوکس کرایه می‌دهند. این ماشین‌ها اگر بخواهند از منطقه آزاد کیش خارج شوند، گمرک بسیار زیادی بر روی آن‌ها افزوده می‌شود و به همین علت کمتر در سطح شهرها دیده می‌شوند. در تور کیش از تهران می‌توانید تجربه سوار شدن و رانندگی با این ماشین‌ها را تجربه کنید. تجربه‌ای فوق العاده که شاید هیچ‌گاه در تهران امکان تجربه آن نباشد. اگر ماشین کرایه کردید حتما به اطراف دور دست در جزیره نیز سر بزنید و از طبیعت زیبا و بکر کیش آن هم در خارج از شهر لذت ببرید. البته لذت رانندگی در خارج از شهر کیش نیزر خود بر جذابیت این طبیعت گردی می‌افزاید.

ساکنین کیش نیز می‌توانند از این امکان استفاده کنند. در واقع اگر ساکن کیش شوید و قدرت خرید ماشین را نداشته باشید، می‌توانید برای کارهایی که نیاز به رانندگی مداوم دارند از این آژانس‌ها ماشین کرایه کنید. البته لذت رانندگی و تفریح نیز از جمله جذابیت‌هایی است که برای ساکنین کیش نیز قابل دسترسی است و کیشوندان نیز می‌توانند از این امکان نهایت استفاده را ببرند.

اما یکی از مهمترین ویژگی‌های زندگی در کیش شرایط شغلی موجود در این جزیره است. با توجه به رونق تجارت در این منطقه، زندگی در کیش کاملا توجیه‌پذیر است. افرادی که برای کار کردن و یا ایجاد یک کسب و کار به این منطقه آزاد می‌آیند با اقامت در کیش می‌توانند دسترسی راحت‌تری به کسب و کار خود داشته باشند. البته بسیاری از مسافران تور کیش از تهران نیز در این جزیره کسب‌و‌کاری دارند ولی به علت مشغله نمی‌توانند در کیش اقامت داشته باشند و به صورت مداوم در رفت و آمد هستند. به نظر می‌رسد بسیاری از کسب‌و‌کارهای شکل گرفته در کیش رضایت نسبی خوبی از کار در کیش دارند چرا که خرید و فروش در این جزیره از رونق خوبی برخوردار است.

علاوه بر کار، یکی از انگیزه‌های اقامت در کیش تحصیلات است. در سال‌های اخیر پردیس‌های دانشگاهی فوق العاده‌ای در این منطقه شروع به کار کرده‌اند. این پردیس‌ها از دانشگاه‌های معتبر داخلی هستند که حتی برخی از آن‌ها در رشته‌های خاص با دانشگاه‌های خارجی نیز در تعامل هستند. دانشجویان تهرانی که در کیش مشغول به تحصل هستند در دو دسته قرار می‌گیرند. برخی از این افراد با تور کیش از تهران به جزیره آمده‌اند و بعد از مدتی به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است در جزیره اقامت داشته باشند. این دانشجویان با اقامت در کیش و رفت و آمد به شهر خود به صورت هر چند ماه به تحصیل خود ادامه می‌دهند. برخی از دانشجویان نیز هستند که هر هفته با استفاده از تور کیش از تهران به جزیره می‌آیند و بعد از دو الی سه روز اقامت در هتل دوباره به تهران باز می‌گردند و هفته بعد دوباره راهی کیش می‌شوند. به نظر می‌رسد در برخی موارد حتی ممکن است این نوعت رفت و آمد از کرایه آپارتمان در کیش مقرون به صرفه‌تر باشد.

کیش پر است از جاذبه هایی که می توانید به دیدن آن ها بروید. فرقی نمی کند که در کیش ساکن شده اید و یا مسافر تور کیش از تهران هستید، مهم این است که در این منطقه برای چند روز یا چند سال! اقامت دارید و باید از این لحظات نهایت استفاده را ببرید.

نکته مهم و قابل توجه این است که باید تمام تلاش خود را به کار ببندید تا اگر قصد دارید در کیش اقامت داشته باشید حتما به تمامی جنبه های آن فکر کنید. اگر قرار باشد بر اساس لحظات خوشی که در تور کیش از تهران تجربه کرده اید تصمیم بگیرید که در کیش زندگی کنید، مطمئن باشید که خیلی زود پشیمان خواهید شد. به نظر می رسد استفاده از تجارب دیگر در این زمینه بتواند به شما کمک کند. برخی از افراد بعد از شنیدن تجارب دیگران به این نتیجه رسیده اند که بیخیال کار کردن در کیش و اقامت در کیش شوند و تنها برای لذت از کیش مسافر تور کیش از تهران شوند؛ و البته برعکس بسیاری از افراد نیز با استفاده از این تجارب به این نتیجه رسیده اند که در کیش اقامت گزینند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی