کد: 13970625316768540

مقاصد گردشگری وحشت به انتخاب گوگل کدام هستند؟

کد: 13970625316768540

https://goo.gl/14FVXf

، اصفهان , (اخبار رسمی): برای گردشگری وحشت، اولین قدم مشخص کردن مقصد یا مقاصد هیجان‌انگیز و ترسناک است. به خوبی باید با سوژه آشنا شد و البته تا حد ممکن از تجربیات افرادی که قبلا از این سوژه‌ها جان سالم به در برده‌ را هم مرور کرد.

مقاصد گردشگری وحشت به انتخاب گوگل کدام اند؟
مقاصد گردشگری وحشت

خانه‌های لامپ، کرنشاو و وینچستر در ایالات متحده امریکا، جزو مقاصد گردشگری وحشت به شمار می‌روند

برای گردشگری وحشت چه باید کرد؟

برای گردشگری وحشت اولین قدم مشخص کردن مقصد یا مقاصد هیجان‌انگیز و ترسناکی است. به خوبی باید با سوژه آشنا شد و البته تا حد ممکن از تجربیات افرادی که قبلا از این سوژه‌ها جان سالم به در برده‌اند را هم مرور کرد.

نکته مهم اینجا است که برای جستجوی مقاصد گردشگری وحشت، لزوما نباید به وب‌سایت گوگل اکتفا کرد. بسیاری از مناطق در سرتاسر جهان، پتانسیل برای تجربه فضایی وحشتناک و هیجان‌انگیز را دارند که ممکن است در گوگل ثبت نشده باشند. با این حال برخی از مقاصد گردشگری وحشت را می‌توان در این فهرست مشاهده کرد.

بهترین مقاصد گردشگری وحشت

تعداد قابل توجهی از مقاصد گردشگری وحشت در کشورهایی شبیه امریکا، در واقع خانه‌هایی هستند که جنایت‌های هولناکی در آن‌ها اتفاق افتاده و یا صاحب‌خانه به نوعی در جنایات نقش داشته است. به این ترتیب، هنوز فضایی مرموز و توام با وحشت بر آن حاکم است و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که حاضر باشد شبی در آن جا اقامت کند. مثلا خانه‌های لامپ و کرنشاو و وینچستر در ایالات متحده امریکا، جزو همین مقاصد به شمار می‌روند. از قرار معلوم خانه لامپ هنوز در تسخیر ارواح خانواده لامپ قرار دارد، خانه کرنشاو هم محل نگهداری و فروش برده‌هایی بوده که آثار ترس و نگرانی تمام برده‌ها هنوز در فضای خانه محیط وحشتناکی را به وجود آورده است. علاوه بر این سال‌ها پیش سارا وینچستر مالک کارخانه اسلحه‌سازی معروف، مدعی شد که خانه‌اش تحت تاثیر ارواح کسانی است که ناجوانمردانه با اسلحه وینچستر کشته شده‌اند.

بخش دیگری از مقاصد گردشگری وحشت، گورستان‌ها و کلیساها هستند. گورستان همواره محلی بوده است که برای رفتن به آن به ویژه بعد از غروب آفتاب، ترس و نگرانی وجود دارد. در صورتی که این گورستان قدمت زیادی داشته باشد یا داستان‌ها و سوابق مختلفی در مورد آن به گوش برسد، این واهمه چند برابر خواهد شد. گورستان بچلر گرو در ایالت ایلینوی آمریکا از جمله این گورستان‌های متروکه است که ادعاهای زیادی در مورد مشاهده ارواح و نشانه‌های مرموز در آن می‌شود. گورستان خیابان آدام در ایالت ایندیانا کشور امریکا، گورستان‌های گیت لندن در انگلستان یا گورستان ایستاده ارگ بم از موارد مشابه دیگر هستند. به عنوان مثال، پس از زلزله بم، اجساد مومیایی بسیاری که به طور عمودی لابه‌لای دیوارهای خشتی ارگ قرار داده شده بود، در لابلای خرابه‌ها پیدا شد که احتمالا به زمان محاصره آقا محمد خان قاجار بر می‌گردد. چرا که مجبور شده‌اند اجساد را به این شکل دفن کنند.

کلیسای استخوان در جمهوری چک که سرتاسر آن را اسکلت مردگان پوشانده، جزو معروف‌ترین کلیساهای ترسناک در دنیا محسوب می‌شود.

بخش دیگری از سوژه‌های گردشگری وحشت به مناطق طبیعی عجیب و غریب و خطرناک مربوط است و اتفاقا برخی از آن‌ها نیز در کشور ایران پراکنده شده‌اند. یکی از معروف‌ترین این مقاصد وحشت، دروازه وحشت در ترکمنستان است که یک دهانه گازی است که طی سال‌ها تمام جداره داخلی ان در آتش شعله‌ور بوده و به معنای واقعی تداعی کننده تونل جهنم به شمار می‌رود. جنگل خوفناک آکیگاهارا در ژاپن هم از همین قبیل مکان‌ها است.

کویر ریگ جن در طبس که شب‌ها صداهای عجیب و غریب شبیه فریاد یا زوزه به گوش می‌رسد و همچنین جنگل جیغ در نزدیکی مشهد، در زمره مقاصد طبیعی ترسناک قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی