کد: 13970810325358540

آیا جدیدترین و مهیج‌ترین تفریحات کیش را می‌شناسید؟

کد: 13970810325358540

https://goo.gl/H68Xo9

، اصفهان , (اخبار رسمی): کیش از جمله شهرهای تفریحی ایران محسوب می‌شود و از جمله تفریحات کیش می‌توان به کارتینگ، جایروکوپتر، پدل برد، بانجی جامپینگ و پیست باگی اشاره کرد.

آیا جدیدترین و مهیج ترین تفریحات کیش را می شناسید؟!
آیا جدیدترین و مهیج‌ترین تفریحات کیش را می‌شناسید؟

باور عموم مردم بر این اساس است که در کشور ما تفریحات خاصی وجود ندارد که آن را تجربه نکرده باشند و عموما از تفریحات تکراری و بدون هیجان خسته شده‌اند. اما باید گفته شود که اینطور نیست!

برای اثبات این سخن  با همراهی تور کیش از اصفهان گشتی در این جزیره زده شده و در ادامه جدید ترین تفریحاتی که در نگین خلیج فارس قرار دارد اشاره خواهد شد..

کارتینگ از تفریحات دیگر کیش

بی‌شک عموم مسافران تور کیش با کارتینگ آشنایی دارند. کارتینگ نوعی ورزش موتوری است که با خودروهای چرخ باز صورت می‌گیرد و طرفداران ماشین و سرعت عاشق این وزرش هستند.

پیست کارتینگ جزیره کیش از مسافران تور کیش از اصفهان که به این ورزش علاقه‌مند هستند به خوبی استقبال می‌کند، توصیه می‌شود در طول سفر به این جزیره رنگین کمانی، برای یک بار هم که شده کارتینگ کیش را امتحان کنید.

طول پیست کارتینگ کیش ۸۰۰ متر است و لقب بزرگ‌ترین پیست خاورمیانه را از آن خود کرده است. در این جزیره پیست‌های دیگری همچون پیست ماشین‌های کنترل از راه دور و موتورهای چهار چرخ نیز وجود دارد که همگی ساعاتی خوش و پر هیجان را در سفر با تورکیش از اصفهان برای مسافران رقم می‌زنند.

جایروکوپتر جدیدترین تفریح کیش

کیش در صنعت گردشگری رشد چشم‌گیری داشته است و مسئولان این جزیره برای رفاه حال مسافران تفریحات و امکانات جدیدتری را به مسافران تور کیش خصوصا تور کیش از اصفهان اختصاص داده اند. جایرو کوپتر یکی از تفریحات نوپا در کیش است که امکان تجربه پرواز بر فراز جزیره را برای مسافران فراهم می‌آورد. با وجود اینکه چیزی از روی کار آمدن جایروکوپتر در کیش نمی‌گذرد اما با این وجود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پدل برد

پدل برد یکی دیگر از تفریحات نوپا در جزیره کیش است که در کلوپ سی من، پارک کیبل اسکی و پارک آبی مارینا در دسترس مسافران تور کیش قرار دارد. پدل برد نوعی تخته سواری روی آب است و بسته به نوع کاربرد آن با جنس‌‌های مختلف از قبیل فیبر گلاس، چوب بامبو، فیبر کربن و یا پی وی سی در مدل‌های بادی تهیه می‌شود.

بانجی جامپینگ کیش

اگر قصد تجربه اوج هیجان را دارید و می‌خواهید آدرنالین خون خود را بالا ببرید پیشنهاد گردشگران تور کیش از اصفهان، بانجی جامپینگ کیش است. در این ورزش از دو سکوی ۴۰ و ۶۰ کیلو متری به سمت زمین سقوط خواهید کرد و به وسیله طنابی فنر دار در هوا معلق می‌مانید.

استفاده از این وسیله نیازی به داشتن پیش زمینه آموزشی ندازد و تنها با راهنمایی مربی می‌توان لذت سقوط آزاد را تجربه کرد. البته باید توجه داشت که این ورزش به هیچ عنوان به بیماران قلبی و خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد می‌شود برای محک زدن شجاعت خود در سفر با تور کیش بانجی جامپینگ کیش را امتحان کنید.

پیست باگی کیش

یکی از جالب‌ترین پیست‌های موجود در جزیره کیش، پیست خاکی باگی بوده که اخیرا مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته است. افراد با ماشین‌های دو نفره مخصوصی که در این پیست مستقر هستند می‌توانند در طول ۴۰۰ متری پیست، باگی‌سواری کرده و لذت ببرند.

علاقه‌مندان به هیجان می‌توانند در تورهای باگی شرکت ثبت نام کنند و با حرفه‌ای‌ها که با موتورهای چهارچرخ مخصوصی در قسمت جلو حرکت می‌کنند همراه شده و از جاذبه‌های مهم جزیره مانند کلبه هور، کشتی یونانی و درخت سبز دیدن کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور کیش از اصفهان می‌توانند با شرکت چهارسوگشت تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.