کد: 13970626316918540

در قلب دبی غذای ایرانی بخورید!

کد: 13970626316918540

https://goo.gl/iJfxVV

، اصفهان , (اخبار رسمی):  در دبی رستوران‌های ایرانی با کیفیتی از جمله رستوران شبستان، بهار، انار، البیت القدیم، حاتم و رستوران پارس ایرانیان برای ارائه خدمات به مسافران ایرانی تاسیس شده‌اند.

در قلب دبی غذای ایرانی بخورید!
در قلب دبی غذای ایرانی بخورید!

مسافران می‌توانند در دبی برای سفر به تاریخ ایران، به رستوران شبستان بروند و در کنار گوش دادن به موسیقی سنتی ایرانی از خوردن غذاهای اصیل کشورشان لذت ببرند

معمولا  ایرانی‌ها در سفرهای خارجی به مشکل خورد و خوراک در طول سفر بر می‌خورند و میانه خوشی با غذاهای خارجی ندارند، شاید اگر با تور دبی به این شهر توریستی سفر کنند تنها مشکلات همین باشد. در دبی رستوران‌های ایرانی با کیفیتی برای ارائه خدمات به مسافران ایرانی تاسیس شده تا همگان می‌توانند غذاهای اصیل کشورشان را در قلب شهر عرب‌نشین دبی نوش‌جان کنند. 

رستوران شبستان

مسافران می‌توانند در دبی برای سفر به تاریخ ایران، به رستوران شبستان بروند و در کنار گوش دادن به موسیقی سنتی ایرانی از خوردن غذاهای اصیل کشورشان لذت ببرند، پس از صرف غذا، خود را به نوشیدن یک چای دبش ایرانی در رستوران شبستان دعوت کنند و از شیرینی های خوش آب و رنگی که در کنار چای سرو می شود لذت ببرند.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان

رستوران بهار

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی شهر دبی بهار نام دارد که به دلیل سطح بالای خدمت‌رسانی و ارائه غذاهای لذیذ، توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از غذاهای پر طرفدار منو بهار، کباب‌ها هستند که به سبک کاملا ایرانی طبخ می‌شوند و به عقیده مشتریان قیمت غذاها در برابر سرویسی که به آن‌ها ارائه می‌شود بسیار منصفانه است. چای هم که یکی از نوشیدنی‌های جدا نشدنی ایرانیان است که همه بعد از غذا آن را نوش جان می‌کنند.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، دبی مارینا، خیابان الثوایب

رستوران انار دبی

اگر مسافران به دنبال یک رستوران لوکس با غذاهای با کیفیت در قلب دبی هستند می‌توانند سری به رستوران انار بزنند. دراین رستوران می‌توانند انواع غذاهای خوش رنگ و آب ایرانی را با بهترین دیزاین‌ها نوش جان کرده و از منظره شهر توریستی دبی حین غذا خوردن لذت ببرند.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان الصفوح

کافه رستوران البیت القدیم

کافه رستوران البیت القدیم نه تنها غذای عربی بلکه غذای ایرانی و هندی نیز سرو می‌کند. افراد می‌توانند به این رستوران سنتی رفته، غذای دلخواهشان را سفارش دهند و به ادامه دبی‌گردی خود با تور دبی بپردازند. در این کافه رستوران، قهوه و چای بی نظیری سرو می‌شود که آوازه آن در تمام دبی پیچیده است لذا نه تنها ایرانیان بلکه مسافران دیگر کشورها و حتی دبی‌نشینان نیز برای نوشیدن قهوه و چای به بیت‌القدیم می‌آیند. البته لازم به ذکر است که برخورد خوب پرسنل و سرویس‌دهی بی نظیر نیز در جذب مشتریان بومی و خارجی بی تاثیر نبوده است.

آدرس : امارارات متحده عربی، دبی، الارس، مقال مدرسه احمدیه

رستوران حاتم دبی

گزینه دیگری که پیش روی گردشگران است رستوران حاتم است. از کباب گرفته تا خورشت‌های لذیذ و جا افتاده ایرانی، همگی با همان طعم اصیل در رستوران حاتم طبخ می‌شوند و به دلیل تنوع بالا در منو غذایی ممکن است در ابتدا کمی باعث سردرگمی شود.

آدرس : امارات متحده عربی، امارات، خیابان المرکز المالی

رستوران پارس ایرانیان دبی

اگر کسی در حین گشت و گذار در مرکز خرید امارات احساس گرسنگی کرد فکر غذای فرنگی را باید از سر دور کرد و به رستوران پارس ایرانیان رفت. این رستوران در چند قدمی شما و در مرکز خرید امارات قرار دارد که حتی می‌توان بوی خوش غذاهای ایرانی را در این مجموعه استشمام کرد و راه رسیدن به رستوران را در پیش گرفت. البته انتظار محیطی لوکس را نباید داشت زیرا رستوران پارس ایرانیان دیزاین معمولی دارد ولی در عوض غذاهای خوش طعم و باکیفیتی را برای مشتریان ایرانی خود سرو می‌کند.

 آدرس : امارات متحده عربی، دبی، مرکز خرید امارات

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی