کد: 13970704318788540

تخمین هزینه‌های سفر به دبی

کد: 13970704318788540

https://goo.gl/kBXReZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): هزینه‌های حمل نقل، غذا و رستوران، اخذ ویزا، هتل و اقامت متغییر هستند و این آژانس‌ها هستند که می‌توانند اطلاعات دقیقی را در مورد آن‌ها در اختیار همگان بگذارند.

تخمین هزینه های سفر به دبی
تخمین هزینه‌های سفر به دبی

اگر افراد قصد تجربه سفری ارزان به دبی را دارند، متوسط هزینه برای هر نفر در یک روز ۱۱۴ دلار و در یک هفته ۸۰۱ دلار است

برای سفر به دبی چقدر پول لازم است؟

اگر افراد قصد تجربه سفری ارزان به دبی را دارند، متوسط هزینه برای هر نفر در یک روز ۱۱۴ دلار و در یک هفته ۸۰۱ دلار است. برای سفری اقتصادی و متوسط به دبی، متوسط هزینه روزانه یک نفر ۲۹۱ دلار و هزینه هفتگی ۲۰۳۳ دلار است. تکلیف سفرهای لوکس هم که دیگر مشخص است هزینه روزانه هر فرد در دبی چیزی معادل ۷۷۸ دلار و هزینه هفتگی ۵۴۴۳ دلار خواهد بود.

هزینه هتل و اقامت

به طور کلی هتل‌های دبی در ۳ رده طبقه‌بندی می‌شوند که شامل هتل‌های لوکس، میان‌رده و پایین‌رده است.  باید پیش از سفر یکی از این هتل‌ها را برای اقامت چند روزه انتخاب کرد بنابراین هزینه‌ای که برای اقامت کسر می‌شود بسته به نوع هتل متفاوت خواهد بود. اگر مسافران هتل‌های پایین‌رده را برای اقامت انتخاب کنند هزینه میانگین هر نفر برابر با ۵۴ دلار، در هتل‌های میان رده ۱۴۰ دلار و در هتل‌های لوکس ۵۱۴ دلار است. میانگین هزینه هتل یک ستاره در دبی بین ۴۰ تا ۷۲، هتل دو ستاره بین ۴۷ دلار تا ۹۹،  هتل سه ستاره هم بین ۴۷ تا ۱۰۹، هتل چهار ستاره بین ۵۱ تا ۳۳۲ دلار  و هتل پنج ستاره هم از ۷۵ دلار تا ۵۱ دلار متغیر خواهد بود.

هزینه غذا و رستوران

مانند تمام شهرهای توریستی دنیا، رستوران‌های ارزان قیمت و گران قیمتی در این شهر لوکس قرار دارند که افراد براساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند، دست‌شان برای انتخاب باز است تا به هر رستورانی که می‌خواهند رفته و غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان کنند اما بد نیست پیش از سفر با تور دبی، از نرخ هزینه خورد و خوراک در دبی اطلاعات لازم را به دست آورند. هزینه غذا یک روز در سفر ارزان قیمت ۱۸ دلار، در سفر میان رده و متوسط چیزی حدود ۴۵ دلار و در سفر  لوکس ۱۴۹ دلار است.

حمل و نقل عمومی در دبی

با توسعه زیر ساخت‌های گردشگری دبی، صنعت حمل و نقل عمومی این شهر نیز با پیشرفت چشم‌گیری مواجه شد به همین جهت دست همگان برای گشت‌وگذار در دبی با کمک حمل‌و‌نقل عمومی بسیار باز است اما  هزینه استفاده از هر کدام این وسایل نقلیه به شرح زیر است:

هزینه گرفتن تاکسی از فرودگاه به مرکز شهر از چیزی حدود ۶٫۸۱ تا ۲۰٫۴۴ دلار است و برای استفاده از مترو برای طی کردن همین مسیر کرایه از۰٫۶۸ تا ۱٫۲۳ دلار متغیر خواهد بود.

تاکسی‌های دبی از تکنولوژی تاکسی‌متر بهره‌مند هستند و به همین جهت کرایه بر این اساس معین می‌شود اما به ازای هر سه کیلومتر ۲٫۲۵ تا ۳٫۲۷ دلار حساب می‌شود. برای حمل‌ونقل راحت‌تر در دبی می‌توان بلیط نامحدود ۲۴ ساعته خریداری کرد که هزینه آن ۲٫۲۴ یورو است.

هزینه اخذ ویزا

مسافرت با تور دبی نیازی به طی کردن روند اخذ ویزا توسط افراد نیست. چرا که مسئولان برگزاری تور این وظیفه را بر عهده دارند تا پیش از سفر برای مسافران ویزای دبی را اخذ کنند. هزینه ویزای ۱۴ روزه کشور امارات ۷۸/۹۶ دلار هزینه خواهد داشت.

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی تماما به مواردی بستگی دارد که پیش از سفر انتخاب می‌شوند به عنوان مثال نوع هتل برای اقامت، تعداد تخت‌های هر اتاق، مدت زمان همراهی با تور و… تاثیر به‌سزایی بر قیمت تور دبی خواهد داشت اما معمولا قیمت‌ها از ۱،۲۹۵،۰۰ تومان آغاز شده و بسته به موارد ذکر شده افزایش می‌یابد. اگر مسافران در حال حاضر نیاز به دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت تورها دارند باید با آژانس گردشگری مورد نظر خود تماس حاصل کرده و در این خصوص از کانترهای خارجی راهنمایی بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی