کد: 13970703318628540

کنتیالتی آنتالیا کجاست؟

کد: 13970703318628540

https://goo.gl/6gtTFn

، اصفهان , (اخبار رسمی): ساحل کنتیالتی یکی از زیباترین‌ها و پربازدیدترین‌ها در میان سواحل ترکیه به حساب می‌آید و پیوندی میان دریا و درخت زار دارد.

کنتیالتی آنتالیا کجاست؟
کنتیالتی آنتالیا کجاست؟

می‌توان ساعت‌ها در ساحل کنتیالتی به گشت‌وگذار پرداخت بدون این که احساس کسالت کرد

دریای مدیترانه همواره مقصدی مهم برای کسانی بوده که از کشورهای دور و نزدیک به خاورمیانه سفر می‌کنند. به ویژه آنهایی که ساحل گردی و شنا و تفریحات آبی را بیشتر می‌پسندند و هدفشان از سفر، خوش‌گذراندن در طبیعت زیبا است. از این بابت سواحل ترکیه توانسته‌اند شرایط بی‌نظیری برای مسافران و گردشگران فراهم کنند. در میان سواحل زیبای ترکیه، ساحل کنتیالتی یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است که در غرب این شهر واقع شده و البته توانسته است جزو پر بازدیدترین‌ها باشد. تا جایی که می‌توان ساعت‌ها در ساحل کنتیالتی به گشت‌وگذار پرداخت بدون این که احساس کسالت کرد.

کنتیالتی را از دست ندهید!

ویژگی جالب ساحل کنتیالتی، بافت طبیعی آن است که به نوعی پیوند میان دریا و درخت زار و ارتفاعات سرسبز به شمار می‌رود. در حقیقت ساحل کنتیالتی کاملا ماسه‌ای نیست و بخشی از آن فضای سبز یا پارک جنگلی است و زیبایی خاصی به آن منطقه داده است. علاوه بر این، ساحل کنتیالتی برای همه سنین و هر نوع سلیقه تفریحی، فضای لازم را مهیا می‌کند.

اگر مسافران حین شنا یا ساحل گردی به دنبال کافه نشینی یا خوردن یک وعده غذا هستند، کافه‌ها و رستوران‌های سرپوشیده یا روباز ساحل کنتیالتی آماده پذیرایی از آن‌ها خواهد بود. 

از خصوصیات دیگر ساحل کنتیالتی، فاصله نسبتا نزدیک آن تا مرکز آنتالیا است که دسترسی به آن جا را آسان‌تر می‌کند. چترها و صندلی‌های زیادی مخصوص شنا و استراحت گردشگران تدارک دیده شده و به طور کلی همه نوع امکاناتی گرد هم آمده است.

آنتالیا، غرق در زیبایی تاریخی

علاوه بر سواحل زیبا، بقیه جاذبه‌های دیدنی آنتالیا به قدری متنوع هستند که مقصد بعضی از مسافران تور ترکیه تنها به همین شهر محدود می‌شود و فرصت بازدید از شهر دیگری را نخواهند داشت. از این رو گزینه‌های جداگانه تور آنتالیا جزو پر طرفدارترین آگهی‌های گردشگری است. مسافران با قدم زدن در آنتالیا و برخی از مکان‌های باستانی و مشهور آن، تصور بهتری از تاریخ و قدمت کشور ترکیه به دست می‌آورند. محله قدیمی کاله ایچی، فرصتی برای کافه گردی، گالری گردی و بازار گردی در بافت قدیم آنتالیا خواهد بود.

بندر قدیمی آنتالیا و موزه آنتالیا، جای خوبی برای سیاحت در گذشته‌اند و دروازه هادریان یا تماشاخانه‌های باستانی آسپندوس و ترمسوس، باعث می‌شود که همگان تصور کنند به یونان و روم عهد عتیق قدم گذاشته‌اند. با این حال، حتی اگر یک روز برای گشت و گذار در این شهر فرصت است، لازم است که سری به یکی از سواحل از جمله ساحل کنتیالتی زده شود. از جالب‌ترین دیدنی‌های این ساحل، باید به شهر مینیاتوری اشاره کرد که دیدنی‌ها و بناهای مهم را در مقیاس بسیار کوچک‌تر ساخته و در معرض بازدید عموم قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی