کد: 13961229288668540

سفری مقرون به صرفه به شهر مدرن دبی

تور دبی با پروازهای مستقیم اصفهان به دبی

کد: 13961229288668540

https://goo.gl/PgVWnC

، اصفهان , (اخبار رسمی): تور لحظه آخری دبی عمدتا زمانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که ظرفیت افراد تور تکمیل نشده باشد. بدین ترتیب بلیط‌های باقیمانده را برای تکمیل جمعیت تور، با نام تور دبی لحظه آخری به فروش می‌رسانند.

تور دبی با پروازهای مستقیم اصفهان به دبی
تور دبی از اصفهان با چهارسو گشت

امروزه شهر دبی یکی از مناطق مناسب برای سیاحت‌های چند روزه به شمار می‌رود. کشور امارات متحده عربی و شهر دبی، در نزدیکی جنوب ایران و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد . این شهر توریستی در زمان‌های گذشته مساحت کمتری داشت ولی با گذشت زمان و سرمایه‌گذاری‌های کلان، این شهر به یک شهر مدرن توریستی بدل شد که امروزه پذیرای گردشگران زیادی از شهرها و کشورهای مختلف است. آژانس‌های هواپیمایی داخلی ایران نیز تورهای مختلفی را با مقصد دبی به فروش می‌رسانند که برخی از آن‌ها با عنوان تور دبی لحظه آخری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر دبی، ساحل زیبای جمیرا و برج‌های معروفی همچون برج العرب و برج خلیفه به زیبایی‌های این شهر مدرن افزوده است و کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که با تور لحظه آخری دبی از اصفهان سفر کرده باشد و با این اماکن معروف و زیبا عکس یادگاری نگرفته باشد. در چند سال گذشته ساخت و سازهای بی‌شماری در دبی صورت گرفته است و آسمان خراش‌های متعددی پشت سر هم خودنمایی می‌کنند. یکی از جاذبه‌های چشم‌گیر شهر دبی، قاب بزرگ دبی است. این قاب بزرگترین بنا و قاب ساخته شده برای یک شهر بوده که در هر نقطه از دبی که باشید، می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پروژه جدیدی که اخیره کلید خورده است هتل چرخان نام دارد! این هتل بزرگ، اتاق‌های فراوانی را شامل می‌شود که چشم‌انداز و منظره آن قابل چرخش بوده و می‌توانید منظره اتاقتان را تغییر 360 درجه بدهید و به سمت دیگر بچرخانید. این هتل یکی از منحصر به فردترین هتل‌ها به شمار می‌رود که از معماری پیچیده و فوق‌العاده‌ای برخوردار است و همگان منتظر اتمام این پروژه هستند تا خروجی نهایی را از نزدیک ببینند.

همانطور که گفته شد شهر دبی روز به روز درحال پیشرفت است و افراد زیادی در این شهر مدرن سرمایه‌گذاری می‌کنند که روزانه بر گستردگی آن افزوده می‌شود.

شهر دبی جاذبه‌های تفریحی فراوانی را نیز برای مسافران خود و مسافران تور دبی لحظه آخری در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سافاری در بیابان‌های دبی اشاره کرد. سافاری در بیابان‌های دبی بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. می‌توانید به کمپ‌های بیابانی رفته از غذاهای سنتی دبی نوش جان کنید و با آداب و رسوم مردم عرب از نزدیک آشنا شوید.

تور لحظه آخری دبی عمدتا زمانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که ظرفیت افراد تور تکمیل نشده باشد. بدین ترتیب بلیط‌های باقیمانده را برای تکمیل جمعیت تور، با نام تور دبی لحظه آخری به فروش می‌رسانند. اگر می‌خواهید به این شهر مدرن توریستی سفر کنید و هزینه اندکی بابت آن بپردازید، بهتر است منتظر اعلام تور لحظه آخری دبی باشید و به سرعت آن را خریداری کنید چرا که معمولا این گونه تورهای دبی لحظه آخری به جهت قیمت مناسب‌تر به سرعت به فروش می‌رسند.

اگر قصد سفر با تور لحظه آخری دبی را دارید باید از قبل چمدان‌های خود را آماده کرده باشید. چرا که این‌گونه سفرها در لحظات آخر به اطلاع مشتریان می‌رسد و در این صورت ممکن است زمان کافی برای بستن چمدان نداشته باشید و باید به سرعت خود را به فرودگاه برسانید.

بهترین زمان برای سفر با تور لحظه آخری دبی از اصفهان فصل‌های خنک‌تر سال هستند چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی، این منطقه از آب و هوای گرمی برخوردار است و ممکن است نتوانید با گرما و شرجی بودن هوا کنار بیایید، از این رو به شما تورهای پاییزی و زمستانی دبی را پیشنهاد می‌دهیم. البته لازم به ذکر است که اگر در فصول خوش آب و هوا قصد سفر به دبی را داشته باشید، دیگر خبری از تور دبی لحظه آخری نیست و تورها طبق تعرفه  معمولی ارائه می‌شوند که البته هزینه آن بالاتر از تور لحظه آخری دبی است. اما اگر مشکلی با گرمای هوا ندارید و می‌خواهید در فصل بهار و یا تابستان به دبی سفر کنید تورهای دبی ارزان تر هستند و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

با وجود تورهای ارزان قیمت در فصول گرم باز هم تعداد کمی از این تور ها استقبال می‌کنند. اکثر افراد خصوصا کسانی که فرزند کوچک دارند، حاضر به انتخاب این سفر تابستانه نیستند و ترجیح می‌دهند که منتظر تور لحظه آخری دبی از اصفهان بمانند چرا که در این صورت می‌توانند در فصل‌های مناسب و هزینه‌ای کمتر، به این شهر مدرن سفر کنند و در کنار خانواده و یا دوستان خود به تفریح و گردش بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی