اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961229288697395

خرید اسکوتر برقی B3003 اسمارت بالانس

کد: 13961229288697395

https://goo.gl/jA9RVG

، (اخبار رسمی): اسکوتر سواری حسی مهیج و لذتبخش است که بدون شک اوغات فراعت را به بهترین شکل ممکن پر خواهد کرد. اسکوترهای برقی گزینه‌های مناسبی برای تردد در شهر و حمل و نقل هستند.

خرید اسکوتر برقی B3003 اسمارت بالانس
خرید اسکوتر برقی B3003 اسمارت بالانس

اسکوتر برقی B3003 یکی از اسکوتر برقی‌های پر کاربرد و محبوب در دنیای اسکوترهای برقی محسوب می‌شود! این محصول که در دسته اسکوترهای میان رده قرار می‌گیرد، قابلیت‌های کلیدی و کاربردی را به خریداران ارائه می‌کند که به نظر برای یک تجربه اسکوتر سواری معمولی فوق‌العاده مناسب و ایمن هستند. طراحی ظاهری راضی‌کننده، تنوع رنگ و استفاده از قطعات با کیفیت مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باید در ظاهر این اسکوتر برقی جستجو کرد.

اسکوتر برقی B3003 سبک وزن است به نحوی که جا به جا کردن و استفاده از آن هیچ دردسر و یا سختی ایجاد نخواهد کرد. به لطف استفاده از پلاستیک در بدنه و آلومینیوم در شاسی! این محصول توانایی تحمل 130 کیلوگرم وزن را نیز دارد. وجود پلاستیک مقاومت B3003 در برابر ضربات را فوق‌العاده افزایش داده است. این اسکوتر برقی برای استفاده کودکان و بزرگسالان گزینه مناسبی می‌باشد. 

چرخ‌های اسکوتر برقی B3003 ابعادی معادل 8.5 اینچ دارند که باعث شده‌اند این محصول در دسته اسکوترهای متوسط جای بگیرد. مدیریت و اسکوترسواری با این اسکوترهای برقی به راحتی امکان‌پذیر است و دردسر کمتری نسبت به اسکوترهای بزرگ دارند.

تمام اسکوتر برقی‌هایی که از این طراحی دو چرخ به این شکل استفاده می‌کنند دارای دو موتور هستند. در واقع در کنار هر چرخ یک موتور الکتریکی برای ایجاد انرژی و حرکت وسیله تعبیه شده است. وجود دو موتور در طرفین محصول برای حفظ تعادل و راحتی در حرکت و همینطوری تغییر مسیر ضروری است. اسکوتر برقی B3003 به دو موتور با خروجی 450 وات مجهز است و تا 20 کیلومتر سرعت دارد.

باتری این اسکوتر برقی نسبتا حجیم است و برای قابلیت‌های گزینه‌ای درست شده است. این باتری برای پر شدن کامل به 120 دقیقه زمان نیاز دارد و با هر باتری پر 20 کیلومتر مسیر را طی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اسکوتر برقی به سایت ایران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح