اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961229288707395

خرید اسکوتر برقی B575 اسمارت بالانس

کد: 13961229288707395

https://goo.gl/2Uie6S

، (اخبار رسمی): اسکوتر سواری حسی لذت‌بخش و مهیج است که می‌تواند اوغات فراغت را به خوبی پر کند. این وسایل گزینه‌های مناسبی برای تردد شهری نیز محسوب می‌شود و حمل و نقل بدون آلایندگی را برای شما فراهم خواهند کرد! در ادامه با یکی از اسکوتر برقی‌های میان رده بازار آشنا خواهیم شد.

خرید اسکوتر برقی B575 اسمارت بالانس
خرید اسکوتر برقی B575 اسمارت بالانس

اسکوتر برقی B575 یکی از محصولات پر سروصدای برند اسمارت بالانس در رده اسکوترهای میان‌رده است. این اسکوتر برقی با ظاهری جذاب و طراحی کارآمد توانسته به محبوبیت بالایی بین خریداران برسد. وزن پایین این محصول باعث شده است تا حمل کردن آن آسان باشد و اسکوتر‌سواران کنترل بهتری روی آن داشته باشند. از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند به راحتی با اسکوتر برقی B575، اسکوتر سواری نمایند. وجود شاسی آلومینومی با بدنه‌ای پلاستیکی باعث شده است که این محصول تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. بدنه پلاستیکی علاوه بر افزایش مقاومت، باعث سبکی محصول و البته افزایش ایمنی آن شده است.

چرخ‌های اسکوتر برقی B575 ابعاد 10 اینچی دارند و جزء اسکوترهای بزرگ بازار به شمار می‌آیند! این دسته از اسکوترهای برقی نسبتا قدرت بیشتری در حرکت ارائه می‌دهند.

در اسکوترهای برقی با این طراحی، وجود دو موتور در اسکوتر برقی به نحوی که کنار هر لاستیک یک موتور قرار می‌گیرد! ضروری است! این نوع تعبیه کردن موتورها برای حرکت، حفظ تعادل و تغییر مسیر حرکت اسکوترهای برقی ضروری هستند. B575 دارای دو موتور الکتریکی است که هر کدام 500 وات خروجی تولید می‌کنند. این خروجی سرعت 20 کیلومتری را برای اسکوتر مهیا کرده است.

باتری حجیم این اسکوتر برقی برای پر شدن کامل به 150 تا 180 دقیقه زمان نیاز دارد و با هر بار شارژ کاملا پر بین 15 تا 20 کیلومتر مسیر را طی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح