اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970101288717395

خرید اسکوتر برقی D10 اف اسپید

کد: 13970101288717395

https://goo.gl/NSEvWP

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی D10 یکی از شکیل‌ترین اسکوترهای برقی موجود است. طراحی این اسکوتر برقی کاملا بهینه‌سازی شده است و در ساخت آن از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات بازار بهره برده‌اند. در ادامه به معرفی کامل‌تر این اسکوتر برقی خواهیم پرداخت.

خرید اسکوتر برقی D10 اف اسپید
خرید اسکوتر برقی D10 اف اسپید

اسکوتر برقی D10 یکی از اسکوترهای محبوب و زیبای بازار به شمار می‌رود که طراحی بهینه و بازنگری شده دارد. این اسکوتر برقی امکانات خوبی را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای هیجان انگیز از اسکوتر سواری را برای خریداران مهیا خواهد کرد. وزن پایین به جابه‌جا کردن راحت و بی‌دردسر این محصول کمک کرده است. همچنین اسکوترسواری را با آن راحت کرده است. به دلیل وجود شاسی آلومینیومی در کنار بدنه‌ای پلاستیکی این محصول قادر است وزنی بیشتر از 100 کیلوگرم را تحمل نماید و برای استفاده تمام سنین مناسب باشد.

وجود دو موتور و درکنار هر چرخ یک موتور در اسکوتر های برقی با این طراحی ضروری است. موتورهای این محصول خروجی بالغ بر 700 وات را ارائه می‌دهند تا اسکوتر برقی به راحتی در شیب 15 درجه حرکت کند و سرعتی حدود 12 کیلومتر در ساعت داشته باشد.

طراحان برای این محصول از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری استفاده کرده‌اند. این باتری‌ها قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و در صورت استفاده درست تا مدت‌ها کارآمد خواهند بود. باتری اسکوتر برقی D10 حدود 90 دقیقه زمان برای پر شدن کامل نیاز دارد و گفتنی است که هر باتری پر این اسکوتر برقی بین 15 تا 25 کیلومتر حرکت را در اختیار اسکوتر سواران قرار خواهد داد.

بلوتوث، ریموت کنترل و اسپیکر از دیگر ویژگی‌هایی هستند که لذت اسکوتر سواری را با این محصول دو چندان می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اسکوتر برقی به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح