کد: 13970101288768540

تور هوایی قشم

قشم گردی سریع و آسان

کد: 13970101288768540

https://goo.gl/nH76nX

، اصفهان , (اخبار رسمی): تور قشم هوایی از جمله پر مخاطب‌ترین تورهای موجود در میان گزینه‌های سفر به قشم است. به ویژه در نیمه دوم سال و همزمان با فصل‌های پاییز و زمستان، استقبال و شرکت مردم در این گونه برنامه‌ها به دلیل هوای معتدل و بسیار مطلوب جزیره است.

قشم گردی سریع و آسان
تورهای هوایی و زمینی قشم با چهارسوگشت

اگر از هر شهروند ایرانی در مورد دیدنی‌های جنوب کشور ایران سوال کنیم، و از او بخواهیم نام پنج سوژه گردشگری در این نواحی را بیان کند، بدون شک جزیره قشم یکی از آن‌ها است. به همین ترتیب، انواع سفرها به این جزیره در قالب انواع تورهای مسافرتی از جمله تور زمینی قشم، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و تور قشم هوایی، به فراخور سلیقه و خواست مشتریان تعریف و اجرا می‌شوند.

یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا جزیره قشم جزو شناخته‌شده‌ترین مقصدهای سفر در ایران باشد، وسعت بی‌نظیر این پهنه است. قشم در میان کل جزایر خلیج فارس و در خاورمیانه، بزرگ‌ترین جزیره به شمار می‌رود. از این رو، این منطقه به تنهایی به اندازه یک استان گردشگر پذیر، ظرفیت برای حضور میهمانان خود دارد.

همان طور که اشاره شد، تور قشم هوایی از جمله برنامه‌هایی است که به دنبال افزایش استقبال از قشم و اشتیاق برای سپری کردن چند روز تعطیلات در این جزیره، مود توجه مشتریان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری قرار گرفته است.

وسعت جزیره قشم باعث می‌شود تا اقلیم و در نتیجه شرایط جوی خاصی بر این خطه حکم فرما باشد. به علاوه این که همجواری و واقع شدن در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، تنوع آب و هوایی و اقلیمی قشم را افزایش داده است.

دو شهر اصلی قشم و درگهان و همچنین دهها روستای قدیمی، در جزیره پراکنده‌اند. پیش از احداث فرودگاه اختصاصی قشم، سفر به آنجا از شهر بندرعباس و به وسیله لنج‌های مسافر بر انجام می‌شد. حتی برای کسانی که تور قشم هوایی آن زمان را انتخاب می‌کردند، پروازها تنها تا شهر بندرعباس بود و ادامه جابجایی مسافر از فرودگاه بندر عباس با لنج به جزیره صورت می‌پذیرفت. امروزه دیگر معنای تور هوایی قشم مانند قدیم نیست. در حال حاضر، فعال بودن فرودگاه داخل جزیره باعث می‌شود تا مسافران دسترسی بسیار راحت‌تر و سریع‌تری به قسمت‌ها و شهر یا روستاها داشته باشند.

نمی‌توان قشم را تنها مجموعه‌ای از چند سکونت‌گاه کهن و در حال خاموشی دانست. گردهم آیی بی‌نظیری از مواهب خدادادی طبیعی به علاوه آثار تاریخی و باستانی، شکل‌دهنده گنجینه‌های جزیره قشم هستند. غیر از این آثار که هر کدام جاذبه منحصر به فردی برای مشتری تور قشم هوایی به شمار می‌روند، بافت سنتی شهرها و روستاها  همچنین آداب و رسوم و سابقه فرهنگی و معیشتی مردم و بومیان، موارد قابل ملاحظه‌ای هستند که ارزش حتی یکبار تجربه کردن را با خود به همراه می‌آورند.

تور قشم هوایی از جمله پر مخاطب‌ترین تورهای موجود در میان گزینه‌های سفر به قشم است. به ویژه اگر با تور لحظه آخری قشم از اصفهان همراه شوید. سفر به قشم در نیمه دوم سال و همزمان با فصل‌های پاییز و زمستان، به دلیل هوای معتدل و بسیار مطلوب جزیره استقبال بیشتری پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر در جزیره قشم بازارها و پاساژهای سنتی و مدرن زیادی دایر هستند که فرصت خوبی برای خرید و بازارگردی در اختیار مسافر خود قرار می‌دهند.

این خطه نه تنها یک جزیره، که یک ژئو پارک جهانی به شمار می‌رود. به این دلیل که به دنبال وجود تنوع آب و هوایی و همچنین تغییرات اقلیمی متفاوت در طول سال زمینه‌ای برای رشد و تنوع پوشش گیاهی و به دنبال آن پوشش جانوری خاص کیش به وجود آمده است.

از این رو محیطی ویژه و بی‌نظیر به وجود آمده که در اصطلاح آن را ژئو پارک می‌نامیم و به دلیل شرایط بسیار مناسب، این ژئو پارک در فهرست ژئو پارک‌های جهانی ثبت شده است. این اتفاق موجب می‌شود تا تمهیدات و ضوابط خاصی برای نگهداری از طبیعت و حیات وحش قشم به وجود بیاید. تور قشم هوایی این امکان را در اختیار مسافر خود قرار می‌دهد که ضمن بازدید از این ژئو پارک طبیعی، با محیط زیست منطقه جنوب کشور نیز بیشتر آشنا شوند.

به طور حتم زمانی که یک ناحیه از وضعیت جغرافیایی قابل توجهی بهره‌مند باشد، شرایط اسکان مردم نیز در آنجا نیز سابقه‌ای طولانی به خود خواهد گرفت، چرا که همواره انسان در جستجوی جایی برای زندگی بهتر بوده است. زمانی که اجداد ما برای نخستین بار پا در جزیره قشم گذاشتند، توانستند محیطی کاملا آرام با خصوصیات اقلیمی مهم و منابع غذایی غنی همچون دریا پیدا کنند. تور قشم هوایی به دنبال سفر صدها ساله انسان به این جزیره، گردشگران قرن بیست و یکمی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد مورد علاقه‌شان خواهند رسانید. اگر مشتری این تور در یکی از آژانس‌های معتبر و دارای سابقه هستید، حتما پیش از سفر اطلاعات پرواز و زمان دقیق برگشت و امکانات حین اقامت را بررسی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی