اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970101288778496

گردش در قشم با قیمت بی نظیر!

کد: 13970101288778496

https://goo.gl/cPA2gz

، (اخبار رسمی): اگر به طبیعت‌گردی علاقه زیادی دارید و از گشت و گذار در میان جاذبه‌های طبیعت با کوله‌بار سبک و کفش‌های مخصوص لذت می‌برید، به هیچ عنوان تور لحظه آخری قشم را از دست ندهید.

گردش در قشم با قیمت بی نظیر!
همای سعادت ارائه کننده انواع تورهای کیش و قشم از اصفهان و تهران

جزیره قشم وسیع‌ترین خشکی در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس است. این جزیره به اندازه‌ای وسیع و گسترده است که دهها شهر و روستای کوچک و بزرگ را در خود جای داده و هرساله نیز صدها هزار گردشگر علاقه‌مند را پذیرایی می‌کند. از میان انواع تورهای مسافرتی به مقصد قشم، از جمله تور قشم از تهران، تور قشم از اصفهان و موارد مشابه، تور لحظه آخری قشم از استقبال زیادی برخوردار است. طرفداران تور لحظه آخری قشم چند دلیل قانع کننده و شنیدنی برای استقبال زیاد از این نوع سفر دارند.

اولین دلیل، به سوژه گردشگری و ویژگی‌های مقصد بستگی دارد. همان‌طور که اشاره شد، جزیره قشم وسیع‌ترین جزیره ایران و خاورمیانه است. در نتیجه انواع رشته‌ها و روش‌های گوناگون گردشگری در این جزیره قابل پیاده‌سازی و تجربه هستند. اگر به طبیعت‌گردی علاقه زیادی دارید و از گشت و گذار در میان جاذبه‌های طبیعت با کوله‌بار سبک و کفش‌های مخصوص لذت می‌برید، به هیچ عنوان تور لحظه آخری قشم را از دست ندهید. چرا که فرصت سیاحت در محیطزیست و میان ارزش‌ها و مواهب خدادادی این جزیره بی‌نظیر، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

از طرف دیگر، افرادی که می‌توانند وسایل خود را در یک کوله پشتی جاسازی کنند و یاد گرفته‌اند که فقط لوازم و اسباب ضروری را به همراه بردارند، زمان چندان زیادی برای آماده کردن این اسباب نیاز نخواهند داشت. در نتیجه با آگاهی از زمان برگزاری تور لحظه آخری قشم و موعد پرواز هواپیما یا حرکت قطار، به خوبی قادر خواهند بود بار سفر را بسته و خود را برای چند روز قشم‌گردی مهیا سازند.

حسن و مزیت دیگری که تور لحظه آخری قشم به همراه دارد، قیمت کم آن است. این سفر به نسبت سایر سفرهایی که به مسافران پیشنهاد می‌شود، هزینه‌های کمتر و قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. نباید فراموش کنیم که خدمات و امکانات عرضه شده به مسافر تور لحطه آخری با خدمات ارائه شده به سایر مسافران که به عنوان تور عادی ثبت‌نام کرده‌اند، تفاوتی نخواهد کرد. این یک ذهنیت اشتباه است که گاهی مخاطبان آژانس را برای شرکت در تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی از جمله تور لحظه آخری قشم و تور لحظه آخری دبی و سایر موارد مشابه، به تردید می‌اندازد.

همزمان با سفر شما به جزیره قشم، دهها هزار مسافر دیگر نیز از اقصی نقاط کشور ایران و حتی برخی کشورهای خارجی به این جزیره شگفت‌انگیز رهسپار شده‌اند. در نتیجه با تدبیر برخی از مسئولین و سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات ایشان، زمینه‌های خوبی فراهم شده تا پذیرایی از مسافران و فراهم کردن مقدمات و زیر ساخت‌های گردشگری مناسب و آسوده برای ایشان، به خوبی انجام گرفته باشد.

فصل سفر به قشم برای کلیه علاقه‌مندان و مشتریان تور لحظه آخری قشم، نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان خواهد بود. بااین حال به مناسبت‌های مختلف از جمله حراج‌های فصلی و یا جشنواره‌های خرید و گردشگری و طبیعت‌گردی و ... که در جزیره برگزار می‌شوند، سایر ایام سال نیز عده‌ای مسافر قشم هستند.

مراسم و آداب و رسوم اهالی قشم مشابه مراسم و آداب اهالی در سایر جزایر و استان‌های جنوبی کشور و همجوار دریای عمان و خلیج فارس است. چرا که شرایط اقلیمی برای این عده از هم‌وطنان تقریبا یکسان بوده و این همسویی براساس اقلیم منطقه، باعث شده تا وجوه مشترکی میان سبک زندگی و معیشت آن‌ها پدیدار شود. ضمن این که همه‌ی این مردم با دریا و آب و هوای گرمسیری و گیاهان و نعماتی که حاصل این خطه است، به خوبی سازگاری پیدا کرده‌اند.

جزیره قشم را می‌توان مجموعه بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی از انواع سوژه‌های گردشگری و بوم‌گردی به حساب آورد. این جزیره در فاصله نسبتا کمی از سواحل استان هرمزگان و شهر بندرعباس قرار دارد. فاصله نسبتا کم و دسترسی نسبتا آسان به این جزیره، باعث شده تا سفر به آن‌جا نیز سابقه طولانی داشته باشد و سکونت انسان در قشم نیز به روزگاران کهن باز گردد.

در واقع تور لحظه آخری قشم از هر یک از شهرهای ایران، شما را به جزیره‌ای پر از ناشناخته‌های تاریخی و مملو از دیدنی‌های منحصر به‌فرد خواهد برد. شاید بهتر باشد به دلیل خاص بودن تور کیش، و تعداد بالای جاذبه‌های دیدنی و تجربه‌های گوناگون در این جزیره، قبل از حرکت حتما اطلاعات و آگاهی لازم را کسب کرده باشید. هماهنگی با کارشناس و مدیر آژانس در اینگونه مواقع کمک بزرگی به تعامل و پیشگیری از مشکلات احتمالی حین سفر خواهد کرد. تور لحظه آخری قشم را به ویژه در زمستان، نباید نادیده گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی