اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288787395

خرید اسکوتر برقی D2 Plus اف اسپید

کد: 13970102288787395

https://goo.gl/L12w4w

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی D2 PLUS یکی از محصولات برند اف اسپید است که قابلیت‌های کارآمد و تجربه‌ای مهیج از اسکوترسواری را به خریداران ارائه می‌دهد! این محصول قیمتی به صرفه و ایمنی بالا دارد و برای استفاده تمام سنین گزینه مناسبی است.

خرید اسکوتر برقی D2 Plus اف اسپید
خرید اسکوتر برقی D2 Plus اف اسپید

اسکوتر برقی D2 PLUS به لطف بدنه پلاستیکی فوق‌العاده سبک است و حمل کردن آن برای کاربران کاری راحت و بی‌دردسر است. این بدنه پلاستیکی علاوه بر سبکی چالاکی و مقاومت بالا در برابر ضربات را برای این محصول مهیا کرده است. اف اسپید یک شاسی آلومینیومی برای D2 PLUS تعبیه کرده است تا وزنی معادل 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این اسکوتر برقی از سری اسکوترهای 3 برد است که خروجی بهتری نسبت به سایر اسکوترهای برقی ارائه می‌دهد.

وجود دو موتور در طرفین اسکوتر برقی امری ضروری برای حرکت، حفظ تعادل و البته تغییر مسیر دادن آن است. در اسکوتر برقی اف اسپید D2 PLUS دو موتور 350 واتی تعبیه شده است تا در مجموع خروجی راضی کننده با سرعتی معادل 12 کیلومتر در ساعت را ارائه کند.

اف اسپید از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری که سامسونگ تولید می‌کند برای اسکوتر برقی خودش استفاده کرده است. حجم این باتری معادل4400 میلی آمپر ساعت است که برای پر شدن کامل به 90 دقیقه زمان نیاز دارد. گفتنی است که هر باتری پر این محصول بین 15 - 20 کیلومتر تردد را برای کاربران محقق می‌کند.

نشانگر باتری، ریموت کنترل، بلوتوث و اسپیکر از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند که تجربه اسکوتر سواری را مهیج‌تر خواهند کرد. علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح