اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288797395

خرید اسکوتر برقی D20 اف اسپید

کد: 13970102288797395

https://goo.gl/uEw4y7

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی D20 یکی از متفاوت‌ترین اسکوتر برقی‌های موجود است. این محصول طراحی بهینه و جدیدی دارد که به لطف آن به ظاهری جذاب و قابلیت‌های کارآمد دست پیدا کرده است.

خرید اسکوتر برقی D20 اف اسپید
خرید اسکوتر برقی D20 اف اسپید

اسکوتر برقی D20 یکی از بهترین و منحصر به فردترین طراحی‌های برند اف اسپید است. این اسکوتر که ظاهری کاملا بهینه و جذاب دارد توانسته به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اسکوتر برقی‌های بازار جا باز کند. بدنه این محصول از پلاستیک فشرده است که باعث سبک و چالاک شدن اسکوتر برقی شده است! از طرفی این بدنه پلاستیکی مقاومت اسکوتر برقی را در برابر ضربات افزایش داده است. D20 در زیر بدنه پلاستیکی‌اش یک شاسی آلومینیومی فوق‌العاده محکم دارد که به کمک آن تا 120 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می‌کند. این امر باعث شده است که این محصول گزینه مناسبی برای تمام سنین باشد.

وجود دو موتور الکتریکی در اسکوترهای برقی با طراحی این چنینی برای حرکت، حفظ تعادل و تغییر مسیر ضروری است. اف اسپید نیز در اسکوتر برقی D20 خودش از دو موتور با قدرت 600 وات بهره گرفته است تا در مجموع خروجی خوبی را ارائه دهد.

باتری اسکوتر برقی اف اسپید D20 از سری باتری‌های لیتیوم پلیمری است که قابلیت شارژ شدن مکرر را دارند و در صورت استفاده درست تا مدت‌ها کارآمد خواهند بود. حجم این باتری معادل 4400 میلی آمپر ساعت است که برای پر شدن کامل به 90 دقیقه زمان نیاز دارد.

ریموت کنترل و نشانگر باتری از دیگر ویژگی‌های مهم این اسکوتر هستند. علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح