اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288807395

خرید اسکوتر برقی MIJIA شیائومی

کد: 13970102288807395

https://goo.gl/wiarxY

، (اخبار رسمی): اسکوتر برقی MIJIA یکی از منحصر به فردترین اسکوتر برقی‌های بازار است که با طراحی بی‌نظیر خودش نظر بسیاری از علاقه‌مندان به اسکوترهای برقی را جلب کرده است. این طراحی بی‌نظیر متعلق به برند شیائومی است.

خرید اسکوتر برقی MIJIA شیائومی
خرید اسکوتر برقی MIJIA شیائومی

اسکوتر برقی MIJIA در دسته اسکوترهای دسته‌دار قرار می‌گیرد. این محصول یکی از نوآوری‌های برند شیائومی در حوزه اسکوترهای برقی است. گفتنی است که MIJIA تاشو است و حمل آن به راحتی صورت می‌گیرد. بدنه آلومینیومی این محصول تا وزن 120 کیلوگرمی را تحمل می‌کند و برای استفاده تمام سنین مناسب است. گفتنی است که اسکوتر MIJIA دارای یک نمایشگر است که اطلاعات مورد نیاز اسکوتر سواران اعم از سرعت، مقدار شارژ باقی‌مانده، روشن و خاموش کردن و... را نمایش می‌دهد.

موتورهای قدرتمند MIJIA کمک شایانی به چالاکی آن کرده‌اند به نحوی که این اسکوتر برقی دسته‌دار تا 25 کیلومتر در ساعت سرعت خواهد گرفت.

شیائومی از سری باتری‌های کارآمد لیتیوم یونی در اسکوتر برقی خودش استفاده کرده است تا محصولی با قابلیت شارژ مکرر را ارائه دهد. گفتنی است که با هر بار ترمز گرفتن، باتری اسکوتر برقی MIJIA شارژ خواهد شد. ترمزهای به کار رفته در این محصول از سری ترمزهای دیسکی هستند که با ایمنی کامل سرعت وسیله را می‌کاهند.

علاقه‌مندان به خرید اسکوتر برقی می‌توانند به سایت تهران تویز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران تویز - Tehran Toys

مرجع بررسی و خرید آنلاین اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح