اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970102288878496

تورهای ارزان مشهد از اصفهان و مشهد از تهران

سفر زیارتی و ارزان به مشهد مقدس

کد: 13970102288878496

https://goo.gl/fAyz5X

، (اخبار رسمی): نمی‌توان برای تمامی گزینه‌های تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تهران و موارد مشابه، انتظار آمار مشتریان یکسانی در مقایسه  تور ارزان مشهد داشت.

سفر زیارتی و ارزان به مشهد مقدس
تورهای ارزان قیمت مشهد از اصفهان و مشهد از تهران

سفر به مشهد مقدس شاید برای برخی از اهالی دنیای گردشگری و حتی کسانی که نمی‌خواهند زمان زیادی را در حرم مطهر امام رضا (ع) صرف کنند، درمجموع یک یا دو بار پیش بیاید؛ اما برای بیشتر افراد علاقه‌مند به زیارت و همچنین شیفتگان ساحت امام هشتم (ع)، مانند رسم و سنتی منظم گاهی هرسال و حتی گاهی دو یا سه بار در سال انجام می‌شود. دلیل این استقبال زیاد و تردد به شهر مشهد، اعتقاد به زیارت ممتد و دوره‌ای بارگاه ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) است. به همین دلیل، تعداد قابل‌توجهی از زائرین بیشتر به دنبال تور ارزان مشهد هستند. البته برای این رویکرد چند مورد دیگر نیز به‌عنوان علت مطرح می‌شوند. یکی این‌که عاشقان زیارت دوره‌ای امام رضا (ع) نیازی به جوانب تشریفاتی این سفر ندارند. افرادی که صرفاً به هدف زیارت به مشهد می‌روند، ترجیح می‌دهند طی برنامه تور مشهد ارزان‌قیمتی شرکت کنند تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافه برای غیر از سفر نباشند.

یکی دیگر از عوامل، این است که تور مشهد از تهران و تور مشهد از اصفهان معمولاً همواره در دسترس بوده و تعداد دفعات برگزاری آن در طول سال، به نسبت بیشتر از سایر تورهایی است که زائرین را به مقصود خود می‌رساند. چراکه تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌های نسبتاً متوسط و ساده‌تر، به نسبت بسیار بیشتر از هتل‌های مجلل در شهر مشهد در دسترس قرار دارند. ازاین‌رو، تور مشهد ارزان می‌تواند ظرفیت‌های خالی بسیار بیشتری نسبت به تورهای گران‌قیمت‌تر از شهرهای مختلف داشته باشد.

زمانی که تعدادی بیشتری از یک برنامه باقیمت مناسب ارائه می‌شود، مسلماً استقبال از آن برنامه نیز به نسبت افزایش خواهد یافت. به‌این‌ترتیب، نمی‌توان برای تمامی گزینه‌های تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تهران و موارد مشابه، انتظار آمار مشتریان یکسانی در مقایسه تور ارزان مشهد داشت.

آن گروه مسافرانی که در مورد آن‌ها توضیح داده شد و معمولاً با توجه به تردد زیاد به مشهد مقدس، در تور مشهد ارزان شرکت می‌کنند، به یک یا دو روز اقامت در این شهر بسنده می‌کنند. همین اقامت کوتاه، باعث خواهد شد تا هزینه‌های هتل و مسافرخانه نیز در مقابل اقامت‌های طولانی‌مدت، کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

تور مشهد ارزان علاوه بر اینکه وابسته به اقامت کوتاه‌مدت در اقامتگاه‌های غیر مجلل است، بستگی به‌وسیله نقلیه جابجایی مسافران نیز دارد. در بیشتر مواقع بلیت ارزان‌تر وسیله حمل‌ونقل نیز تأثیر اصلی را در قیمت تور مشهد دارد. تورهای ارزان مشهد ممکن است حتی شامل تور لحظه آخری مشهد هم بشود. چراکه به دلیل اعلام دیرهنگام تور برای تکمیل شدن ظرفیت باقیمانده، آن آگهی از حالت عادی به حالت لحظه آخری تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب، تور لحظه آخری مشهد را نیز باید به‌عنوان زیرمجموعه انواع تور ارزان مشهد به‌حساب آورد.

شهر مشهد صرفاً برای گردشگری مذهبی مورد استقبال و عزیمت مسافران نیست. به‌غیراز بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع)، بازارها و بازارچه‌های بزرگ و کوچک و قدیمی جدید زیادی در این شهر پراکنده است. بد نیست دو یا سه ساعت در مدت‌زمان کوتاه اقامت خود با تور مشهد ارزان، به این بازارها نیز سری بزنید. هرچند گفته شد که بیشتر مسافران این نوع تور تنها برای زیارت حرم مطهر به مشهد رهسپار می‌شوند، بااین‌حال به‌عنوان کمی تنوع در برنامه و تغییر روحیه، بازار گردی در مشهد می‌تواند گزینه جالبی باشد.

در فصل‌های بهار و پاییز که آب‌وهوای معتدل‌تری بر استان خراسان حاکم است، سفر زیارتی و سیاحتی کوتاه به مشهد می‌تواند زمینه تنوع خوبی باشد. یکی از موضوعات مهم برای هر نوع مسافرت ازجمله سفر به مشهد، این است که مسیر رسیدن به مقصد و همچنین مسیر برگشت چگونه طی شود. بخش مهمی از هر مسافرت را زمان‌هایی تشکیل می‌دهد که درراه سپری‌شده‌اند. ازاین‌رو، یکی از روش‌هایی که تور مشهد را به تور ارزان مشهد نزدیک‌تر می‌کند، سفر با قطار است. سفر به مشهد با قطار این امکان را به مسافران گروهی می‌دهد که بتوانند با کرایه کردن یک کوپه دربست، در کنار یکدیگر آسوده بوده و عزیمت خوبی را تجربه کنند.

در این صورت، نه‌تنها تور مشهد ارزان‌تر از حالت سفر با هواپیما برای مسافر هزینه خواهد داشت که امکان لذت بیشتر از زمان رسیدن به مقصد نیز در اختیار مسافر وجود دارد.

پیشنهاد می‌شود علی‌رغم آن‌که به نظر کار چندان ضروری نمی‌آید، حتماً پیش از سفر مشهد با تور ارزان، تمامی اطلاعات و موارد مربوط به بلیت و اقامت و … با کارشناس آژانس کنترل و هماهنگی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی