کد: 13970104288968540

تور لحظه آخری قشم از اصفهان

همراهی با تور قشم

کد: 13970104288968540

https://goo.gl/6HWGyR

، اصفهان , (اخبار رسمی): جزیره قشم در چندین دهه اخیر به محلی مناسب برای گردش و گشت‌و‌گذار بدل شده است. از همین رو سالانه شرکت‌های هواپیمایی، تورهای مختلفی تحت عنوان تور قشم از اصفهان برپا می‌کنند که برخی اوقات و در زمان‌های خاص برخی از این تورها با عنوان تور لحظه آخری قشم نیز به فروش می‌رسند.

همراهی با تور قشم
تورهای لحظه آخری قشم از اصفهان با چهارسوگشت

افراد زیادی خصوصاً اهالی کلان‌شهرها به دنبال فرصت مناسبی هستند تا با هزینه‌ای کمتر به جزیره زیبا و پهناور قشم سفر کنند و از آب‌وهوای دل‌نشین، در کنار خرید و بازار گردی لذت ببرند. تور لحظه آخری قشم این فرصت ویژه را برای شما محیا می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه کمتر سفر خود را به جزیره قشم آغاز کنید.

در فصول پاییز و زمستان افراد بیشتری تمایل به شرکت در تور قشم از اصفهان دارند بنابراین شانس اینکه تور لحظه آخری قشم به پست شما بخورد و بتوانید آن را خریداری کنید، بسیار کم است. چراکه تورهای لحظه آخری، زمانی به فروش می‌رسند که تعداد شرکت‌کنندگان در تور قشم به حد نساب نرسیده باشد. در این صورت تعداد بلیت‌های باقیمانده را تحت عنوان تور لحظه آخری قشم به فروش می‌رسانند.

اما اگر بخواهید در فصل‌های گرم‌تر به جزیره سفر کنید جدای از این‌که قیمت تور قشم از اصفهان ارزان‌تر خواهید بود، امکان خرید تور لحظه آخری قشم از اصفهان نیز بیشتر می‌شود چراکه افراد کمتری در این فصل حاضر به شرکت در تور قشم هستند و در این صورت شانس شما برای سفر با تور ارزان‌قیمت به جزیره آب و آفتاب بیشتر خواهد شد.

جذابیت‌ها و دیدنی‌های قشم ازجمله دلایل مهم برای سفر به این جزیره زیباست و تنوع دیدنی‌های این منطقه به‌قدری بالاست که ممکن است زمان کافی را برای دیدن همه این زیبایی‌ها نداشته باشید.

دره ستارگان از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم است که حرف‌وحدیث‌هایی را نیز به دنبال دارد. مردم بومی جزیره قشم معتقدند که این دره زیبا متعلق به جنیان است و در زمان غروب آفتاب نباید به این دره رفت و موجبات آزار و اذیت آن‌ها را فراهم آورد.

جزیره زیبای ناز که کمی بافاصله از قشم و در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس جا خوش کرده است، به زیبایی ساحل طلایی قشم افزوده. جزیره ناز یکی از جالب‌ترین جزیره‌های کوچک نزدیک قشم است چراکه در روز هنگام و تا قبل از غروب آفتاب جاده‌ای از ساحل به سمت جزیره ناز بازشده که این امکان را به شما می‌دهد تا با وسیله نقلیه و حتی با پای پیاده رهسپار این جزیره کوچک و دل‌نشین شوید. جاده بازشده به سمت جزیره ناز بعد از غروب آفتاب با آب دریا پوشیده می‌شود و اگر شما تا قبل از آن به قشم بازنگردید در این جزیره محبوس خواهید شد بنابراین بهتر است تا قبل از غروب آفتاب به قشم بازگشته و با دوستان خود در تور لحظه آخری قشم همراه شوید.

تفریحات و ورزش‌های متنوع آبی که در کنار ساحل در اختیار گردشگران تورهای مختلف از جمله تور لحظه آخری قشم قرار داده‌اند، از جمله جذابیت‌های سفر به این جزیره زیبا است. می‌توانید این تفریحات هیجان‌انگیز را امتحان و لذت سفر خود به جزیره اسرارآمیز قشم را دوچندان کنید.

جزیره قشم سوغاتی‌های متنوع و زیبایی دارد که می‌توان به زیورآلات و عروسک‌هایی که به‌وسیله صدف‌های زیبا ساخته‌شده‌اند اشاره کرد. متفاوت‌ترین سوغاتی جنوب ایران خصوصاً جزیره قشم نقش و طراحی با حنا است. طراحی با حنا و منقش کردن طرح‌های اسلیمی و زیبا بر روی دست و بدن شما، از زیباترین و محبوب‌ترین سوغات جزیره قشم است. تمامی زنان قشم به این هنر زیبا و مسلط هستند و تبحر خاصی در این حرفه دارند. می‌توانید بر روی دست و دیگر نقاط بدن خود، طرح‌های زیبایی با حنا ثبت کرده و با این سوغاتی زیبا و جذاب، با تور لحظه آخری قشم به شهر خود بازگردید.

از هر چه که بگذریم از شکم گردی در جزیره قشم نمی‌توان گذشت. هر منطقه و هر شهری در ایران غذاها و خوراکی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. جزیره قشم نیز یکی از جزایری است که تنوع و گوناگونی خوراکی‌ها و غذاها در آن به‌وفور دیده می‌شود. از غذاهای دریای و خانگی گرفته تا انواع ساندویچ‌ها و غذاهای خیابانی. ازجمله غذاهای ساندویچی و محبوب جزیره، می‌توان به شاورما و فلافل اشاره کرد. فلافل را همه ما می‌شناسیم و اما شاورما. شاورما یک نوع ساندویچ عربی بوده که پایه اصلی این غذا را گوشت مرغ و یا گوشت گوسفند تشکیل می‌دهد که با استفاده از ادویه‌ها، سس‌ها و سبزی‌ها معطر طعم‌های متنوع و منحصربه‌فردی به آن اضافه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت چهارسوگشت

آژانس هواپیمایی چهارسو گشت به عنوان یکی از آژانس های معتبر در برگزاری تور مشهد از اصفهان، تور کیش از اصفهان و تور دبی از اصفهان شناخته می شود. این آژانس گردشگری توانسته با برگزاری باکیفیت تور لحظه آخری مشهد از اصفهان، تور لحظه آخری قشم از اصفهان و همچنین تور کیش از تهران به عنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی شناخته شود که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی