اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970106289218496

تور کیش از تهران پیشنهادی ویژه برای ساکنان تهران

آفر ویژه برای شهروندان تهرانی، تور کیش از تهران

کد: 13970106289218496

https://goo.gl/p6CU4j

، (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود رونق تور کیش از تهران همواره و در تمامی این سال‌ها حفظ گردد، آب‌وهوای مطلوب جزیره به‌خصوص در دوره‌هایی مثل فصل‌های پاییز و زمستان و اوایل بهار است. دیگر دلیلی که تأثیرش بر گرمی بازار تور کیش از تهران مشهود است، زیبایی‌های ذاتی و طبیعی جزیره است.

آفر ویژه برای شهروندان تهرانی، تور کیش از تهران
اقسام تور کیش از تهران با آژانس همای سعادت

شهر تهران از چند دهه گذشته، یعنی زمانی که جمعیت یک تا دومیلیون‌نفری داشته تا سال‌های کنونی که جمعیت بالای ده میلیون نفر ثابت را در برگرفته است، اصلی‌ترین مبدأ برای تور کیش از تهران به شمار می‌رود. به‌عبارت‌دیگر، انواع و اقسام تورهای تهران به کیش همواره از استقبال شهروندان تهرانی چه در سال‌های قبل از انقلاب و چه در زمان حاضر و دوران پس از انقلاب اسلامی، از شکوه و رونق خاصی برخوردار بوده است. امروزه صدها هزار نفر در هرسال مقصد گردشگری خود را جزیره کیش در نظر می‌گیرند. این جزیره که حکم نگین در میان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را دارد، تنها پذیرای مسافران و اهالی پایتخت نیست. علاوه بر پایتخت‌نشین‌هایی که در قالب سفرهای تور کیش از تهران در این پهنه خشک میان خلیج‌فارس سیاحت می‌کنند، کیش پذیرای تمامی شهروندان از سایر استان‌ها و شهرهای کشور و حتی بسیاری از توریست‌های غیر ایرانی از کشورهای منطقه و یا اروپا و سایر قاره‌ها است. با این اوصاف همان‌طور که اشاره شد، تور کیش از تهران جزو شلوغ‌ترین برنامه‌ها بوده و ازنظر تعداد مسافر انتقالی به این جزیره زیبا و بی‌نظیر، حائز رتبه اول است.

با مروری بر مطالب گفته‌شده، این سؤال پیش می‌آید که چگونه تور کیش از تهران از تعداد طرفداران زیادی برخوردار است؟ می‌دانیم که بسیاری از شهروندان تهران ممکن است قبلاً چند بار به مسافرت کیش رفته باشند. بااین‌حال علی‌رغم آشنایی با محیط جزیره و تجربه سفرهای قبلی، بازهم به‌صورت منظم و دوره‌ای گردشگری در این جزیره را به سایر برنامه‌های سفری ترجیح دهند. از طرف دیگر، این سؤال هم به ذهن مبادرت می‌شود که باوجود بالا بودن نسبی قیمت‌ها در کیش، باز هم عده زیادی حاضر به شرکت در تور کیش از تهران هستند؟ و درنهایت این‌که آیا شرایط و امکانات ارائه اقامت گاه و … متناسب با تعداد میهمانان کیش از تهران معین‌شده‌اند؟

برای سفر به جزیره به شکل تور، راه‌های مختلفی وجود دارد. برخی از علاقه‌مندان به گردشگری تور هوایی کیش از تهران و برخی تور کیش با قطار را ترجیح می‌دهند. هرکدام از این روش‌ها دارای چالش‌ها و درعین‌حال مزایای خاص خود می‌باشند. به‌عنوان نمونه، تور هوایی کیش قیمت بالاتری دارد، اما در عوض مسافر را در سریع‌ترین زمان ممکن به آنجا می‌رساند. تور کیش ریلی قیمت کمی دارد و بسیار آهسته‌تر شمارا تا مقصد می‌رساند. بااین‌حال، می‌توانید با همراهی گروهی از دوستان و آشنایان، یک یا چند کوپه دربست را رزرو کنید و در طول مسیر از بودن و مصاحبت در کنار یکدیگر لذت ببرید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود رونق تور کیش از تهران همواره و در تمامی این سال‌ها حفظ گردد، آب‌وهوای مطلوب جزیره به‌خصوص در دوره‌هایی مثل فصل‌های پاییز و زمستان و اوایل بهار است. طی این بازه‌های خاص زمانی، از یک‌سو آب‌وهوای معتدل و شب‌های خنک و از سوی دیگر رطوبت نسبی مناسب و مطلوبی بر کیش حکم‌فرما می‌شود. ازاین‌رو، بهترین فرصت برای برگزاری تور کیش از تهران به‌حساب می‌آید. در این شرایط باید وضعیت آب و هوایی بسیار سرد تهران را نیز در نظر گرفت که باعث می‌شود تا شهروندان به دنبال جایی با جوی متفاوت برای گذران تعطیلات و سفر خود باشند. ازاین‌رو، تعداد سفرها در نیمه دوم سال و تعطیلات نوروزی به میزان فراوانی رو به افزایش می‌رود.

دیگر دلیلی که تأثیرش بر گرمی بازار تور کیش از تهران مشهود است، زیبایی‌های ذاتی و طبیعی جزیره است. جزیره کیش دارای سواحل مرجانی بی‌نظیری است. ازاین‌رو، بسیاری از مسافران تنها برای تفریح و گذران ساعات استراحت خود در کنار این سواحل، تور کیش را برمی‌گزینند. علاوه بر سواحل مرجانی، بافت زمین‌شناسی و طبیعت جزیره نیز قابل‌چشم‌پوشی برای مسافران نیست. به‌خصوص این‌که اقلیم دریایی و گرمسیری مناطق و جزایر جنوبی ایران، شرایط زیستی منحصربه‌فردی را به وجود می‌آورد. این دو اقلیم به‌صورت هم‌زمان بر سایر جزایر و نوار ساحلی جنوبی کشور حاکم است و باعث ایجاد شرایط و ویژگی‌های بسیار نادر و خاصی شده است. به این خصوصیات، هوای پاک و نسیم ملایم را نیز اضافه کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی