اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970111289568496

لذت زیارت امام رضا(ع) با تور هوایی مشهد از تهران

کد: 13970111289568496

https://goo.gl/1FRG1T

، (اخبار رسمی): تور مشهد از تهران نیز جزو برنامه‌هایی است که اگر در قالب تور زمینی تهران به مشهد اجرا شود، نیاز به‌صرف چند ساعت برای رفت و چند ساعت برای برگشت دارد. به همین ترتیب، تور مشهد از تهران هوایی به‌عنوان یکی از پیشنهاد‌های اصلی به زائرین پایتخت‌نشین ارائه می‌شود.

لذت زیارت امام رضا(ع) با تور هوایی مشهد از تهران
لذت زیارت امام رضا(ع) با تور هوایی مشهد از تهران با آژانس همای سعادت

لازم به ذکر است که تورهای هوایی مشهد، موجب ایجاد فرصت‌های مسافرتی دیگری مانند تور لحظه آخری مشهد نیز شده و شیوه‌های جدیدی برای گردشگران پیگیر تور لحظه آخری فراهم کرده است

سفر با هواپیما جزو گزینه‌های بسیار مناسب مسافرت برای آن گروه از گردشگرانی است که فرصت و یا تمایل به طی مسیرهای طولانی و زمان‌بر را ندارند. به همین دلیل، سفرهای سیاحتی و زیارتی با هواپیما به‌ویژه از شهرهای مبدأ بافاصله نسبتاً زیاد تا مقصد، مورد استقبال این گروه از مسافران قرار می‌گیرد. تور مشهد از تهران نیز جزو برنامه‌هایی است که اگر در قالب تور زمینی تهران به مشهد اجرا شود، نیاز به‌صرف چند ساعت برای رفت و چند ساعت برای برگشت دارد. به همین ترتیب، تور مشهد از تهران هوایی به‌عنوان یکی از پیشنهاد‌ها اصلی به زائرین پایتخت‌نشین ارائه می‌شود.

گردشگری انواع رشته‌های مختلف و متنوع را شامل می‌شود که در میان آن‌ها، گردشگری مذهبی بخش فراوان ای را به خود اختصاص داده است. به‌ویژه در کشورهایی که از پیشینه دینی و آیینی قوی برخوردار باشند و استان‌ها و شهرهایی که خواستگاه‌های زیارتی خاصی را در برگرفته باشند، این رشته با توجه زیادی همراه است. شهر مشهد یکی از مهم‌ترین شهرهای مذهبی و زیارتی خاورمیانه و اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین شهر مذهبی در کشور ایران است. پس از مشهد، می‌توان از شهرهای قم و شیراز به‌عنوان دیگر سوژه‌های زیارتی در سرزمین ما به‌حساب می‌آیند. به همین علت تور مشهد از تهران که درگذشته به‌عنوان کاروان ری به مشهد شهرت داشت، طرفداران و مشتریان ثابت یا متغیر بسیاری دارد.

با گذشت زمان و استفاده از وسایل پیشرفته‌تر در حوزه حمل‌ونقل، تورهای مسافرتی یا کاروان‌های زیارتی نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند. تور مشهد از تهران هوایی، آخرین نمونه و مثال از توسعه و پیشرفت شیوه‌های گردشگری مذهبی به مقصد استان خراسان رضوی است. هرساله چند میلیون نفر با استفاده از ناوگان هواپیمایی کشور به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (علیه‌السلام) می‌شوند. درگذشته و تا همین یک قرن اخیر، باوجود سختی و مشقت‌های زیاد و حمل‌ونقل با چهارپایان، بسیاری از شیفتگان ائمه اطهار این دشواری را به جان می‌خریدند و راهی سفر می‌شدند. پس می‌توان نتیجه گرفت که امروزه با کمک وسایل مدرن حمل‌ونقل تا چه اندازه به تعداد مشتریان تور مشهد افزوده‌شده است. همان‌گونه که اشاره شد، تور مشهد از تهران هوایی را می‌توان نمونه خوبی از تورهای مدرن و تحول‌یافته همان کاروان‌های قدیمی دانست.

شهر مشهد با برخورداری از صدها هتل، مسافرخانه و اقامتگاه‌های دائم یا موقت برای اسکان مسافران، در کنار مذهبی بودن، یک شهر گردشگری واقعی به شمار می‌رود. همواره بخش گسترده‌ای از جمعیت این شهر را مسافران تشکیل می‌دهند. به همین ترتیب، قسمت فراوان ای از مسافران مشهد، مشتریان تور مشهد از تهران هستند. برخی از مسافران و علاقه‌مندان به زیارت بارگاه رضوی به دلیل کمبود وقت و یا اینکه مایل به ماندن طولانی‌مدت در مسیر سفر نیستند، هواپیما را به‌عنوان وسیله طی سفر برمی‌گزینند. با این حساب، تور مشهد از تهران هوایی یکی از آگهی‌های پرمخاطب و جداناشدنی از فهرست پیشنهاد‌ها آژانس‌ها و دفاتر و مؤسسات سفرهای زیارتی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که تورهای هوایی مشهد، موجب ایجاد فرصت‌های مسافرتی دیگری مانند تور لحظه آخری مشهد نیز شده و شیوه‌های جدیدی برای گردشگران پیگیر تور لحظه آخری فراهم کرده است. البته در بیشتر ایام سال به‌خصوص مناسبت‌های مذهبی، کمتر پیش می‌آید که ظرفیت تور به حدنصاب نرسد و تعدادی از صندلی‌های هواپیما خالی بمانند و تور به حالت لحظه آخری تبدیل شود.

در صورتی‌که قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، قبل از ثبت‌نام در مورد اعتبار و سابقه آژانس بررسی‌های لازم را به عمل‌آورید. موضوعاتی که معمولاً مسافرها به خاطر آن دچار سردرگمی خواهند شد، اول‌ازهمه به ساعت حرکت و زمان‌های رفت‌وبرگشت مربوط می‌شود. علاوه بر این مسائل، کیفیت و سطح خدمات و امکانات هتل و یا اقامت‌گاه نیز بخش دیگری از مواردی است که باید از قبل بررسی شود. برخی از مسافران بدون هماهنگی مستقیم با مسئول یا کارشناس آژانس، تصور می‌کنند تنها ثبت‌نام و شرکت در تور مشهد از تهران هوایی کافی است. در نتیجه به‌احتمال بسیار قوی در زمان حضور در محل اقامت و در هنگام رفت‌وآمد، با مشکلاتی مواجه خواهند شد. در این صورت، امکان تغییر شرایط به خواست این گروه از مشتریان، دشوار و یا غیرممکن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی